Waar báál jij van???

Petrus

Waar báál jij van???

Bericht door Petrus »

Stort je hart uit als je ergens van baalt als een hele kudde stekkers..........................

Schroom niet, maar geef op je toetsenbord vol gas!!
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Bericht door Mister »

Wat dacht van een ruim half uur in een Ikea-kassa-rij staan ???

Alle stadia van woede-sarcasme-nijdigheid-verdriet-opstandigheid-berusting doorlopen...

:wink:

(om met de Ikea te spreken: rijp voor een (nieuwe) inrichting) :shock:
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Van die bumperklevers aan je auto die zo nodig harder willen rijden dan de toegestane snelheid. :roll: (Leuk daaraan is wel dat je ze dan even later tegen komt bij een verkeerslicht, ik moet me dan bedwingen om niet éven mijn tong uit te steken, maar jaaa dáár ben ik nou nét even te netjes voor opgevoed :wink:
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Mensen die áltijd gelijk willen hebben zélfs al is hun ongelijk bewezen. grrrrrrrr :roll: :roll: :roll:
Mensen die een vraag beantwoorden met een wedervraag zonder antwoord te geven op de vraag die jij stelde. :?
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

dat mijn hoofdtelefoon naar z'n grootje is. Mijn kinderen hebben hem waarschijnlijk als gewone luidspreker gebruikt en nu kraakt de ene luidspreker.
't was een hele mooie van 100 Euri :cry: :cry: :cry:
Nergens meer te koop...snif snif
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Waar baal ik van? Als jouw bus vijf minuten te laat is, en je aansluitng (die anders altijd te laat is) net die dag wél op tijd vertrokken is...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Petrus

Bericht door Petrus »

Tamarinde schreef:Mensen die áltijd gelijk willen hebben zélfs al is hun ongelijk bewezen. grrrrrrrr :roll: :roll: :roll:
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh niks zeggen, maar heb je héél toevallig net in de spiegel gekeken?????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Tamarinde schreef:Van die bumperklevers aan je auto die zo nodig harder willen rijden dan de toegestane snelheid. :roll: (Leuk daaraan is wel dat je ze dan even later tegen komt bij een verkeerslicht, ik moet me dan bedwingen om niet éven mijn tong uit te steken, maar jaaa dáár ben ik nou nét even te netjes voor opgevoed :wink:
óf dat ze een luttele 200 meter verder geflitst worden, dik bóven de snelheid.......hihihihihi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Tamarinde schreef:Van die bumperklevers aan je auto die zo nodig harder willen rijden dan de toegestane snelheid. :roll: (Leuk daaraan is wel dat je ze dan even later tegen komt bij een verkeerslicht, ik moet me dan bedwingen om niet éven mijn tong uit te steken, maar jaaa dáár ben ik nou nét even te netjes voor opgevoed :wink:
Komisch om te zien hoe die auto's vlak achter een vrachtwagen blijven hangen, ruitenwissers vol aan, terwijl het niet regent, maar omdat die vrachtwagen zoveel water doet opspatten... :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

De tandarts :? :x :wink:
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Tamarinde schreef:Van die bumperklevers aan je auto die zo nodig harder willen rijden dan de toegestane snelheid.
Van die ik-blijf-lekker-links-rijden-want-je-bent-fout-als-je-harder-rijdt-dan-ik automobilisten. Die houden hun snelheidsmeter exact op de toegestane snelheid, maar hebben niet door dat hun snelheidsmeter een nogal grove afwijking kan hebben.
Petrus

Bericht door Petrus »

Ach, wij rijden gewoon even ónder de toegstane snelheid op de rechterbaan, en wat de anderen doen is hun zaak.............
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door jan03 »

Van mensen die het altijd over het weer hebben.....


:mrgreen:
Klavier
Berichten: 1514
Lid geworden op: 14 apr 2006, 08:31

Bericht door Klavier »

jan03 schreef:Van mensen die het altijd over het weer hebben.....


:mrgreen:
Eh, volgens mij ben je de eerste die hier over het weer spreekt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Bericht door Afgewezen »

... van vakantieverhalen.
De eerste helft van het jaar moet je aanhoren waar mensen heen gaan, de tweede helft van het jaar waar ze zijn geweest. :?
Gesloten