Vlees snijden op Zondag

Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door refo
Rijdt de metro ook al door het Ziekenhuis? Modern gebouw!
Wijhebben idd een eigen metrostation, genaamd Dijkzigt. Verder komt er over 15 jaar blew een ingang in het ziekenhuis zelf helemaal luxe. En takkie troost je ik werk in een ziekenhuis dus geen zorgen.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door refo
Rijdt de metro ook al door het Ziekenhuis? Modern gebouw!
Wijhebben idd een eigen metrostation, genaamd Dijkzigt. Verder komt er over 15 jaar blew een ingang in het ziekenhuis zelf helemaal luxe. En takkie troost je ik werk in een ziekenhuis dus geen zorgen.
ok, k snap hem, k maakte me al ernstige zorgen uiteraard.
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Egbert

Maar troost je, ik hoop zo rond 15:00 ookhet ziekenhuis weer te verlaten als tenminste de metro mee wil werken.
Tschijnt een flinke puinhoop te zijn hier in het centrum. Ik vrees het ergste voor je....
Gewoon gaan lopen naar Centraal, heb ik ook gedaan. En daar een trein nemen naar een bus die wel rijdt :)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

"Als ik 's zondags al eens een keer thuis ben vragen mijn kinderen: 'Wie is die bleke man daar die het vlees snijdt?"

- Joseph Luns
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door refo
"Als ik 's zondags al eens een keer thuis ben vragen mijn kinderen: 'Wie is die bleke man daar die het vlees snijdt?"

- Joseph Luns
OK, back to topic!

Denk dat deze uitspraak vooral voor kleine kinderen geldt, die wakker worden als pappie al weg is en al slapen als pappie thuis komt.

Volgens mij hoef je daar niet eens zulke bijzondere werktijden voor te hebben.

Nic, wat zijn de slaap/waak tijden van een peuter/kleuter?
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Oorspronkelijk gepost door refo
"Als ik 's zondags al eens een keer thuis ben vragen mijn kinderen: 'Wie is die bleke man daar die het vlees snijdt?"

- Joseph Luns
OK, back to topic!

Denk dat deze uitspraak vooral voor kleine kinderen geldt, die wakker worden als pappie al weg is en al slapen als pappie thuis komt.

Volgens mij hoef je daar niet eens zulke bijzondere werktijden voor te hebben.

Nic, wat zijn de slaap/waak tijden van een peuter/kleuter?
Daar heb je helemaal gelijk aan. Als ik 's morgens naar mijn werk ga (7.15) dan is ze net wakker. Ik kom dan om ong. 18.00 uur thuis. Dan is het eten, en omstreeks kwart over 7 gaat ze al naar bed.

Dus ik zie haar ongeveer anderhalf uur per dag.

Dan zul je in het weekend die tijd goed moeten maken
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Daar heb je helemaal gelijk aan. Als ik 's morgens naar mijn werk ga (7.15) dan is ze net wakker. Ik kom dan om ong. 18.00 uur thuis. Dan is het eten, en omstreeks kwart over 7 gaat ze al naar bed.

Dus ik zie haar ongeveer anderhalf uur per dag.

Dan zul je in het weekend die tijd goed moeten maken
Leuke dingen doen met de kinderen maakt al heel veel goed Tukker, je laat ze gewoon ideëen aandragen en je kiest er een leuke uit, hun dag maar jouw weekend kan niet meer stuk.
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Daar heb je helemaal gelijk aan. Als ik 's morgens naar mijn werk ga (7.15) dan is ze net wakker. Ik kom dan om ong. 18.00 uur thuis. Dan is het eten, en omstreeks kwart over 7 gaat ze al naar bed.

Dus ik zie haar ongeveer anderhalf uur per dag.

Dan zul je in het weekend die tijd goed moeten maken
Leuke dingen doen met de kinderen maakt al heel veel goed Tukker, je laat ze gewoon ideëen aandragen en je kiest er een leuke uit, hun dag maar jouw weekend kan niet meer stuk.

Laat ze later naar bed gaan Tukker ,ga met dochter lief een bal gehakt eten uit de muur desnoods,drink een Fristie met haar,maak niet uit.

Dan weet ze te minste he die man die op Zondag het vlees komt snijden is PAPS
Zeeuw3

Bericht door Zeeuw3 »

Ik zou niet weten waarom je zondag`s geen vlees mag snijden?
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

:!
Zeeuw3

Bericht door Zeeuw3 »

Ik trek ook helemaal geen conclusies, maar ik heb voor me zelf geen gevoel dat ik het niet mag doen.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Meestal eten wij soep of nasi op zondag, dus het vlees is dan al gesneden.

En er is wel een gewoonte, dat de vader het vlees verdeelt, maar da's gewoon gemakzucht voor de vrouw.

En m'n vader moet er nog van groeien ... :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
visje

Bericht door visje »

Die mannen die zondags het vlees snijden zullen zeker wel bestaan, Adoroté

Maar die van mij hoort daar niet bij !!!!

heerlijk tussen de middag komt hij thuis eten en 's avonds brengt 'ie de kids naar bed ( vinden ze ook veel leuker, als ik het doe ben ik zo weer beneden, papa gaat altijd stoeien en lekker lang voorlezen )

Dus geen zorgen Adoroté

(wel over het IQ van veel Osw'ers, want die vatten het niet helemaal ):,:,

[Aangepast op 21/9/04 door visje]
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door visje

(wel over het IQ van veel Osw'ers, want die vatten het niet helemaal ):,:,
Nou, dat kan je wel zeggen. Om te :i:i:i gewoon.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie