Berichtdoor Egbert » 25 Jun 2005, 14:22
Oorspronkelijk gepost door PimOorspronkelijk gepost door EgbertOorspronkelijk gepost door Pim
10% waarvan, Egbert?
Iedere maand stort de een af andere firma, uitkeringsinstantie o.i.d. wel een bedrag op onze rekening. Dat bedrag nemen we als uitgangspunt.
Toch ligt het allemaal niet zo simpel, want de een moet daar zijn ziektekostenverzekering nog van betalen, bij de ander is dat er al af. Bij de een wordt z'n fiscale bijtelling ingehouden, de ander doet dat door middel van een aangifte aan 't eind van het jaar.
Het idee is goed, daar niet van, maar ik zit een beetje met de praktische uitvoering.....
Heb je gelijk in. Over zulke dingen zouden dan afspraken gemaakt moeten worden. Ik b.v. heb nog nooit gehoord van fiscale bijtelling, ik rij b.v. op eigen kosten misschien wel meer km dan iemand met auto vd zaak

.
en Uni, trust me I'm the bank of England.

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.