student Ger Gem.

Janneman
Berichten: 135
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door Janneman »

BDS '73 schreef:Lieve moderator,

Ik overdrijf een beetje om aan te tonen dat ik het een bizarre manier vind hoe hier gespeculeerd, gerekend, geanalyseerd wordt over de ligging, de gaven, de toekomst, de bestemming van de studenten en de gemeenten.

Waarom gooi je niet alle postings eruit die niet feitelijk zijn? Gewoon alleen een mededeling: St. Joosse gaat naar HI Ambacht. Meer niet. Wat een ieder daarvan vindt, kunnen ze aan de borreltafel kwijt.

Ik zou er al veel eerder een slotje op gegooid hebben, maar ja, wie ben ik? Daarom probeer ik op een wat ludiekere manier aan te tonen wat ik hiervan vind.
Je neemt me de woorden uit de mond....
Ik heb dat ook al vaker geroepen, maar juist dié reacties worden weleens verwijderd, terwijl het beroepingswerk hier nog steeds lijkt op een een wedstrijd!
laat uw woorden weinig zijn; pred. 5: 1b
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23860
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Janneman schreef:
BDS '73 schreef:Lieve moderator,

Ik overdrijf een beetje om aan te tonen dat ik het een bizarre manier vind hoe hier gespeculeerd, gerekend, geanalyseerd wordt over de ligging, de gaven, de toekomst, de bestemming van de studenten en de gemeenten.

Waarom gooi je niet alle postings eruit die niet feitelijk zijn? Gewoon alleen een mededeling: St. Joosse gaat naar HI Ambacht. Meer niet. Wat een ieder daarvan vindt, kunnen ze aan de borreltafel kwijt.

Ik zou er al veel eerder een slotje op gegooid hebben, maar ja, wie ben ik? Daarom probeer ik op een wat ludiekere manier aan te tonen wat ik hiervan vind.
Je neemt me de woorden uit de mond....
Ik heb dat ook al vaker geroepen, maar juist dié reacties worden weleens verwijderd, terwijl het beroepingswerk hier nog steeds lijkt op een een wedstrijd!
Zo wordt het vaak wel gezien. Veelal beslissen kandidaten best snel (de dubbele tijd die ze hebben om te beslissen kan wel afgeschaft). Als een gemeente nog moet vergaderen als de kandidaten inmiddels al beslist hebben hoor je geluiden als: waarom hebben we niet sneller beroepen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33319
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Beste mensen,

Ik kan me voorstellen dat er bij de forummers uit Hendrik-Ido-Ambacht een zekere euforie heerst, nu kandidaat Joosse het beroep naar deze gemeente heeft aangenomen. (Een zelfde gevoel zullen de Stolwijkers hebben, maar die zijn hier kennelijk niet in grote getale aanwezig.)
Tot op zeker hoogte vinden we het acceptabel dat deze forummers zich hier enigszins afreageren.

Het lijkt ons toe, dat de fatsoensgrenzen in dit topic langzamerhand overschreden worden.
Daarom sluit ik dit topic en stel voor om feitelijke informatie in dit topic neer te zetten.

Eventueel verdere vragen of opmerkingen over het modereerbeleid uitsluitend per PB.

Met vriendelijke groeten,
Tiberius, moderator
Gesloten