Mooi! 'k Zal voor hem bidden..
PS. Anemoom, even totaal off-topic: ben jij allergisch voor hoofdletters of gewoon lui? Verder vervang je alle punten door een "enter", m.a.w. een nieuwe regel. Heeft het een reden dat je je niet aan de normale interpunctie houdt? Ik weet dat ik zeur, maar ik vraag het me gewoon af.
criminelen
Harteljk dank voor dit getuigenis ,Anemoon.
Fijn dat de mensen uit de tent niet probeerden te laten merken dat ze nogal schrokken van dat uiterlijk vertoon.
De mens ziet aan wat voor ogen is ............
Beschamende les voor mensen die al jaren in de kerk zitten, elke zondag het evangelie horen en toch zomaar voortleven ( en misschien n0g wel neerkijken op dit soort mensen )
We moeten wel bidden of deze man ook standvastig mag blijven, want dat zal wel niet meevallen als je uit zo'n milieu komt.
Wordt hij nog verder begeleidt ??
Hoe gaat dat ???
Fijn dat de mensen uit de tent niet probeerden te laten merken dat ze nogal schrokken van dat uiterlijk vertoon.
De mens ziet aan wat voor ogen is ............
Beschamende les voor mensen die al jaren in de kerk zitten, elke zondag het evangelie horen en toch zomaar voortleven ( en misschien n0g wel neerkijken op dit soort mensen )
We moeten wel bidden of deze man ook standvastig mag blijven, want dat zal wel niet meevallen als je uit zo'n milieu komt.
Wordt hij nog verder begeleidt ??
Hoe gaat dat ???