Zó, m'n nieuwe PC heb ik binnen!

Gesloten
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Zó, m'n nieuwe PC heb ik binnen!

Bericht door Rens »

Ik heb vanavond een nieuwe pc mogen kopen:

een XTC Quad, 3,0 Ghz, 4 x 1024 Mb geheugen, CD/DVD speler/brander, verder een hele zwik aan programma's. de doos die ik apart mee kreeg, zat vol met originele dus legale cd-roms. de zegels van alle programma's werden verbroken en geïnstalleerd waar ik bijstond.....en dat alles voor € 425,=

ben nu bezig deze pc leeg te trekken van alle zaken waar de volgende eigenaar geen bál mee te maken heeft, hij/zij installeerd maar wat hij/zij er op wil hebben (de basis-zaken blijven uiteraard zitten, maar bijv. MSN en dat soort is er inmiddels allemaal vanaf)

ik ga nu deze oude pc loskoppelen, en als ik weer on air ben, dan is dat op m'n nieuwe bakkie.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Zó, m'n nieuwe PC heb ik binnen!

Bericht door Lourens »

Rens,

Ik zou dan de harde schijf uit je oude PC even wipen.
Dan weet je zeker dat er geen persoonlijke dingen bij een ander terecht komen.

Van mij komt er geen harde schijf de deur uit met een oude PC.
Of hij wordt vernietigd of ik 'wipe' de schijf.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Zó, m'n nieuwe PC heb ik binnen!

Bericht door Bert Mulder »

Rens schreef:Ik heb vanavond een nieuwe pc mogen kopen:

een XTC Quad, 3,0 Ghz, 4 x 1024 Mb geheugen, CD/DVD speler/brander, verder een hele zwik aan programma's. de doos die ik apart mee kreeg, zat vol met originele dus legale cd-roms. de zegels van alle programma's werden verbroken en geïnstalleerd waar ik bijstond.....en dat alles voor € 425,=

ben nu bezig deze pc leeg te trekken van alle zaken waar de volgende eigenaar geen bál mee te maken heeft, hij/zij installeerd maar wat hij/zij er op wil hebben (de basis-zaken blijven uiteraard zitten, maar bijv. MSN en dat soort is er inmiddels allemaal vanaf)

ik ga nu deze oude pc loskoppelen, en als ik weer on air ben, dan is dat op m'n nieuwe bakkie.....
En van wie mocht je dat doen dan?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Zó, m'n nieuwe PC heb ik binnen!

Bericht door Jongere »

Er is hier al een topic voor, namelijk 'nieuwste aanwinsten'.
:lock
Gesloten