Opvolger Van der Staaij

Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door FlyingEagle »

jan03 schreef:
FlyingEagle schreef: lijkt me geen onaardige lijst.
Mij ook niet, alleen in nummer 3 kan ik me niet zo vinden, maar goed, je kunt ook niet helemaal tevreden zijn.
Waarom niet? Ik ken de beste man niet om zo'n uitspraak te kunnen doen.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Mister »

jan03 schreef:
FlyingEagle schreef: lijkt me geen onaardige lijst.
Mij ook niet, alleen in nummer 3 kan ik me niet zo vinden, maar goed, je kunt ook niet helemaal tevreden zijn.
Ach, dat heb ik met nummer 2...
Wodi
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jan 2008, 14:17

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Wodi »

Zie onderstaande link voor de officiele kandidatenlijst

http://www.sgp.nl/Page/sp719/ml1/from_s ... Index.html
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Tiberius »

Wodi schreef:Zie onderstaande link voor de officiele kandidatenlijst

http://www.sgp.nl/Page/sp719/ml1/from_s ... Index.html
De website van de SGP ligt nu plat.
Wodi
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 jan 2008, 14:17

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Wodi »

Tiberius schreef:
Wodi schreef:Zie onderstaande link voor de officiele kandidatenlijst

http://www.sgp.nl/Page/sp719/ml1/from_s ... Index.html
De website van de SGP ligt nu plat.
1
C.G. van der Staaij
Benthuizen
1968
OGG

2
E. Dijkgraaf
Rotterdam
1970
GG

3
R. Bisschop
Veenendaal
1956
HHK

4
S. Stoop
Dirksland
1962
PKN

5
J.P. Tanis
Sliedrecht
1961
CGK

6
D.J.H. van Dijk
Benthuizen
1971
HHK

7
G.P. Schipaanboord
Leiden
1985
GG

8
A. Weggeman
Capelle a/d IJssel
1968
GGiN

9
W.J. van Duijn
Katwijk
1964
PKN

10
P.A. Zevenbergen
Alblasserdam
1956
OGG

11
A.J.C. van Bemmel
Gouda
1976
GG

12
L. de Knegt
Barneveld
1969
PKN

13
D. van Dijk
Zwartewaterland
1951
HHK

14
M. Bogerd
Urk
1953
GG

15
D. van Meeuwen
Sliedrecht
1954
CGK

16
T. van Oostenbrugge
Bruinisse
1956
GGiN

17
E.G. Bosma
Rijssen
1977
GG

18
J. Noeverman
Rotterdam
1971
PKN

19
T. Bakker
Dantumadeel
1963
HHK

20
R.A.C. Donk
Apeldoorn
1972
OGG

21
J.J. Luteijn
Werkendam
1960
GG

22
M. de Haas
Ede
1961
PKN

23
L.G.I. Barth
Ouderkerk
1964
HHK

24
P. Schalk
Veenendaal
1961
GG

25
A. van Heteren
Urk
1951
CGK

26
H. Kievit
Barneveld
1971
GGiN

27
H. Dorst
Kapelle-Biezelinge
1968
GG

28
H.F. Massink
Houten
1962
PKN

29
W. de Vries
Veenendaal
1959
HHK

30
J.W. Benschop
Lopik
1966
CGK
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door huisman »

Omdat mijn favoriet op drie staat hoop ik nu helemaal dat de SGP drie zetels haalt.
Hoe zit het eigenlijk met voorkeurstemmen als b.v. nr 3 meer stemmen krijgt als nr. 2 is hij/zij dan verkozen
(Bij de SGP natuurlijk alleen hij die hebben geen zij's :huhu )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Gijs83 »

Men zat er hier dus niet erg naast. Jullie hadden het zo over dhr.Bisschop. Ik had eigenlijk wel gedacht dat Dhr.Dijkgraf op 2 zou komen, dan vind ik dit nu de beste oplossing.
Er staat zowaar ook iemand uit Rijssen op de kandidatenlijst. Vanavond hoopt hij bij ons op de jeugdvereniging te spreken. Hij was overigens nr.2 bij de gemeenteraad.
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Wilhelm »

Bisschop zijn eerste mediaoptreden is iig een succes : http://player.omroep.nl/?aflid=10829820
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Erasmiaan »

Wilhelm schreef:Bisschop zijn eerste mediaoptreden is iig een succes : http://player.omroep.nl/?aflid=10829820
Inderdaad! Hij veegt de vloer met haar aan!
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door memento »

Wilhelm schreef:Bisschop zijn eerste mediaoptreden is iig een succes : http://player.omroep.nl/?aflid=10829820
Hij deed het opzich aardig. Het SGP-standpunt is helder en geloofwaardig verdedigd. Hij zou alleen veel krachtiger overkomen, als hij puntiger zou formuleren. Veel van zijn reacties kostte nu onnodig veel tijd, en hadden hetzelfde kunnen zeggen in veel minder tijd, waardoor het wat minder langdradig zou overkomen. Wel heel sterk was dat hij aan het eind spreektijd opeiste door de "mens en maatschappij visie van de SGP" uit te leggen. Maar ook dat had veel sterker uit de verf kunnen komen, als dat puntiger geformuleerd had geweest.

Maar als dit zijn eerste media-optreden is, dan is het veelbelovend. Hij heeft heeft denk ik aardig de potentie om met wat oefening uit te groeien tot een zeer sterke media-persoonlijkheid. Een winst voor de SGP!
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door jvdg »

Erasmiaan schreef:
Wilhelm schreef:Bisschop zijn eerste mediaoptreden is iig een succes : http://player.omroep.nl/?aflid=10829820
Inderdaad! Hij veegt de vloer met haar aan!
Hij deed het idd goed.
Maar de discussie was veel tekort om te kunnen stellen dat de heer Bisschop de vloer met haar aanveegde.
En dat Wichmann-meisje was nou ook niet bepaald een tegenstandster van formaat

Anyway, zoals al gezegd zal hij, mede gelet op het feit dat dit zijn eerste mediaoptreden was, zeker kunnen uitgroeien.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17369
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door huisman »

Erasmiaan schreef:
Wilhelm schreef:Bisschop zijn eerste mediaoptreden is iig een succes : http://player.omroep.nl/?aflid=10829820
Inderdaad! Hij veegt de vloer met haar aan!
Ik denk niet dat het van christelijke naastenliefde getuigd om de vloer met iemand aan te vegen (gebruik daar maar een bezem voor) . Dat deed Roelof Bisschop dus ook niet het was een waardig mediaoptreden.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Joannah »

huisman schreef:
Erasmiaan schreef:
Wilhelm schreef:Bisschop zijn eerste mediaoptreden is iig een succes : http://player.omroep.nl/?aflid=10829820
Inderdaad! Hij veegt de vloer met haar aan!
Ik denk niet dat het van christelijke naastenliefde getuigd om de vloer met iemand aan te vegen (gebruik daar maar een bezem voor) . Dat deed Roelof Bisschop dus ook niet het was een waardig mediaoptreden.
:super
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
jan33willem
Berichten: 81
Lid geworden op: 31 aug 2009, 22:19

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door jan33willem »

jvdg schreef:Hij deed het idd goed.
Maar de discussie was veel tekort om te kunnen stellen dat de heer Bisschop de vloer met haar aanveegde.
En dat Wichmann-meisje was nou ook niet bepaald een tegenstandster van formaat

Anyway, zoals al gezegd zal hij, mede gelet op het feit dat dit zijn eerste mediaoptreden was, zeker kunnen uitgroeien.
Ik vond het SGP-jongetje eerlijk gezegd helemaal niet zo sterk. Nadat ik dit interview gehoord had, was het standpunt van Mevr. Buitenweg voor mij duidelijk, maar ik kon niet in een paar woorden samenvatten wat Dhr. Bisschop nou eigenlijk vond, afgezien van het feit dat de SGP het niet eens is met de uitspraak van de rechter.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Zita »

jan33willem schreef:
jvdg schreef:Hij deed het idd goed.
Maar de discussie was veel tekort om te kunnen stellen dat de heer Bisschop de vloer met haar aanveegde.
En dat Wichmann-meisje was nou ook niet bepaald een tegenstandster van formaat

Anyway, zoals al gezegd zal hij, mede gelet op het feit dat dit zijn eerste mediaoptreden was, zeker kunnen uitgroeien.
Ik vond het SGP-jongetje eerlijk gezegd helemaal niet zo sterk. Nadat ik dit interview gehoord had, was het standpunt van Mevr. Buitenweg voor mij duidelijk, maar ik kon niet in een paar woorden samenvatten wat Dhr. Bisschop nou eigenlijk vond, afgezien van het feit dat de SGP het niet eens is met de uitspraak van de rechter.
Eens. Wat niet wegneemt dat Bisschop als persoon een sterke indruk maakte. Hij moet nu verbaal nog even aan de slag, door kort en puntig te gaan formuleren.
Maar hij klonk een stuk minder cliche-sgp dan de mannen op de persconferentie; die veroorzaakten door toon en houding wel even een glimlach bij mij.
Plaats reactie