Vraag (pc en internet)

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door GerefGemeente-lid »

-DIA- schreef:
DDD schreef:Nee. Dat is niet de bedoeling. De bedoeling is juist dat je denkt: wat kan ik vandaag weer voor nieuws van iemand anders leren. Of: wat heerlijk dat er zoveel mensen zijn die anders denken/ andere dingen weten dan ik.
Maar werkt dat als elle dag weer opnieuw gekapitteld wordt? Nee je krijgt een aversie, en je komt automatisch in de verdedigingsmodus. Zo moest het niet, en dat is ook niet de bedoeling, en zeker niet op een forum dat christelijk heet.
Nogmaals: houd je gewoon aan het onderwerp van het draadje. Zo moeilijk is dat toch niet??
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
-DIA-
Berichten: 32737
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

GerefGemeente-lid schreef:
-DIA- schreef:
DDD schreef:Nee. Dat is niet de bedoeling. De bedoeling is juist dat je denkt: wat kan ik vandaag weer voor nieuws van iemand anders leren. Of: wat heerlijk dat er zoveel mensen zijn die anders denken/ andere dingen weten dan ik.
Maar werkt dat als elle dag weer opnieuw gekapitteld wordt? Nee je krijgt een aversie, en je komt automatisch in de verdedigingsmodus. Zo moest het niet, en dat is ook niet de bedoeling, en zeker niet op een forum dat christelijk heet.
Nogmaals: houd je gewoon aan het onderwerp van het draadje. Zo moeilijk is dat toch niet??
Is het het nu uit of niet. Antwoord aan u.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Tiberius »

Ik begrijp de discussie niet zo: de vraag om cookies te accepteren kan toch gewoon in dit topic?
Ongeacht of er een kanselboodschap over uit is gegaan of niet.
-DIA-
Berichten: 32737
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

Tiberius schreef:Ik begrijp de discussie niet zo: de vraag om cookies te accepteren kan toch gewoon in dit topic?
Ongeacht of er een kanselboodschap over uit is gegaan of niet.
Mocht dit niet ter verklaring genoemd worden? Of was was het meer een ergernis? Maar zo werkt het niet.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Mannetje »

Mannetje schreef:Sinds een paar dagen kan mijn vrouw via facebook niet meer bij haar favoriete groep. Als ze uitlogt, is de groep wel zichtbaar, maar ingelogd is de groep onvindbaar en geeft een directe link een foutmelding.
Als ik inlog met mijn (bijna nooit gebruikte) account kan ik de groep ook gewoon vinden.

1. Ik heb via haar account een melding gedaan bij facebook, weet iemand op welke termijn je daar (re)actie op kunt verwachten?
2. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Weet iemand hier nog meer antwoord op? Hij sneeuwt wat onder, deze vraag. (Net als mijn auto vanmorgen was, maar dat geheel terzijde).
-
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1489
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Bourdon16 »

Voor mijn werk gebruik ik een bepaalde app die sinds vandaag alleen nog werkt met android 9 of hoger. Ik heb android 8 op mijn telefoon en kan ook niet kiezen voor een update.
Weet iemand of ik toch op een bepaalde manier android 9 op mijn telefoon kan krijgen? Is een Samsung A320.

Weinig zin om hiervoor een nieuwe telefoon aan te schaffen..
newton
Berichten: 676
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door newton »

Bourdon16 schreef:Voor mijn werk gebruik ik een bepaalde app die sinds vandaag alleen nog werkt met android 9 of hoger. Ik heb android 8 op mijn telefoon en kan ook niet kiezen voor een update.
Weet iemand of ik toch op een bepaalde manier android 9 op mijn telefoon kan krijgen? Is een Samsung A320.

Weinig zin om hiervoor een nieuwe telefoon aan te schaffen..
Als je wat technisch onderlegd bent zou je kunnen proberen je toestel te flashen met lineage os. Dat is een alternatieve opensource android build.

Als je die app zakelijke nodig hebt moet je werkgever je wmb voorzien van een recentere telefoon. Ik zou van de security officers geen zakelijke data op een toestel zonder actieve security patches mogen gebruiken.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1768
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Ararat »

Bourdon16 schreef:Voor mijn werk gebruik ik een bepaalde app die sinds vandaag alleen nog werkt met android 9 of hoger. Ik heb android 8 op mijn telefoon en kan ook niet kiezen voor een update.
Weet iemand of ik toch op een bepaalde manier android 9 op mijn telefoon kan krijgen? Is een Samsung A320.

Weinig zin om hiervoor een nieuwe telefoon aan te schaffen..
Tja... Oreo is ook wel van voor de oorlog hé ;)

Is op eigen risico rooten een optie? Je moet bij rooten in principe wel openstaan voor het evt verlies van je telefoon.

Beter idee: werk en privé meer gescheiden houden :)
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door DDD »

Maar dat laatste belast het milieu wel veel meer.

Daar had ik nooit zo bij stilgestaan, totdat een sollicitant wat verontwaardigd was dat wij de mogelijkheid boden van een werktelefoon, omdat dat het milieu onnodig belast. Daar zit ook wel weer wat in.
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1768
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Ararat »

DDD schreef:Maar dat laatste belast het milieu wel veel meer.

Daar had ik nooit zo bij stilgestaan, totdat een sollicitant wat verontwaardigd was dat wij de mogelijkheid boden van een werktelefoon, omdat dat het milieu onnodig belast. Daar zit ook wel weer wat in.
Gelijk aangenomen zeker? :D
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Piet Puk
Berichten: 5434
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Piet Puk »

Mannetje schreef:
Mannetje schreef:Sinds een paar dagen kan mijn vrouw via facebook niet meer bij haar favoriete groep. Als ze uitlogt, is de groep wel zichtbaar, maar ingelogd is de groep onvindbaar en geeft een directe link een foutmelding.
Als ik inlog met mijn (bijna nooit gebruikte) account kan ik de groep ook gewoon vinden.

1. Ik heb via haar account een melding gedaan bij facebook, weet iemand op welke termijn je daar (re)actie op kunt verwachten?
2. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Weet iemand hier nog meer antwoord op? Hij sneeuwt wat onder, deze vraag. (Net als mijn auto vanmorgen was, maar dat geheel terzijde).
Geblokkeerd voor de groep?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Tiberius »

Je zou het eens met een andere browser kunnen proberen. Dat zal niet de oplossing zijn, maar misschien krijg je dan een gevoel van het probleem.
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Mannetje »

Tiberius schreef:Je zou het eens met een andere browser kunnen proberen. Dat zal niet de oplossing zijn, maar misschien krijg je dan een gevoel van het probleem.
Werkte ook niet. Mijn account en oningelogd werkt het wel, ingelogd op account van mijn vrouw werkt het niet.
-
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Tiberius »

Dan moet het haast wel zeker aan Facebook of aan de groepsinstelling liggen. Maar bij die groepsinstellingen kan je dat (zover ik het zie) niet instellen.

Je zou eens kunnen proberen wat er gebeurt, als je zelf lid van die groep wordt; eventueel met een nieuw aan te maken fake-account.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door refo »

DDD schreef:Maar dat laatste belast het milieu wel veel meer.

Daar had ik nooit zo bij stilgestaan, totdat een sollicitant wat verontwaardigd was dat wij de mogelijkheid boden van een werktelefoon, omdat dat het milieu onnodig belast. Daar zit ook wel weer wat in.
Er kunnen toch vaak 2 sims in 1 telefoon?
Plaats reactie