Toegangskaarten bidstond GS

Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

Tiberius schreef: Deze wijziging is vanwege het grote aantal klachten, dat ze ontvingen. :wink:
.
Een aantal klachten, aldus mijn Saambinder. Niet overdrijven Tiberius. Ik hoop ook wel naar Ridderkerk te gaan t.z.t.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Ander schreef:
Tiberius schreef: Deze wijziging is vanwege het grote aantal klachten, dat ze ontvingen. :wink:
.
Een aantal klachten, aldus mijn Saambinder. Niet overdrijven Tiberius.
Ok, sorry. :wink:

De Saambinder geeft het advies van het Deputaatschap Vertegenwoordiging en Voorlichting ietwat eufemistisch weer, kan ik je verzekeren.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

Tiberius schreef: En nee, JALP, je hoeft geen toegangskaarten meer te bestellen; ook het parkeren is wat gemakkelijker.
Misschien zien we elkaar nog wel, want ik ben zeker van plan om er heen te gaan (bij gezondheid).
Ik dacht in een eerdere posting dat je gezegd had niet te gaan.. nu toch wel? Enne... ik als niet helemaal, maar neigend GerGemmer mag daar niet eens komen :wink:
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Tiberius schreef:Ik lees net in de Saambinder, dat de bidstond voor de GS niet in Rotterdam Centrum, maar in Ridderkerk (de Bethelkerk) gehouden wordt.
Om je een idee te geven: de Bethelkerk kan (schat ik) wel zo'n 4x zoveel bezoekers bergen
Zie je wel dat mn vertrouwen in de GG-top in dezen niet tevergeefs was :)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

JALP schreef:
Tiberius schreef: En nee, JALP, je hoeft geen toegangskaarten meer te bestellen; ook het parkeren is wat gemakkelijker.
Misschien zien we elkaar nog wel, want ik ben zeker van plan om er heen te gaan (bij gezondheid).
Ik dacht in een eerdere posting dat je gezegd had niet te gaan.. nu toch wel? Enne... ik als niet helemaal, maar neigend GerGemmer mag daar niet eens komen :wink:
Jawel hoor. Er is geen passencontrole (meer).
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

Tiberius schreef:
De Saambinder geeft het advies van het Deputaatschap Vertegenwoordiging en Voorlichting ietwat eufemistisch weer, kan ik je verzekeren.
Je zult vast dicht bij het vuur zitten om dat te weten.

Als dat niet zo is, maak ik me zorgen:
Dat staat er wel, maar ze bedoelen het veel erger.
Als je zo de Saambinder leest, pfoeh...
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

JALP schreef:
Tiberius schreef: En nee, JALP, je hoeft geen toegangskaarten meer te bestellen; ook het parkeren is wat gemakkelijker.
Misschien zien we elkaar nog wel, want ik ben zeker van plan om er heen te gaan (bij gezondheid).
Ik dacht in een eerdere posting dat je gezegd had niet te gaan.. nu toch wel?
Blijf voor mij niet weg! :wink:
Maar, nee, dan heb je niet goed gelezen.
Ik zei dat ik niet zou gaan, omdat je vooraf kaarten moest hebben en omdat je er niet kan parkeren.
Dat kaarten-argument is nu vervallen en hoewel parkeren in Ridderkerk ook een drama is, is het toch niet onmogelijk.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

Tiberius schreef:
JALP schreef:
Tiberius schreef: En nee, JALP, je hoeft geen toegangskaarten meer te bestellen; ook het parkeren is wat gemakkelijker.
Misschien zien we elkaar nog wel, want ik ben zeker van plan om er heen te gaan (bij gezondheid).
Ik dacht in een eerdere posting dat je gezegd had niet te gaan.. nu toch wel?
Blijf voor mij niet weg! :wink:
Maar, nee, dan heb je niet goed gelezen.
Ik zei dat ik niet zou gaan, omdat je vooraf kaarten moest hebben en omdat je er niet kan parkeren.
Dat kaarten-argument is nu vervallen en hoewel parkeren in Ridderkerk ook een drama is, is het toch niet onmogelijk.
Voor jou blijf ik niet weg hoor.. haha zit zo vaak vlak achter je in de kerk! Maar ik ben geen echte Ger Gemmer, dus ik mag daar vast niet komen... kerkistisch volkje hoor die Ger Gemmers :D :wink: 8)

Ach Ridderkerk is zo moeilijk niet om te parkeren, hoor. Je moet wel ff lopen, maar 't is niet dat je je auto ergens in Tokyo moet neer zetten.
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Bericht door Josephus »

Tiberius schreef:Ik zei dat ik niet zou gaan, omdat je vooraf kaarten moest hebben en omdat je er niet kan parkeren.
Ik vraag me dan toch in alle oprechtheid af hoe graag je dan naar die bidstond gaat, als het van dit soort dingen afhangt. Oké, het eerste punt kan van principiële aard zijn, maar het tweede punt vind ik minder sterk. Dan zou je in nogal wat steden ook de zondagse eredienst niet kunnen bezoeken, als je niet op de fiets kunt of als je van wat verder komt. De Boezemsingel is met het Rotterdamse OV prima bereikbaar (en dan zet je je auto bijvoorbeeld bij metrostation Kralingse Zoom).

Ik realiseer me dat dit voor ouderen en met name gehandicapten uiteraard wel wat lastiger is.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Josephus schreef:
Tiberius schreef:Ik zei dat ik niet zou gaan, omdat je vooraf kaarten moest hebben en omdat je er niet kan parkeren.
Ik vraag me dan toch in alle oprechtheid af hoe graag je dan naar die bidstond gaat, als het van dit soort dingen afhangt.
Klopt.
Ik pak dat procedureel aan met weegfactoren; hierbij zal ik speciaal voor jou een tipje van de sluier oplichten, hoe ik daarbij te werk ga. :wink:

Ik streef er naar om elke week een weekdienst bij te wonen. Dat is op dinsdag, woensdag of donderdag.
Hierbij spelen de volgende weegfactoren een rol:
  1. mijn agenda (ik moet natuurlijk wel kunnen)
  2. de afstand tot het kerkgebouw (hoe dichterbij, hoe groter mijn voorkeur)
  3. de parkeergelegenheid bij het kerkgebouw, als de afstand te groot is om te wandelen of te fietsen (hoe makkelijker parkeren, hoe groter mijn voorkeur)
  4. overige belemmeringen (zoals: vooraf kaarten kopen, eigenlijk te weinig zitplaatsen, slechte temperatuurregeling, etc)
  5. de voorganger; dat is enigszins persoonlijk, maar ik streef naar een zeker evenwicht. Dus een predikant die ik in week x gehoord heb, zal ik niet zo snel in week x+1 gaan beluisteren.
  6. de aard van de dienst
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

Tiberius schreef: Ik streef er naar om elke week een weekdienst bij te wonen. Dat is op dinsdag, woensdag of donderdag.
Hierbij spelen de volgende weegfactoren een rol:
  1. mijn agenda (ik moet natuurlijk wel kunnen)
  2. de afstand tot het kerkgebouw (hoe dichterbij, hoe groter mijn voorkeur)
  3. de parkeergelegenheid bij het kerkgebouw, als de afstand te groot is om te wandelen of te fietsen (hoe makkelijker parkeren, hoe groter mijn voorkeur)
  4. overige belemmeringen (zoals: vooraf kaarten kopen, eigenlijk te weinig zitplaatsen, slechte temperatuurregeling, etc)
  5. de voorganger; dat is enigszins persoonlijk, maar ik streef naar een zeker evenwicht. Dus een predikant die ik in week x gehoord heb, zal ik niet zo snel in week x+1 gaan beluisteren.
  6. de aard van de dienst
Dit is heel bijzonder!!
En wat zijn je doelstellingen, wat wil je ermee bereiken? :?: :? :wink:
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

--
Laatst gewijzigd door Ander op 20 aug 2007, 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Bericht door Erasmiaan »

Ander schreef:
Tiberius schreef: Ik streef er naar om elke week een weekdienst bij te wonen. Dat is op dinsdag, woensdag of donderdag.
Hierbij spelen de volgende weegfactoren een rol:
  1. mijn agenda (ik moet natuurlijk wel kunnen)
  2. de afstand tot het kerkgebouw (hoe dichterbij, hoe groter mijn voorkeur)
  3. de parkeergelegenheid bij het kerkgebouw, als de afstand te groot is om te wandelen of te fietsen (hoe makkelijker parkeren, hoe groter mijn voorkeur)
  4. overige belemmeringen (zoals: vooraf kaarten kopen, eigenlijk te weinig zitplaatsen, slechte temperatuurregeling, etc)
  5. de voorganger; dat is enigszins persoonlijk, maar ik streef naar een zeker evenwicht. Dus een predikant die ik in week x gehoord heb, zal ik niet zo snel in week x+1 gaan beluisteren.
  6. de aard van de dienst
Dit is heel bijzonder!!
En wat zijn je doelstellingen, wat wil je ermee bereiken? :?: :? :wink:
Waarom is dat zo bijzonder?
Ander
Berichten: 3548
Lid geworden op: 20 mar 2007, 20:50

Bericht door Ander »

Erasmiaan schreef: Waarom is dat zo bijzonder?
Omdat ik deze weegfactoren zo objectief vind. Voor de zondagse diensten voel ik me verplicht om die in mijn eigen gemeente bij te wonen. (Dat is geen straf hoor, integendeel) Doordeweeks ga ik naar de kerk wanneer er een predikant in de buurt is die me aanstaat. Zo eerlijk ben ik ook wel weer. En dan zijn de andere factoren (kerkgebouw, parkeerplaatsen, ruimtegebrek) voor mij geen belemmering.

Maarre, ik kan een voorbeeld nemen aan Tiberius, snap je? En dat is bijzonder, toch?
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Tiberius schreef:[
Ik streef er naar om elke week een weekdienst bij te wonen. Dat is op dinsdag, woensdag of donderdag.
Hierbij spelen de volgende weegfactoren een rol:
  1. mijn agenda (ik moet natuurlijk wel kunnen)
  2. de afstand tot het kerkgebouw (hoe dichterbij, hoe groter mijn voorkeur)
  3. de parkeergelegenheid bij het kerkgebouw, als de afstand te groot is om te wandelen of te fietsen (hoe makkelijker parkeren, hoe groter mijn voorkeur)
  4. overige belemmeringen (zoals: vooraf kaarten kopen, eigenlijk te weinig zitplaatsen, slechte temperatuurregeling, etc)
  5. de voorganger; dat is enigszins persoonlijk, maar ik streef naar een zeker evenwicht. Dus een predikant die ik in week x gehoord heb, zal ik niet zo snel in week x+1 gaan beluisteren.
  6. de aard van de dienst
:( :( Bij mij stranden al die diensten, bijeenkomsten, vergaderingen, ed al bij punt 1. :oops:
Hebben daar nog meer mensen last van?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten