Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door freek »

Bernadientje schreef:
freek schreef:
Bernadientje schreef:
freek schreef: Die heeft ook mijn voorkeur, maar er is een substantieel deel van de leden dat hem niet moet.
Wil Spruyt wel SGP dan?
Zeker wel.
Vast alleen als de hele SGP de lijn van de 'Kernideeen' van de SGP jongeren gaat volgen...
Ik denk dat hij graag voor die lijn wil gaan zorgen.
Marie-Henriëtte
Berichten: 1087
Lid geworden op: 01 jan 2008, 16:41

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Marie-Henriëtte »

Tiberius schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Moet er überhaupt wel iemand terugkomen in plaats voor Van der Vlies.
:quoi
Van der Vlies is onvervangbaar. Zijn toekomstige vertrek is een zéér groot verlies.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door jvdg »

Marie-Henriëtte schreef:
Tiberius schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Moet er überhaupt wel iemand terugkomen in plaats voor Van der Vlies.
:quoi
Van der Vlies is onvervangbaar. Zijn toekomstige vertrek is een zéér groot verlies.
Een groot verlies ja, maar niet onvervangbaar.
Ik heb veel vertrouwen in zijn opvolger, maar heb geen notie wie de heer Van der Staaij op kan volgen.
Bisschop, Dijkgraaf, Spruyt, freek of wie dan ook.
Aan het einde van volgend jaar zal blijken wie door het partijbestuur zal worden voorgedragen.
In dat bestuur heb ik ondanks alles best veel vertrouwen.

Laten we maar gewoon afwachten en niet speculeren.

Één ding is zeker: Ik ben geen kandidaat! :huhu
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door freek »

jvdg schreef:
Marie-Henriëtte schreef:
Tiberius schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Moet er überhaupt wel iemand terugkomen in plaats voor Van der Vlies.
:quoi
Van der Vlies is onvervangbaar. Zijn toekomstige vertrek is een zéér groot verlies.
Een groot verlies ja, maar niet onvervangbaar.
Ik heb veel vertrouwen in zijn opvolger, maar heb geen notie wie de heer Van der Staaij op kan volgen.
Bisschop, Dijkgraaf, Spruyt, freek of wie dan ook.
Aan het einde van volgend jaar zal blijken wie door het partijbestuur zal worden voorgedragen.
In dat bestuur heb ik ondanks alles best veel vertrouwen.

Laten we maar gewoon afwachten en niet speculeren.

Één ding is zeker: Ik ben geen kandidaat! :huhu
Tjonge wat een vertrouwen :haha. Ik houd het voorlopig maar bij de gemeenteraad.
Marie-Henriëtte
Berichten: 1087
Lid geworden op: 01 jan 2008, 16:41

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Marie-Henriëtte »

Eerst maar afwachten of de SGP de twee zetels blijft behouden zodat Van der Staaij er in de toekomst niet alleen zit. Veel SGP jongeren vinden Wilders maar al te interessant, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. De SGP zal het in de toekomst ook van de jongeren moeten hebben.
Laatst gewijzigd door Marie-Henriëtte op 22 dec 2009, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Joannah »

Marie-Henriëtte schreef:Eerst maar afwachten of de SGP de twee zetels blijft behouden zodat van Van der Staaij er in de toekomst niet alleen zit. Veel SGP jongeren vinden Wilders maar al te interessant, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. De SGP zal het in de toekomst ook van de jongeren moeten hebben.
Van daar dat van der Staaij laatst begonnen is de wind wat uit de PVV zeilen te nemen. :haha
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Katharina van Bora
Berichten: 390
Lid geworden op: 19 mei 2009, 15:32

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Katharina van Bora »

Joannah schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Eerst maar afwachten of de SGP de twee zetels blijft behouden zodat van Van der Staaij er in de toekomst niet alleen zit. Veel SGP jongeren vinden Wilders maar al te interessant, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. De SGP zal het in de toekomst ook van de jongeren moeten hebben.
Van daar dat van der Staaij laatst begonnen is de wind wat uit de PVV zeilen te nemen. :haha
Schiet op, discussieer nou eens normaal.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Joannah »

Katharina van Bora schreef:
Joannah schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Eerst maar afwachten of de SGP de twee zetels blijft behouden zodat van Van der Staaij er in de toekomst niet alleen zit. Veel SGP jongeren vinden Wilders maar al te interessant, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. De SGP zal het in de toekomst ook van de jongeren moeten hebben.
Van daar dat van der Staaij laatst begonnen is de wind wat uit de PVV zeilen te nemen. :haha
Schiet op, discussieer nou eens normaal.
Doe gerust eens mee,
ipv "hup jongens" roepen vanaf de zijlijn.
Hier wat leesvoer, waaruit ik mijn bescheiden mening meende op te kunnen maken.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2009/ ... -verstaan/
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Ichtus »

Katharina van Bora schreef:
Joannah schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Eerst maar afwachten of de SGP de twee zetels blijft behouden zodat van Van der Staaij er in de toekomst niet alleen zit. Veel SGP jongeren vinden Wilders maar al te interessant, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. De SGP zal het in de toekomst ook van de jongeren moeten hebben.
Van daar dat van der Staaij laatst begonnen is de wind wat uit de PVV zeilen te nemen. :haha
Schiet op, discussieer nou eens normaal.
Luther, gebruik in het vervolg je eigen nick
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Luther »

Ichtus schreef:
Katharina van Bora schreef:
Joannah schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Eerst maar afwachten of de SGP de twee zetels blijft behouden zodat van Van der Staaij er in de toekomst niet alleen zit. Veel SGP jongeren vinden Wilders maar al te interessant, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. De SGP zal het in de toekomst ook van de jongeren moeten hebben.
Van daar dat van der Staaij laatst begonnen is de wind wat uit de PVV zeilen te nemen. :haha
Schiet op, discussieer nou eens normaal.
Luther, gebruik in het vervolg je eigen nick
Ja sorry, hij stond nog anders ingelogd en ik had dat niet gezien.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Bureaucraat
Berichten: 603
Lid geworden op: 01 jun 2009, 11:41

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Bureaucraat »

Joannah schreef: Hier wat leesvoer, waaruit ik mijn bescheiden mening meende op te kunnen maken.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2009/ ... -verstaan/
De schrijver is een persoon wiens bijdrages op een ander bekend forum gefileerd worden.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Joannah »

Bureaucraat schreef:
Joannah schreef: Hier wat leesvoer, waaruit ik mijn bescheiden mening meende op te kunnen maken.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2009/ ... -verstaan/
De schrijver is een persoon wiens bijdrages op een ander bekend forum gefileerd worden.
ok, voor ik weer overal van beschuldigd word, voor alle duidelijkheid, reageerde ik alleen maar op wat Jolanda van Oudtshoorn zei , zodra het woordje PVV valt schiet iedereen hier met gestrekte benen de lucht in.
Ik denk dat het een goede zaak is dat de SGP de wind uit de zeilen probeert te nemen , van de PVV.
Maar of iemands mening nu gefileerd wordt of niet, hij vertegenwoordigd wel een deel van de bevolking en dient daaarom gerespecteerd te worden.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Bureaucraat
Berichten: 603
Lid geworden op: 01 jun 2009, 11:41

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Bureaucraat »

Joannah schreef: zodra het woordje PVV valt schiet iedereen hier met gestrekte benen de lucht in.
En dat is niet meer dan logisch, omdat de PVV het recht op vrijheid van godsdienst ter discussie stelt, en daarmee ook onze positie als christenen.
Maar of iemands mening nu gefileerd wordt of niet, hij vertegenwoordigd wel een deel van de bevolking en dient daaarom gerespecteerd te worden.
Die Bert Brouwer vertegenwoordigt enkel zijn eigen opvattingen.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Joannah »

Bureaucraat schreef:
Joannah schreef: zodra het woordje PVV valt schiet iedereen hier met gestrekte benen de lucht in.
Zouden al die sgp-jongeren, waar jolanda het over heeft die PVV zo geweldig vinden dat niet weten dan?Word eens tijd voor een stevige preek, of kan dat niet vanaf de kansel?
persoonlijk ben ik van D66 banger dan van de PVV, geloof ik.
Hoewel ik niet wist dat Geert Wilders atheist was, (net uitgevonden) :mad




En dat is niet meer dan logisch, omdat de PVV het recht op vrijheid van godsdienst ter discussie stelt, en daarmee ook onze positie als christenen.
Maar of iemands mening nu gefileerd wordt of niet, hij vertegenwoordigd wel een deel van de bevolking en dient daaarom gerespecteerd te worden.
Die Bert Brouwer vertegenwoordigt enkel zijn eigen opvattingen.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Bureaucraat
Berichten: 603
Lid geworden op: 01 jun 2009, 11:41

Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer

Bericht door Bureaucraat »

Joannah schreef: Zouden al die sgp-jongeren, waar jolanda het over heeft die PVV zo geweldig vinden dat niet weten dan?
Nee, die weten dat niet.
Word eens tijd voor een stevige preek, of kan dat niet vanaf de kansel?
Ik vind niet dat predikanten zich moeten bemoeien met de politieke keuze van mensen. Wel kunnen ze aangeven dat een toenemende overdraagzaamheid de islam uiteindelijk ook zal leiden tot beperkingen voor christenen.
persoonlijk ben ik van D66 banger dan van de PVV, geloof ik.
Kort en wellicht ongenuanceerd samengevat komt het standpunt van D66 erop neer dat mensen hun religie vooral achter hun voordeur moeten beleven, en niet in de publieke ruimte. Dat vind ik minder vergaand dat de PVV, die (een) religie helemaal wil verbieden.
Hoewel ik niet wist dat Geert Wilders atheist was, (net uitgevonden) :mad
Misschien is dat iets om je voorkeur voor de PVV te heroverwegen.
Plaats reactie