criminelen

David J

Bericht door David J »

Mooi! 'k Zal voor hem bidden..

PS. Anemoom, even totaal off-topic: ben jij allergisch voor hoofdletters of gewoon lui? Verder vervang je alle punten door een "enter", m.a.w. een nieuwe regel. Heeft het een reden dat je je niet aan de normale interpunctie houdt? Ik weet dat ik zeur, maar ik vraag het me gewoon af.
Daphne

Bericht door Daphne »

Hay,

dankje dat je dit met ons wilde delen! Gods wegen zijn soms wonderlijk! Zo te zien weet God ook criminelen te vinden ;)

Ik zal voor deze persoon bidden!

Daphne
visje

Bericht door visje »

Harteljk dank voor dit getuigenis ,Anemoon.

Fijn dat de mensen uit de tent niet probeerden te laten merken dat ze nogal schrokken van dat uiterlijk vertoon.
De mens ziet aan wat voor ogen is ............

Beschamende les voor mensen die al jaren in de kerk zitten, elke zondag het evangelie horen en toch zomaar voortleven ( en misschien n0g wel neerkijken op dit soort mensen )

We moeten wel bidden of deze man ook standvastig mag blijven, want dat zal wel niet meevallen als je uit zo'n milieu komt.
Wordt hij nog verder begeleidt ??

Hoe gaat dat ???
parsifal

Bericht door parsifal »

Inderdaad heel mooi, God is goed.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
wim314

Bericht door wim314 »

meer meer meer getuigenissen!!

kom net uit Oekraine...getuigenissen zijn daar 1 van DE manieren waarop men God prijst en anderen een spiegel (positief) voorhoudt...

tof dat je het vertelt a.:eur
wim314

Bericht door wim314 »

haha....die snuit mag best open...ik ruik (...) een nieuw topic :D
Lecram

Bericht door Lecram »

Dergelijke verhalen hoor je ook van gevangenispredikanten/evangelisten. Wonderlijk dat God de ruigste harten verbreekt en inwint voor Hem.
Plaats reactie