student Ger Gem.

Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Klaas-Jan schreef:Wat zijn er veel gemeenten teleurgesteld :?

Dat is natuurlijk te verwachten in deze situaties maar toch valt het allemaal niet mee...

Ik ben ook echt ontzettend benieuwd naar de andere kandidaten...
Als je nieuwsgegevens vanaf dit forum gebruikt op andere fora, wil je dan wel de bron met link erbij vermelden ! :wink:
Klaas-Jan
Berichten: 477
Lid geworden op: 14 mei 2007, 15:59
Locatie: Wemeldinge
Contacteer:

Bericht door Klaas-Jan »

geledu schreef:
Klaas-Jan schreef:Wat zijn er veel gemeenten teleurgesteld :?

Dat is natuurlijk te verwachten in deze situaties maar toch valt het allemaal niet mee...

Ik ben ook echt ontzettend benieuwd naar de andere kandidaten...
Als je nieuwsgegevens vanaf dit forum gebruikt op andere fora, wil je dan wel de bron met link erbij vermelden ! :wink:
:wink: Bewijs eens... :)
Dimdi
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:42

Bericht door Dimdi »

Hendrik-Ido-Ambacht was 5 jaar vacant, maar terugkijkend was God 4 jaar geleden al 'bezig' met Ambacht, door Student Joosse uit te stoten, zijn studie te laten aanvangen...
Best wonderlijk als je je dat zo realiseert :) .
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

Dimdi schreef:Hendrik-Ido-Ambacht was 5 jaar vacant, maar terugkijkend was God 4 jaar geleden al 'bezig' met Ambacht, door Student Joosse uit te stoten, zijn studie te laten aanvangen...
Best wonderlijk als je je dat zo realiseert :) .
Dag Dimdi,
Inderdaad zeg! Nooit over nagedacht. Dank!
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Gisterochtend wist onze kerkenraad het nog niet eens over Joosse. Er werd gebeden of hij het beroep mocht aannemen! Gistermiddag hadden we ds. Paul en hij had gehoord dat het beroep naar HIA was aangenomen en (dus) dat Joosse voor het beroep van onze gemeente zou moeten bedanken.

Dus.... kerkenraden zouden refoforum moeten raadplegen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

wim schreef:Dus.... kerkenraden zouden refoforum moeten raadplegen.
Dat doen ze ook wel, hoor.
Waarschijnlijk is jullie kerkenraad de enige uitzondering!
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

wim schreef:Gisterochtend wist onze kerkenraad het nog niet eens over Joosse. Er werd gebeden of hij het beroep mocht aannemen! Gistermiddag hadden we ds. Paul en hij had gehoord dat het beroep naar HIA was aangenomen en (dus) dat Joosse voor het beroep van onze gemeente zou moeten bedanken.

Dus.... kerkenraden zouden refoforum moeten raadplegen.
Dat is wel heel onzorgvuldig van de Scheveningse kerkenraad!
Het was zaterdagavond 18.00 uur al bekend. Je zou zeggen, dat gaat toch als een lopend vuurtje door het land. Niet helemaal dus.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Anti-quoq schreef:Dat is wel heel onzorgvuldig van de Scheveningse kerkenraad!
Het was zaterdagavond 18.00 uur al bekend. Je zou zeggen, dat gaat toch als een lopend vuurtje door het land. Niet helemaal dus.
Ja, maar Scheveningen... Dat zijn bijkans de overzeese gebieden :mrgreen:
Gebruikersavatar
dré
Berichten: 383
Lid geworden op: 06 apr 2004, 13:31

Bericht door dré »

Als ik goed geinformeerd ben heeft kand de Waard het beroep naar Stolwijk aangenomen.

Het is denk ik altijd weer een wonder als je een plek aangewezen krijgt. Of je nu veel of weinig beroepen hebt gekregen
dré
--------

Credo in unum Deo
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
Anti-quoq schreef:Dat is wel heel onzorgvuldig van de Scheveningse kerkenraad!
Het was zaterdagavond 18.00 uur al bekend. Je zou zeggen, dat gaat toch als een lopend vuurtje door het land. Niet helemaal dus.
Ja, maar Scheveningen... Dat zijn bijkans de overzeese gebieden :mrgreen:
Ja klopt, we missen op wel meer punten de aansluiting met de bible-belt.
Klaas-Jan
Berichten: 477
Lid geworden op: 14 mei 2007, 15:59
Locatie: Wemeldinge
Contacteer:

Bericht door Klaas-Jan »

dré schreef:Als ik goed geinformeerd ben heeft kand de Waard het beroep naar Stolwijk aangenomen.

Het is denk ik altijd weer een wonder als je een plek aangewezen krijgt. Of je nu veel of weinig beroepen hebt gekregen
Die geruchten zijn mij ook zojuist ter ore gekomen... :)

En het maakt niets uit of iemand veel of weinig beroepen heeft... Het grote voordeel van weinig beroepen is dat er ook weinig gemeenten teleurgesteld hoeven te worden...
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Anti-quoq schreef:
wim schreef:Gisterochtend wist onze kerkenraad het nog niet eens over Joosse. Er werd gebeden of hij het beroep mocht aannemen! Gistermiddag hadden we ds. Paul en hij had gehoord dat het beroep naar HIA was aangenomen en (dus) dat Joosse voor het beroep van onze gemeente zou moeten bedanken.

Dus.... kerkenraden zouden refoforum moeten raadplegen.
Dat is wel heel onzorgvuldig van de Scheveningse kerkenraad!
Het was zaterdagavond 18.00 uur al bekend. Je zou zeggen, dat gaat toch als een lopend vuurtje door het land. Niet helemaal dus.
Is het onzorgvuldig om een officiele bevestiging af te wachten?
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

wim schreef:
Anti-quoq schreef:
wim schreef:Gisterochtend wist onze kerkenraad het nog niet eens over Joosse. Er werd gebeden of hij het beroep mocht aannemen! Gistermiddag hadden we ds. Paul en hij had gehoord dat het beroep naar HIA was aangenomen en (dus) dat Joosse voor het beroep van onze gemeente zou moeten bedanken.

Dus.... kerkenraden zouden refoforum moeten raadplegen.
Dat is wel heel onzorgvuldig van de Scheveningse kerkenraad!
Het was zaterdagavond 18.00 uur al bekend. Je zou zeggen, dat gaat toch als een lopend vuurtje door het land. Niet helemaal dus.
Is het onzorgvuldig om een officiele bevestiging af te wachten?
Tja, ik zou als kerkenraadslid continue contact houden met enkele mensen die het direct te horen krijgen.
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

Klaas-Jan schreef:
dré schreef:Als ik goed geinformeerd ben heeft kand de Waard het beroep naar Stolwijk aangenomen.

Het is denk ik altijd weer een wonder als je een plek aangewezen krijgt. Of je nu veel of weinig beroepen hebt gekregen
Die geruchten zijn mij ook zojuist ter ore gekomen... :)

En het maakt niets uit of iemand veel of weinig beroepen heeft... Het grote voordeel van weinig beroepen is dat er ook weinig gemeenten teleurgesteld hoeven te worden...
Hier in H.I.Ambacht kan niemand dit bericht bevestigen. Het lijkt me goed om even te wachten op iemand die dit vanuit Stolwijk zelf kan bevestigen.
Gebruikersavatar
dré
Berichten: 383
Lid geworden op: 06 apr 2004, 13:31

Bericht door dré »

a-q

geloof het maar.

mijn bron is zeer betrouwbaar!
dré
--------

Credo in unum Deo
Gesloten