Wat drink je op dit moment? (zuipschuiteeeeeeeeeen!!)

Petrus

Bericht door Petrus »

JolandaOudshoorn schreef:
Petrus schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Koffie, om wakker te worden.
09.50 uur.............en dán wákker worden.....................ga je schamen....... onze gemiddelde tijd is zo rond 05.30/06.00 uur om d'r uit te rollen......................
he, 't Is zaterdag hoor. Normaal gaat bij mij de wekker om 6.30 en kan ik m'n oogjes pas dicht doen rond een uur of 23.30.
tja, onze tijden liggen dan tóch iets ánders: 05.30/06.00 er UIT en zo rond 20.30 (gemiddeld) er IN...................
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

JolandaOudshoorn schreef:
Petrus schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Koffie, om wakker te worden.
09.50 uur.............en dán wákker worden.....................ga je schamen....... onze gemiddelde tijd is zo rond 05.30/06.00 uur om d'r uit te rollen......................
he, 't Is zaterdag hoor. Normaal gaat bij mij de wekker om 6.30 en kan ik m'n oogjes pas dicht doen rond een uur of 23.30.

hè, gelukkig. Was al bang dat ik de enige was die op die manier met de zaterdag omging. Vrouwlief moest al om half zes er uit. Heb ik me nog mooi even omgedraaid :D Kleine hield zich ook netjes koest tot 9 uur. En de andere kiddies hadden al ontbeten toen ik beneden kwam. Wat wil een mens nog meer op een (spaarzame) vrije zaterdagmorgen?

(En nu nog even leren hoe ze koffie voor hun pappie moeten zetten)
Petrus

Bericht door Petrus »

ff off-topic.................

érg verwarrend: een Mister en een Myster op het forum...............kan degene met de kortste postinghistorie niet een ándere naam gebruiken, bijvoorbeeld een toevoeging achter de naam??

Bijvoorbeeld Myster Misteria of weet ik veel wát........want je kijkt héél snel over het verschil I of Y heen........................
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Petrus schreef:ff off-topic.................

érg verwarrend: een Mister en een Myster op het forum...............kan degene met de kortste postinghistorie niet een ándere naam gebruiken, bijvoorbeeld een toevoeging achter de naam??

Bijvoorbeeld Myster Misteria of weet ik veel wát........want je kijkt héél snel over het verschil I of Y heen........................
ff off-topic......


Dit houdt je scherp :lol:

by the way: ik post niet zo heel veel, dus je zult je wel niet zo vaak vergissen hoor.
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Petrus schreef:tja, onze tijden liggen dan tóch iets ánders: 05.30/06.00 er UIT en zo rond 20.30 (gemiddeld) er IN...................
En dan toch met regelmaat midden in de nacht posten ??!! :roll:
Petrus

Bericht door Petrus »

geledu schreef:
Petrus schreef:tja, onze tijden liggen dan tóch iets ánders: 05.30/06.00 er UIT en zo rond 20.30 (gemiddeld) er IN...................
En dan toch met regelmaat midden in de nacht posten ??!! :roll:
als ik een beetje opstandig ben, dan kan ik écht niet slapen, en dan ga ik me afreageren op de pc.............................vandaar
Plaats reactie