Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10476
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Knap als je dat kunt @Helma:)
Succes in elk geval en lukt het niet helemaal dan denk je maar terug aan de waardevolle week, dat is belangrijker!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Sheba
Inactief
Berichten: 1997
Lid geworden op: 23 okt 2013, 21:48

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Sheba »

Sheba schreef:
Mara schreef:Het is duidelijk
Afbeelding

...tijd op dit forum. :heuu:

@Luther: het is met forumleden hetzelfde als met radiostemmen, je maakt er een beeld bij en het klopt vervolgens helemaal niet.
Dan ben ik heel erg benieuwd welke plaatjes je bij iedereen hebt.
Lijkt me een leuke vulling voor deze komkommersalade...

Voorzetje...
Dit beeld heb ik van de volgende mensen:

Afbeelding
Luther
Afbeelding
Orchidee
Afbeelding
Mara
Afbeelding
Huisman

Afbeelding
Johann Gottfried Walther

Afbeelding
Zita
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Luther »

Die van @huisman klopt wel, kan ik je vertellen...:P
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door henriët »

Luther schreef:
henriët schreef:Een knots gezellige speeltuin zonder wifi, zonder muziek, zonder moderne dingen.
Mijn moeder speelde er al als kind, ik zelf ook als kind, en vandaag met onze kinderen.
Ik heb onlangs hier op RF begrepen dat een openbare gelegenheid zonder wifi niet meer kan anno 2015.
(Vraag maar na bij alle RF'ers uit het bedrijfsleven...:) )
Ik heb eea gelezen ja. Sommige dingen deel IJ, andere niet. Maar wat voegt t toe daarop te reageren.
Enne, ik zit op een wifi vrije camping, maar een goede mobiel kan zonder wifi ;)
# relax
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Luther »

henriët schreef:
Luther schreef:
henriët schreef:Een knots gezellige speeltuin zonder wifi, zonder muziek, zonder moderne dingen.
Mijn moeder speelde er al als kind, ik zelf ook als kind, en vandaag met onze kinderen.
Ik heb onlangs hier op RF begrepen dat een openbare gelegenheid zonder wifi niet meer kan anno 2015.
(Vraag maar na bij alle RF'ers uit het bedrijfsleven...:) )
Ik heb eea gelezen ja. Sommige dingen deel IJ, andere niet. Maar wat voegt t toe daarop te reageren.
Enne, ik zit op een wifi vrije camping, maar een goede mobiel kan zonder wifi ;)
# relax
Dat laatste klopt, maar dan heb je weer een duur abonnement. (Dat wil zeggen: meer dan 5 euro in de maand.)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door henriët »

Luther schreef:
henriët schreef:
Luther schreef:
henriët schreef:Een knots gezellige speeltuin zonder wifi, zonder muziek, zonder moderne dingen.
Mijn moeder speelde er al als kind, ik zelf ook als kind, en vandaag met onze kinderen.
Ik heb onlangs hier op RF begrepen dat een openbare gelegenheid zonder wifi niet meer kan anno 2015.
(Vraag maar na bij alle RF'ers uit het bedrijfsleven...:) )
Ik heb eea gelezen ja. Sommige dingen deel IJ, andere niet. Maar wat voegt t toe daarop te reageren.
Enne, ik zit op een wifi vrije camping, maar een goede mobiel kan zonder wifi ;)
# relax
Dat laatste klopt, maar dan heb je weer een duur abonnement. (Dat wil zeggen: meer dan 5 euro in de maand.)
Geen idee. Ik heb een supergoedkoop abbo, met voor mij veel ( nodige) mogelijkheden :)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Luther »

henriët schreef:Geen idee. Ik heb een supergoedkoop abbo, met voor mij veel ( nodige) mogelijkheden :)
Dat is ook zoiets: ik heb bij dit soort dingen, waar je 1000 keuzes hebt, altijd de pech om me een duurder iets in m'n maag te laten splitsen dan nodig was. Maar ook dat komt, omdat ik er al tegenop zie om uit te zoeken wat het goedkoopste is en het beste past.
Idem zorgverzekering. Idem gas, licht, water. Idem internet en bellen. :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 4044
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Terri »

Sheba schreef:
Sheba schreef:
Mara schreef:Het is duidelijk
Afbeelding

...tijd op dit forum. :heuu:

@Luther: het is met forumleden hetzelfde als met radiostemmen, je maakt er een beeld bij en het klopt vervolgens helemaal niet.
Dan ben ik heel erg benieuwd welke plaatjes je bij iedereen hebt.
Lijkt me een leuke vulling voor deze komkommersalade...

Voorzetje...
Dit beeld heb ik van de volgende mensen:

Afbeelding
Luther
Afbeelding
Orchidee
Afbeelding
Mara
Afbeelding
Huisman

Afbeelding
Johann Gottfried Walther

Afbeelding
Zita
Geniaal!! :yahoo
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Luther »

Vanmorgen een fietstocht gemaakt rond de woonplaats van @helma, @huisman en @Auto. :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door henriët »

Spullen inpakken en naar de Brouwersdam!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10476
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Terri schreef:


Voorzetje...
Dit beeld heb ik van de volgende mensen:

Afbeelding
Luther
Afbeelding
Orchidee
Afbeelding
Mara
Afbeelding
Huisman

Afbeelding
Johann Gottfried Walther

Afbeelding
Zita


Idd. geniaal ::lol

ik herken mezelf niet in het plaatje hoor.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10520
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Zita »

Orchidee schreef:
Terri schreef:


Voorzetje...
Dit beeld heb ik van de volgende mensen:

Afbeelding
Luther
Afbeelding
Orchidee
Afbeelding
Mara
Afbeelding
Huisman

Afbeelding
Johann Gottfried Walther

Afbeelding
Zita


Idd. geniaal ::lol

ik herken mezelf niet in het plaatje hoor.
Ze zijn echt briljant, al ben ik natuurlijk heel anders. Maar de rest is precies zoals ze zijn :)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18763
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Luther schreef:Vanmorgen een fietstocht gemaakt rond de woonplaats van @helma, @huisman en @Auto. :)
Bij mij durf je toch wel op de koffie 8-):?:
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Luther »

helma schreef:
Luther schreef:Vanmorgen een fietstocht gemaakt rond de woonplaats van @helma, @huisman en @Auto. :)
Bij mij durf je toch wel op de koffie 8-):?:
Ja hoor. Daar geen angst voor een JSF-bombardement, of invloeden van linkse politiek. :) Maar dan moet je wel het adres weten...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18763
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Luther schreef:
helma schreef:
Luther schreef:Vanmorgen een fietstocht gemaakt rond de woonplaats van @helma, @huisman en @Auto. :)
Bij mij durf je toch wel op de koffie 8-):?:
Ja hoor. Daar geen angst voor een JSF-bombardement, of invloeden van linkse politiek. :) Maar dan moet je wel het adres weten...
Je hebt het ooit geweten..vooraf even vragen dan als je weer es in de buurt bent. Als je slim bent ontbijt je bij huisman; lunch je in huize helma en nuttig je een diner bij familie auto.
Plaats reactie