Puritan Board portal info

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Puritan Board portal info

Bericht door Bert Mulder »

Think an opening statement such as this would be good to remind people:
Welcome to the PuritanBoard. This board exists to discuss Christian Theology in the Reformed tradition and to re-discover Evangelical Confessionalism. We welcome all to read our discussions on a variety of theological subjects. Please read the forum rules carefully if you decide you would like to join. We hope this site sharpens and renews your mind and creates a desire to study and obey the Word of God. Soli Deo Gloria!
http://www.puritanboard.com/index.php
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Reclame maken???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Puritan Board portal info

Bericht door Hendrikus »

Bert Mulder schreef:Think an opening statement such as this would be good to remind people:
Wel, wat let je? Een eigen forum beginnen is tegenwoordig helemaal niet moeilijk. Een opening statement heb je al...
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Puritan Board portal info

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
Bert Mulder schreef:Think an opening statement such as this would be good to remind people:
Wel, wat let je? Een eigen forum beginnen is tegenwoordig helemaal niet moeilijk. Een opening statement heb je al...
er zijn méér gegadigden om met je mee te doen in een uiterst serieus forum, waar géén plaats is voor humor..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Maar denk erom: als je teveel gaat separeren blijf je alleen over.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Maar denk erom: als je teveel gaat separeren blijf je alleen over.
Dan heb je 't als moderator wel lekker rustig :wink:
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

De reacties lezende ben ik bang dat het nieuwe forum van Bert, het daglicht niet zal aanschouwen............ :roll:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Mariavt schreef:De reacties lezende ben ik bang dat het nieuwe forum van Bert, het daglicht niet zal aanschouwen............ :roll:
en daar ben jij bang voor? :shock:
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

Hendrikus schreef:
Mariavt schreef:De reacties lezende ben ik bang dat het nieuwe forum van Bert, het daglicht niet zal aanschouwen............ :roll:
en daar ben jij bang voor? :shock:
Meneer Hendrikus, zou u zo vriendelijk willen zijn om dat niet zo létterlijk te nemen???????? :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Mariavt schreef:
Hendrikus schreef:
Mariavt schreef:De reacties lezende ben ik bang dat het nieuwe forum van Bert, het daglicht niet zal aanschouwen............ :roll:
en daar ben jij bang voor? :shock:
Meneer Hendrikus, zou u zo vriendelijk willen zijn om dat niet zo létterlijk te nemen???????? :P
Doen we toch al nooit joh :D :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

Mariavt schreef:De reacties lezende ben ik bang dat het nieuwe forum van Bert, het daglicht niet zal aanschouwen............ :roll:
Ben zelf vaker op het forum van Puritanboard !
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

mayflower schreef:
Mariavt schreef:De reacties lezende ben ik bang dat het nieuwe forum van Bert, het daglicht niet zal aanschouwen............ :roll:
Ben zelf vaker op het forum van Puritanboard !
en, gedraagt-ie zich een beetje? :wink:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Geen antwoord.................................




sorry,maria postte even onder Rens' naam :oops:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie