Ontspanning en vermaak in Bijbels licht

Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Ontspanning en vermaak in Bijbels licht

Bericht door memento »

Afgewezen schreef:
memento schreef:
fluitje schreef:@ Memento: inderdaad, dat hebben we allemaal wel, ook ik.
Maar deze topic gaat over vermaak in Bijbels licht. En dit vermaak met magere hein kan ik niet plaatsen in Bijbels licht.
't Verschil is wel dat dit iets is wat niet geplant is, en waarschijnlijk ook iets wat niet doordacht en overwogen is. Dat is wat anders dan naar een pretpark gaan, waar je bewust voor kiest, en waar je van te voren over na kan denken (persoonlijk denk ik, dat er met een pretpark ook niets mis is, maar dat terzijde).
Tsjongejonge, wordt Arie Boomsma niet verdedigd, is het wel weer zoiets. Kun je nu ook niet gewoon zeggen: het is fout, klaar?
Kom afgewezen, iets fout noemen is prima, maar elk foutje van een ander breed uitmeten is m.i. ook niet goed. Zeker niet zoiets onbenulligs als een foto maken met een verkeerd-verklede gast, iets wat ws. niet met opzet, maar gewoon ondoordacht geschiedt is.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Ontspanning en vermaak in Bijbels licht

Bericht door JolandaOudshoorn »

memento schreef:
Afgewezen schreef:
memento schreef:
fluitje schreef:@ Memento: inderdaad, dat hebben we allemaal wel, ook ik.
Maar deze topic gaat over vermaak in Bijbels licht. En dit vermaak met magere hein kan ik niet plaatsen in Bijbels licht.
't Verschil is wel dat dit iets is wat niet geplant is, en waarschijnlijk ook iets wat niet doordacht en overwogen is. Dat is wat anders dan naar een pretpark gaan, waar je bewust voor kiest, en waar je van te voren over na kan denken (persoonlijk denk ik, dat er met een pretpark ook niets mis is, maar dat terzijde).
Tsjongejonge, wordt Arie Boomsma niet verdedigd, is het wel weer zoiets. Kun je nu ook niet gewoon zeggen: het is fout, klaar?
Kom afgewezen, iets fout noemen is prima, maar elk foutje van een ander breed uitmeten is m.i. ook niet goed. Zeker niet zoiets onbenulligs als een foto maken met een verkeerd-verklede gast, iets wat ws. niet met opzet, maar gewoon ondoordacht geschiedt is.
Nu stond daar ook iemand verkleed als 'Magere Hein', compleet met en zeis, kortom de dood uitbeelden.
Het was ook erg onduidelijk....
AB heeft die dingen ook niet gedaan om met opzet de achterban van de EO te beledigen. Bovendien, refo's wijzen meer veroordelend naar anderen dan "normale christenen". En ja, met de maat waarmee je zelf meet, zal je ook gemeten worden, dus in dit geval heb ik ook de neiging om de fout van de refo's ook eens flink uit te vergroten, met de kanttekening dat ze of onwijs dom zijn, maar waarschijnlijk was het meer de intentie om eens te laten zien dat refo-meisjes ook stoer op de foto kunnen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Ontspanning en vermaak in Bijbels licht

Bericht door helma »

Democritus schreef:
Luther schreef:
rekcor schreef:Als je die redenering doortrekt, rest ons alleen nog maar het klooster.
Nou, weet je dat me dat voor een maandje of zo inderdaad een geweldig idee zou vinden?
Dan moet je toch echt op het aanbod van MM ingaan m.b.t. het nemen van intrek in haar woning. Heeft nl alle kenmerk van een klooster:
- oud;
- voorraden boeken;
- tuin;
- eigen voorraad bier

::salut

en...bevalt het klooster??
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10440
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Ontspanning en vermaak in Bijbels licht

Bericht door Orchidee »

helma schreef:
Democritus schreef:
Luther schreef:
rekcor schreef:Als je die redenering doortrekt, rest ons alleen nog maar het klooster.
Nou, weet je dat me dat voor een maandje of zo inderdaad een geweldig idee zou vinden?
Dan moet je toch echt op het aanbod van MM ingaan m.b.t. het nemen van intrek in haar woning. Heeft nl alle kenmerk van een klooster:
- oud;
- voorraden boeken;
- tuin;
- eigen voorraad bier

::salut

en...bevalt het klooster??
::tilt
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie