Hoe rechts ben jij?

Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door ChristenConservatief »

Bart schreef:78%
voor de rest een zeer domme enquette
Dat zegt meer over jezelf dan over de enquente. ;) Waarom is het dom ?
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2478
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door Bonny »

Misschien vanwege de suggestieve vraagstellingen en de beperkte keuzes in antwoorden
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door ChristenConservatief »

Sorry, verkeerd topic :(
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door Lourens »

Ik ben 41% procent rechts. Hang dus ergens rond het midden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18749
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door helma »

44% rechts :garde
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door henriët »

ik kan niet schrijven met links.. althans, dan staat alles wel erg krom zeg maar..
dus in principe ben ik wel superrechts..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10470
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door Zita »

ik ben op rechtslinksgebied waarschijnlijk een raar geval. Op persoonlijk vlak ben ik veel linkser dan politiek gezien. Misschien omdat ik de zorg voor de naaste meer als een persoonlijke verantwoordelijkheid van het individu zie dan als een politieke taak. Maar misschien is het ook wel gewoon naieviteit. Wel op politiek gebied een beetje stoer doen, maar als het erop aankomt zo soft als wat. En het is ook nogal wisselvallig. Het ene moment zou ik bijkans op Wilders kunnen stemmen, terwijl ik het andere moment met Wouter meesnik. Blij dat we Bas nog hebben. :D Ik verbaas me nog steeds dat mijn stemrecht mij nog niet is ontnomen. :huhu
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Hoe rechts ben jij?

Bericht door JolandaOudshoorn »

Zita schreef:ik ben op rechtslinksgebied waarschijnlijk een raar geval. Op persoonlijk vlak ben ik veel linkser dan politiek gezien. Misschien omdat ik de zorg voor de naaste meer als een persoonlijke verantwoordelijkheid van het individu zie dan als een politieke taak. Maar misschien is het ook wel gewoon naieviteit. Wel op politiek gebied een beetje stoer doen, maar als het erop aankomt zo soft als wat. En het is ook nogal wisselvallig. Het ene moment zou ik bijkans op Wilders kunnen stemmen, terwijl ik het andere moment met Wouter meesnik. Blij dat we Bas nog hebben. :D Ik verbaas me nog steeds dat mijn stemrecht mij nog niet is ontnomen. :huhu
:haha :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie