Opvolger Van der Staaij

eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door eilander »

Luther schreef:Want laten we wel wezen: vrijwel alle SGP'ers hopen altijd dat het CDA de grootste wordt. Vraag is, of je dat vurig kan hopen, terwijl je ze niet steunt.
Natuurlijk kan dat: je kunt maar op één partij stemmen, je hoopt dat de "next-best" dan toch ook veel stemmen krijgt (stemmen die anders naar een andere partij gaan, naast CDA en SGP)
Ik hoop (maar reken niet) op een derde zetel voor de SGP, maar hoop ook dat het voor CU en CDA meevalt.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door Luther »

eilander schreef:
Luther schreef:Want laten we wel wezen: vrijwel alle SGP'ers hopen altijd dat het CDA de grootste wordt. Vraag is, of je dat vurig kan hopen, terwijl je ze niet steunt.
Natuurlijk kan dat: je kunt maar op één partij stemmen, je hoopt dat de "next-best" dan toch ook veel stemmen krijgt (stemmen die anders naar een andere partij gaan, naast CDA en SGP)
Ik hoop (maar reken niet) op een derde zetel voor de SGP, maar hoop ook dat het voor CU en CDA meevalt.
Kijk, dat klinkt al heel anders: CDA als next best. Ik hoorde iop dit forum geluiden als dat je nooit op het CDA MAG stemmen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door eilander »

Luther schreef:
eilander schreef:
Luther schreef:Want laten we wel wezen: vrijwel alle SGP'ers hopen altijd dat het CDA de grootste wordt. Vraag is, of je dat vurig kan hopen, terwijl je ze niet steunt.
Natuurlijk kan dat: je kunt maar op één partij stemmen, je hoopt dat de "next-best" dan toch ook veel stemmen krijgt (stemmen die anders naar een andere partij gaan, naast CDA en SGP)
Ik hoop (maar reken niet) op een derde zetel voor de SGP, maar hoop ook dat het voor CU en CDA meevalt.
Kijk, dat klinkt al heel anders: CDA als next best. Ik hoorde iop dit forum geluiden als dat je nooit op het CDA MAG stemmen.
next best kan ook heel verkeerd zijn :langue
Gebruikersavatar
monique
Berichten: 1319
Lid geworden op: 16 jan 2008, 12:56
Locatie: op een plekje van deze wereld :)

Re: Opvolger Van der Staaij

Bericht door monique »

ik heb die man toen gesproken op de wegwijs (ik wist niet wie het was mn vriend kende hem)
toen zei die man die hiervoor lijsttrekker was dat we op de nieuwe konden vertrouwen want dat deed hij ook :)
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Plaats reactie