Kerk geblokkeerd

nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Hendrikus

Ho, wacht eens, gemeente zei je? Wat is dat? Die meute waarmee je toevallig zondags in hetzelfde kerkgebouw zit, maar waarmee je verder geen woord wisselt?

Of gaat het over de broeders en zusters met wie we ècht napraten over de preek, met wie we plannen maken om bejaarden te bezoeken, aan evangelisatie te doen, met wie we een Bijbelkring vormen??:pu
Zeker waar, maar en beetje off-topic. Misschien een nieuwe topic over openen? WAt is nu echt gemeente-zijn?

Groetjes Nic.
limosa

Bericht door limosa »

Vandaag in het RD:

[quote]
Protest tegen klokgelui was grap

RIDDERKERK - Kettingsloten aan de hekken, kit in de sloten en spandoeken met leuzen zoals â€
nicname

Bericht door nicname »

Wow, goed van die moeder zegt. Ze had ook kunnen denken: wat niet weet, wat niet deert...

Ergens maar gelukkig dat het een grap was, alhoewel het niet andere mensen op de gedachte moet brengen van: Eigenlijk is het ook irritant die klokken...
Terwijl men er voorheen niet aan gedacht had!

[Aangepast op 6/7/04 door nicname]
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Gelukkig! Dat had ook anders kunnen zijn.
De soep wordt (Lecram F7) niet zo heet gegeten....
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Respect voor de moeder van de jongens.
Lecram

Bericht door Lecram »

Op zich kan ik me lol wel indenken van die gasten. Alleen beseften ze niet dat ze een streep te ver gingen.

Ik ben bang dat ik in mijn pubertijd hetzelfde zou hebben gedaan in een groep .........
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

...of ik een gesprek met de burgemeester wilde voeren...


Hè, we (in Ridderkerk) hebben toch helemaal geen burgemeester op dit moment??!! Jacobje, Memento... wat is dit?! Loop ik echt zo achter??
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
...of ik een gesprek met de burgemeester wilde voeren...


Hè, we (in Ridderkerk) hebben toch helemaal geen burgemeester op dit moment??!! Jacobje, Memento... wat is dit?! Loop ik echt zo achter??
hier de nieuwe burgemeester van Ridderkerk, wel een beetje bijhouden wat er gebeurt hé in het durp Ridderkerk

http://www.ouderkerk.nl/plaatje.html?db ... laat&pag=6

mw. J.H.M. Hermans-Vloedbeld

vreemd, plaatje komt hier niet, dan maar link van gemaakt . . .

[Aangepast op 6/7/04 door limosa]
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
...of ik een gesprek met de burgemeester wilde voeren...


Hè, we (in Ridderkerk) hebben toch helemaal geen burgemeester op dit moment??!! Jacobje, Memento... wat is dit?! Loop ik echt zo achter??
hier de nieuwe burgemeester van Ridderkerk, wel een beetje bijhouden wat er gebeurt hé in het durp Ridderkerk

http://www.ouderkerk.nl/plaatje.html?db ... laat&pag=6

mw. J.H.M. Hermans-Vloedbeld

vreemd, plaatje komt hier niet, dan maar link van gemaakt . . .
Vreemd, het laatste dat ik van haar wist, is dat ze op de lijst stond, maar we hebben niet eens gestemd erover :$ Ben je twee dagen weg uit Ridderkerk, hebben ze gelijk een nieuwe burgemeester aangesteld :$:#
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Vreemd, het laatste dat ik van haar wist, is dat ze op de lijst stond, maar we hebben niet eens gestemd erover :$ Ben je twee dagen weg uit Ridderkerk, hebben ze gelijk een nieuwe burgemeester aangesteld :$:#
de gekozen burgemeester is alleen nog maar onderwerp van discussie, het is nog niet ingevoerd
jacob

Bericht door jacob »

Deze mejuffie is slechts de eerste keus van de gemeenteraad van ridderkerk. Ze moet door de minister worden aangesteld. Ik geloof dat nou die procedure pas is gestart. Als een gemeente iemand voordraagt zal de minister dat waarschijnlijk ook over nemen.

Dus grote kans dat dit mejuffie straks de de bugermeester is. :D
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Wat is het dan voor kolder dat ze in de krant zetten, dat de 'burgemeester' wel een gesprek zou willen hebben met de koster? Dat is dan toch niet waar? Een bijna verkozen/aangestelde burgemeester is toch geen burgemeester?! :$:$:#:#:pu:pu

(Had ik dan toch gelijk, Limosa??):#
limosa

Bericht door limosa »

Nee, ze is nog geen burgemeester dus in het bericht zal de loco wel bedoeld zijn ofzo.
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Nee, ze is nog geen burgemeester dus in het bericht zal de loco wel bedoeld zijn ofzo.
Gelukkig, was al bang dat ik het nieuws van m'n eigen durp niet meer bij kon houden...

Laten we weer on-topic gaan...
jacob

Bericht door jacob »

doe dat eff
Plaats reactie