Meeting

Meeting?

Ja!
23
51%
Nee!
7
16%
Weet niet!
15
33%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

@Christiaan:Ik schrijf zonder het te zeggen hoor.


Petrus ook............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

De ja-stemmers liggen op de kop :P

Trouwens: ik mis Tukker en Gian :roll:
Laatst gewijzigd door Tamarinde op 18 sep 2006, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Rest ook nog de vraag wáár wordt die meeting gehouden? :roll:

(zou evt bij ons in het bos bij het ven gehouden kunnen worden maar dan moet iedereen wel zelf stoelen mee brengen en maken we er een amerikaanse fuif van zodat een ieder wat meebrengt om te eten en te drinken) :P
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

je bent wel gelijk je anonimiteit kwijt natuurlijk, dat zal voor verschillende van ons wel jammer zijn :wink:
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Zijn niet-forummende partners eigenlijk toegestaan? Anders voel ik me zo alleen... :mrgreen:
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Ik denk trouwens dat een motivatie van de "weet-niet-stemmers" ook wel handig is...

En van de "nee-stemmers" natuurlijk...
Laatst gewijzigd door Jongere op 19 sep 2006, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Jongere schreef:Zijn niet-forummende partners eigenlijk toegestaan? Anders voel ik me zo alleen... :mrgreen:
Je forumt toch ook zonder je niet-forummende partner? Of snap ik nou iets niet?
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Hendrikus schreef:
Jongere schreef:Zijn niet-forummende partners eigenlijk toegestaan? Anders voel ik me zo alleen... :mrgreen:
Je forumt toch ook zonder je niet-forummende partner? Of snap ik nou iets niet?
Dat is wat minder eng dan live hè... 8)
Petrus

Bericht door Petrus »

Het is wel zo leuk als de partners van de forummers óók meekomen..........dat levert dan een écht RF-familiegevoel op......

Een bijkomend effect (dat ook waarneembaar was na de OSW-meetings) is, dat men ná zo'n meeting wat minder scherp naar elkaar toe was...............althans, dat heb ik goed kunnen merken in het verloop van de topics die daarvóór nogal scherp waren.

Dus weledele dames en heren wederhelften (al dan niet gehuwd).....komt gezellig mee (kun je gelijk je wederhelft in toom houden met het nuttigen van allerhander zaken :mrgreen: :mrgreen: )

o ja, zo'n meeting bij ons in het bos bij het ven (zie foto elders) levert dan nog de kans op dat je oog in oog komt te staan met everzwijnen, vaak de kollosale beren óf soms de zeugen met één of meer jongen)
Petrus

Bericht door Petrus »

Afbeelding

Dit is dus het Vennetje wat ik bedoel..........in het bos tussen Otterlo en Harskamp..............een hele zandstrook rondom het Ven.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

geledu schreef:je bent wel gelijk je anonimiteit kwijt natuurlijk, dat zal voor verschillende van ons wel jammer zijn :wink:
Welnee joh, kom gewoon tevoorschijn zoals je bent.
De meetings die ik heb meegemaakt waren bere gezellig. :wink:
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

JAHAA! Er zou een BBQ komen maar niks daarvan.... Een meeting lijkt me echt leuk!
Petrus

Bericht door Petrus »

Vincent schreef:JAHAA! Er zou een BBQ komen maar niks daarvan.... Een meeting lijkt me echt leuk!
Gezellig ouwenelen over alles wat nou nét niks met het forum te maken heeft, en ondertussen "knuffelen" met de everzwijnen :mrgreen: :mrgreen:
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Hendrikus schreef:
Jongere schreef:Zijn niet-forummende partners eigenlijk toegestaan? Anders voel ik me zo alleen... :mrgreen:
Je forumt toch ook zonder je niet-forummende partner? Of snap ik nou iets niet?
Nou, ik niet altijd hoor... (de laatste tijd). Of is dat een contradictie?
Laatst gewijzigd door wim op 19 sep 2006, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

wim schreef:
Hendrikus schreef:
Jongere schreef:Zijn niet-forummende partners eigenlijk toegestaan? Anders voel ik me zo alleen... :mrgreen:
Je forumt toch ook zonder je niet-forummende partner? Of snap ik nou iets niet?
Nou, ik niet altijd hoor... (de laatste tijd).
oooo, goed om te weten dat verklaard een hoop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Plaats reactie