ACTIE ACTIE ACTIE PRO-ISRAEL actie SGP ( jongeren)

Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

ACTIE ACTIE ACTIE PRO-ISRAEL actie SGP ( jongeren)

Bericht door Billy »

ZEEEEERRRR positief initiatief!!!!

zet in dit topic je handtekening als steunbetuiging!!!!


SGP-jongeren houden actie voor Israël

van onze redactie binnenland

DEN HAAG - De SGP-jongeren beginnen een pro-Israël-actie, als antwoord op Gretta Duisenberg. De vrouw van de Europese bankpresident is enige tijd geleden begonnen met de actie 'Stop de bezetting!'. Vanwege het pro-Palestijnse karakter hiervan, vinden de SGP-jongeren het tijd voor een tegengeluid.

De jongeren verwijzen naar de aanslag van vorige week op een bus in Jeruzalem, waarbij twaalf doden vielen. ,,Wie wil weten hoe dit soort aanslagen op het Israëlische volk uitwerkt, moet zich eens voorstellen dat er iedere keer in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag 'zomaar' een bus vol passagiers ontploft.''

Met de nieuwe actie willen de SGP-jongeren het Israëlische volk een hart onder de riem steken. Het is de bedoeling dat het initiatief brede aandacht krijgt en ook wordt verbreed naar kerken, gemeenten, scholen, jeugdverenigingen en (jongeren)organisaties. Zij zullen worden benaderd met aanbevelingsbrieven en handtekeningenlijsten.

Tweede-Kamerlid mr. C.G. van der Staaij, buitenlandwoordvoerder van de fractie, opent komende vrijdag de website http://www.proisrael.nl. Hierop kunnen mensen ook hun steunbetuigingen kwijt. Alle reacties worden op 18 januari aangeboden aan vertegenwoordigers van Israëlische jongerenorganisaties. Dat gebeurt op de SGP-jongerendag, waarbij ook de Israëlische ambassadeur, minister De Hoop Scheffer (buitenlandse zaken) en de voorzitter van Christenen voor Israël worden uitgenodigd.


© Nederlands Dagblad 11/26/2002
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

:in:in:in BILLY:in:in:in
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
De waarheidsvriend

Bericht door De waarheidsvriend »

Het is een goede actie van de SGP. Alleen valt het te betwijfelen of ze ook veel aandacht krijgen. Ik hoop dat ze een mannier vinden om dit te krijgen, anders voeren ze wel actie, maar hoort niemand ervan, uitgezonderd de RD lezers. Toch maakt dit maar weer duidelijk waar de SGP voor staat, het is een partij die actie onderneemt wanneer de waarden en normen die zij nastreven in het geding komen. Kortom:

:in:in SGP:in:in
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

He Billy,

Als iedereen op jou manier z'n handtekening gaat zetten, stuur je hem dan naar proisrael. Die mensen weten niet wat ze meemaken!!

Wel een goed initiatief overigens.

Moet onze steun zeker hebben.

Ga voor m'n handtekening vrijdag wel naar http://www.proisraël.nl
Alex

Bericht door Alex »

PRIMA ACTIE
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Wat is de SGP toch een mooie partij! :in
Kena

Bericht door Kena »

*handtekening Kena is reeds gegeven* :o

Goed werk! Ik heb het ff ook op onze forum gezet :bou:

[Veranderd op 26/11/02 door Kena]
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Zeg deze actie voort! Op de website van deze actie kan je een mail naar bekende sturen. DOE DIT! Stuur heel je contactpersonenlijst een mail via de website! Op deze wijze zal de actie een groot succes worden!

Voor de duidelijkheid hierbij de website:
PROISRAEL
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Wij hoeven niet naar Arafat en op TV om voldoende handtekeningen te behalen!!

We hebben Gretta ingehaald!!

Nog niet getekend VOOR Israel??

Ga dan snel naar: http://www.proisrael.nl

SGP-jongeren passeren actie Gretta

DEN HAAG - Het aantal handtekeningen dat de SGP-jongeren tot nu toe voor hun Israël-actie hebben binnengehaald, overschrijdt dezer dagen de grens van 24.000. Dat betekent dat nu al meer handtekeningen zijn verzameld dan de actiegroep â€
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
WSO
Berichten: 607
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:02

Bericht door WSO »

Wat een onzin allemaal. Denk je nu echt dat als je meer handtekeningen hebt dan G.D. je meer gelijk hebt?
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Of dat het überhaubt iets uitmaakt? Dat er nu vanwege deze actie ergens minimaal één persoon is die zegt: hmmm, tja, als het zo zit, dan ben ik ook pro-Israël?
Kena

Bericht door Kena »

Tsjaaa, als iedereen zo zou denken, steekt niemand een poot uit naar Israël :?
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Jammer dat de SGP jongeren niet meer kennis van zaken hebben, en alleen maar afgaan op "het gevoel van", en het idee dat de huidige staat Israel "Gods volk" zou zijn!

[Veranderd op 05-08-2002 door an3sdej]
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door an3sdej
Jammer dat de SGP jongeren niet meer kennis van zaken hebben, en alleen maar afgaan op "het gevoel van", en het idee dat de huidige staat Israel "Gods volk" zou zijn!

[Veranderd op 05-08-2002 door an3sdej]
volgens mij mis jij wat achtergrondkennis van de visie van de SGP-jongeren.

ben je
1. al op de site van sgp geweest ( [urlwww.sgp.nl[/url]

2. heb je de boodschap op http://www.proisrael.nl al wel gelezen.

Voor de duidelijkheid het initiatief komt van de SGP-jongeren af maar krijgt ruime steun van CDA CU CUjongeren en VVD!!!!!!!!!!!!!!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Ja weet ik. Er is veel steun onder orthodoxe christenjongeren voor de staat Israel in zijn huidige vorm en met huidige politiek. DAT vind ik triest.
Plaats reactie