Familiedagen

BoCo
Berichten: 128
Lid geworden op: 20 dec 2008, 17:42
Locatie: Lesselmuun

Familiedagen

Bericht door BoCo »

Na de topics over de Wegwijsbeurs, word het misschien tijd voor een discussie rond een nieuw initiatief: de Familiedagen in Hardenberg.

Zijn er Refoforummers die hun gezicht daar laten zien?

Ik ga zeker, leuk verfrissend initiatief.
Ergert u niet, verwondert u slechts.
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Familiedagen

Bericht door albion »

BoCo schreef:Na de topics over de Wegwijsbeurs, word het misschien tijd voor een discussie rond een nieuw initiatief: de Familiedagen in Hardenberg.

Zijn er Refoforummers die hun gezicht daar laten zien?

Ik ga zeker, leuk verfrissend initiatief.
Lig dat centraal??? Vlgs mij is het voor ons veel te ver.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Familiedagen

Bericht door jvdg »

Wie kan mij vertellen wat die familiedagen zijn c.q. voorstellen?

Nooit van gehoord.
BoCo
Berichten: 128
Lid geworden op: 20 dec 2008, 17:42
Locatie: Lesselmuun

Re: Familiedagen

Bericht door BoCo »

Er staat reclame in de gezinsgids.
Of je kijkt op de website. Familiedagen.nu.
Ergert u niet, verwondert u slechts.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Familiedagen

Bericht door BJD »

'k heb effe de site bekeken.
Ik zou me voor kunnen stellen dat het een gezellig dagje uit is voor je gezin. Voor mij geen optie, 'k ga niet voor een dagje naar Hardenberg rijden.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Familiedagen

Bericht door Jongere »

Verfrissend? Dit is toch gewoon Wegwijs met een andere naam, een ander jasje en op een andere plek? Of vergis ik me dan?
BoCo
Berichten: 128
Lid geworden op: 20 dec 2008, 17:42
Locatie: Lesselmuun

Re: Familiedagen

Bericht door BoCo »

Ben bang van wel.
Beurshal Hardenberg heeft meer sfeer.
Exposanten kleuren ook de uitstraling. Op deze beurs staan andere exposanten dan op de Wegwijs (oke er zijn er een aantal die op beide beurzen staan).
Ergert u niet, verwondert u slechts.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Familiedagen

Bericht door Mister »

Jongere schreef:Verfrissend? Dit is toch gewoon Wegwijs met een andere naam, een ander jasje en op een andere plek? Of vergis ik me dan?
Beetje wel, gezien onderstaande citaten van hun website:
(...)zie ik een toenemende behoefte aan een beurs-concept waarin 'de ontmoeting' zonder commerciële uitbuiting centraal staat.
(...) Zonder vooraf 'uitgekleed' te worden door hoge entree, parkeerkosten en duur eten en drinken op de beursvloer.
Laatst gewijzigd door Mister op 31 jan 2009, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Familiedagen

Bericht door jvdg »

BoCo schreef:
Of je kijkt op de website. Familiedagen.nu.
Ziet er wel aardig uit, moet ik zeggen.

Entree en eten is mooi voor de portemonnee.
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Familiedagen

Bericht door albion »

Jongere schreef:Verfrissend? Dit is toch gewoon Wegwijs met een andere naam, een ander jasje en op een andere plek? Of vergis ik me dan?

Het is hetzelfde als met de goede doelen. Je wordt er mee overladen en op den duur krijg je er een hekel aan. Te veel van het goede werkt averechts. Misschien een leuk uitje voor de noordelijke provincies (dichter in de buurt dan Utrecht)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Familiedagen

Bericht door Gijs83 »

albion schreef:
BoCo schreef:Na de topics over de Wegwijsbeurs, word het misschien tijd voor een discussie rond een nieuw initiatief: de Familiedagen in Hardenberg.

Zijn er Refoforummers die hun gezicht daar laten zien?

Ik ga zeker, leuk verfrissend initiatief.
Lig dat centraal??? Vlgs mij is het voor ons veel te ver.
Het is ook meer bedoeld voor de 'noordelingen', waarvan de meesten geen vakantie hebben in de week als de Wegwijs gehouden wordt. Nu hebben de 'zuiderlingen' pech, want ze hebben en geen vakantie en het is veels te ver rijden! Grote kans dat ik wel ga, want het re-integratiebureau waar ik voor heeft ook een stand op die dagen. Wellicht dat ik daar nog wat helpen mag, maar dat weet ik nog niet.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Familiedagen

Bericht door tukkertje »

BoCo schreef:Na de topics over de Wegwijsbeurs, word het misschien tijd voor een discussie rond een nieuw initiatief: de Familiedagen in Hardenberg.

Zijn er Refoforummers die hun gezicht daar laten zien?

Ik ga zeker, leuk verfrissend initiatief.

Er staan zelfs forumleden op de stands ;)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Familiedagen

Bericht door henriët »

tukkertje schreef:
BoCo schreef:Na de topics over de Wegwijsbeurs, word het misschien tijd voor een discussie rond een nieuw initiatief: de Familiedagen in Hardenberg.

Zijn er Refoforummers die hun gezicht daar laten zien?

Ik ga zeker, leuk verfrissend initiatief.

Er staan zelfs forumleden op de stands ;)
:haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
BoCo
Berichten: 128
Lid geworden op: 20 dec 2008, 17:42
Locatie: Lesselmuun

Re: Familiedagen

Bericht door BoCo »

albion schreef: Het is hetzelfde als met de goede doelen. Je wordt er mee overladen en op den duur krijg je er een hekel aan. Te veel van het goede werkt averechts. Misschien een leuk uitje voor de noordelijke provincies (dichter in de buurt dan Utrecht)
Naar mijn idee is het ook voornamelijk bedoeld voor het noorden (Veluwe, Twente tot Friesland en Groningen).
Ik hoor regelmatig van mensen uit de noordelijke hoek die naar Wegwijs zijn geweest, dus ook de Utrechtenaar is welkom op de Familiedagen.

Wat een bijzondere vergelijking met goede doelen, dat kan niet de bedoeling zijn van het initiatief. En op welke manier kan je er te veel van krijgen? Jij blijft toch de baas? Er is geen enkel goed doel wat je iets verplicht. Dan zul je nog veel meer last hebben van alle reclames...
Ergert u niet, verwondert u slechts.
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Familiedagen

Bericht door artistiek »

Mij niet gezien op deze beurzen. Ik heb een hekel aan slenteren, overdosis aan (goedbedoelde) stichtingen, potpourri aan muzikale creaties :bobo , stoffige pullaria-stands enz... Wellicht is de opzet van de beurzen goed bedoeld maar dat je dan ook nog eens entree moet betalen + de reiskosten + parkeergeld = gewoon overdreven.
Voor kinderen is zo'n beurs een feest maar volgens mij zijn er genoeg alternatieven waar het hele gezin kan genieten...
Gesloten