Solcon: Hoezo te snel?

Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door jvdg »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:volgens mij heb je daar ongeveer 4 rechterhanden voor nodig....
welnee joh....
http://www.youtube.com/watch?v=KbGCriVk9UM
ONGELOFELIJK!!!

Is het tempo niet wat aan de hoge kant :quoi
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef:
Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:volgens mij heb je daar ongeveer 4 rechterhanden voor nodig....
welnee joh....
http://www.youtube.com/watch?v=KbGCriVk9UM
ONGELOFELIJK!!!

Is het tempo niet wat aan de hoge kant :quoi
wow!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Jo-Ann
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jan 2008, 20:06

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door Jo-Ann »

Hendrikus schreef:Wie heeft er al ervaring met duale telefonie van Solcon? We krijgen binnen afzienbare tijd glasvezel en Solcon biedt daarbij ook de mogelijkheid om behalve internet ook telefonie via hen te nemen. Een tijd terug hoorde je soms dramatische verhalen over dat bellen via internet. Is dat inmiddels verbeterd? En welke internetsnelheid moet ik nemen, 25/25 Mbit of 50/50 Mbit?

Advies van (ervarings)deskundigen wordt zeer op prijs gesteld!
Ik ben nog niet zo te spreken over de service.
Heb nog regelmatig problemen met telefonie: gaat niet over bij mij, bij oppakken direct kiestoon. Ongrijpbaar, want het is het ene moment wel, het andere moment niet. En om het te melden moet je de tijden weten wanneer iemand gebeld heeft. Nogal handig als je hier pas na een week achterkomt en je niet weet wie er gebeld hebt en als je het wel weet, je het tijdstip niet meer exact weet.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door memento »

Jo-Ann schreef:
Hendrikus schreef:Wie heeft er al ervaring met duale telefonie van Solcon? We krijgen binnen afzienbare tijd glasvezel en Solcon biedt daarbij ook de mogelijkheid om behalve internet ook telefonie via hen te nemen. Een tijd terug hoorde je soms dramatische verhalen over dat bellen via internet. Is dat inmiddels verbeterd? En welke internetsnelheid moet ik nemen, 25/25 Mbit of 50/50 Mbit?

Advies van (ervarings)deskundigen wordt zeer op prijs gesteld!
Ik ben nog niet zo te spreken over de service.
Heb nog regelmatig problemen met telefonie: gaat niet over bij mij, bij oppakken direct kiestoon. Ongrijpbaar, want het is het ene moment wel, het andere moment niet. En om het te melden moet je de tijden weten wanneer iemand gebeld heeft. Nogal handig als je hier pas na een week achterkomt en je niet weet wie er gebeld hebt en als je het wel weet, je het tijdstip niet meer exact weet.
Ik raad iedereen Telfort aan. Met 20Mbit erg snel, en inclusief onbeperkt bellen naar vaste nummers (iets wat, itt veel andere bedrijven, zoals Solcon) wél goed werkt. En met 29 EUR per maand inclusief alles (geen KPN abbo meer nodig) ook nog de goedkoopste.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33337
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door Tiberius »

Jo-Ann schreef:... bij oppakken direct kiestoon.
Nou je het zegt; dat hebben wij ook wel eens.
Maar bij ons gaat het altijd om een anonieme oproep. Daarom dacht ik dat het zo'n (mega-irritante) telefonische reclame is; het is namelijk altijd rond die tijd.
Jo-Ann schreef:Nogal handig als je hier pas na een week achterkomt ...
Dan laat je hem wel erg lang overgaan.

Memento: Telfort heeft geen filter. Dat vind ik met opgroeiende kinderen wel belangrijk.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door memento »

Tiberius schreef:Memento: Telfort heeft geen filter. Dat vind ik met opgroeiende kinderen wel belangrijk.
Bijna alle internet-aanbieders bieden tegenwoordig filters. Bij Telfort ben je daar 3.95 EUR/maand voor kwijt (Ouderlijk toezicht, SPAM filter en Anti-Virus): http://internet.telfort.nl/shop/veiligh ... otaal.html
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door wim »

Tiberius schreef: Memento: Telfort heeft geen filter. Dat vind ik met opgroeiende kinderen wel belangrijk.
De tijd is voorbij dat de keuze van de provider belangrijk is om gefilterd te kunnen internetten.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door Erasmiaan »

wim schreef:
Tiberius schreef: Memento: Telfort heeft geen filter. Dat vind ik met opgroeiende kinderen wel belangrijk.
De tijd is voorbij dat de keuze van de provider belangrijk is om gefilterd te kunnen internetten.
Maar filters voor sport, showbizz en meer van dat soort ongein biedt alleen solcon/kliksafe aan.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33337
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door Tiberius »

Erasmiaan schreef:
wim schreef:
Tiberius schreef: Memento: Telfort heeft geen filter. Dat vind ik met opgroeiende kinderen wel belangrijk.
De tijd is voorbij dat de keuze van de provider belangrijk is om gefilterd te kunnen internetten.
Maar filters voor sport, showbizz en meer van dat soort ongein biedt alleen solcon/kliksafe aan.
Alleen Kliksafe dan; Solcon filtert die ongein niet.
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door jakobmarin »

Wonen er nog mensen in Rijssen, zie http://www.solcon.nl/rijssen
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16756
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door Hendrikus »

jakobmarin schreef:Wonen er nog mensen in Rijssen, zie http://www.solcon.nl/rijssen
Nee, in Rijssen wonen geen mensen meer.
Allemaal verhuisd naar Barneveld :yahoo
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door Gijs83 »

jakobmarin schreef:Wonen er nog mensen in Rijssen, zie http://www.solcon.nl/rijssen
Jaja ik woon daar! Glasvezel is hier inderdaad een 'hot item'! Er is filtering via zowel Kliksafe als Solcon mogelijk. De provider hier is: http://www.twennet.nl. In november/december moesten minimaal 40%(!) van de Rijssense huishoudens 'ja' zeggen om glasvezel te krijgen. Inmiddels is die 40% gehaald en gaat binnenkort de 1e schop de grond in.
Wij doen overigens ook mee.
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door Gian »

Wat moet je in vredesnaam met een 35 mb lijn :bobo
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door wim »

Gian schreef:Wat moet je in vredesnaam met een 35 mb lijn :bobo
Ja, 640K zou ook voldoende moeten zijn voor iedereen. Toch?
Gebruikersavatar
zusterelly
Berichten: 1083
Lid geworden op: 06 feb 2008, 12:52
Locatie: op de grote stille heide

Re: Solcon: Hoezo te snel?

Bericht door zusterelly »

Gian schreef:Wat moet je in vredesnaam met een 35 mb lijn :bobo
Geen flauw idee, internetten? :haha :haha
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Plaats reactie