Instellingen in Veenendaal: mensen verstandelijke beperking

Plaats reactie
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Instellingen in Veenendaal: mensen verstandelijke beperking

Bericht door mayflower »

Ik heb deze vraag ook weleens eens gesteld voor de omgeving in Ede en Benekom. Maar nu heb ik informatie nodig voor instellingen (woongroepen) in Veenendaal voor mensen verstandelijke beperking.

Wie werkt in Veenendaal met deze doelgroep, en weet met ik het beste contact kan opnemen ?
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

Waar zijn die vorige reacties gebleven ?
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

mayflower schreef:Waar zijn die vorige reacties gebleven ?
Zat je daar op te wachten dan?
Wees blij dat de moderators ingegrepen hebben.
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

Breekijzertje schreef:
mayflower schreef:Waar zijn die vorige reacties gebleven ?
Zat je daar op te wachten dan?
Wees blij dat de moderators ingegrepen hebben.
Waar slaat deze reactie nu weer op ? Ik vraag dit niet i.v.m die vervelende reacties, maar omdat ik een tijd niet gekeken had op deze forum, en mischien waren er nog andere zinvolle reacties opgekomen na aanleiding van mijn vraag, en dacht dat deze mischien ook verwijderd waren.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

mayflower schreef:
Breekijzertje schreef:
mayflower schreef:Waar zijn die vorige reacties gebleven ?
Zat je daar op te wachten dan?
Wees blij dat de moderators ingegrepen hebben.
Waar slaat deze reactie nu weer op ? Ik vraag dit niet i.v.m die vervelende reacties, maar omdat ik een tijd niet gekeken had op deze forum, en mischien waren er nog andere zinvolle reacties opgekomen na aanleiding van mijn vraag, en dacht dat deze mischien ook verwijderd waren.
Rustig aan, Mayflower. Hoe kon Breekijzertje weten dat jij een tijd niet gekeken had op het forum?!

Zo te zien zijn er geen zinvolle reacties gekomen op je vraag, dat lijkt me duidelijk.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

Pim schreef:
mayflower schreef:
Breekijzertje schreef:
mayflower schreef:Waar zijn die vorige reacties gebleven ?
Zat je daar op te wachten dan?
Wees blij dat de moderators ingegrepen hebben.
Waar slaat deze reactie nu weer op ? Ik vraag dit niet i.v.m die vervelende reacties, maar omdat ik een tijd niet gekeken had op deze forum, en mischien waren er nog andere zinvolle reacties opgekomen na aanleiding van mijn vraag, en dacht dat deze mischien ook verwijderd waren.
Rustig aan, Mayflower. Hoe kon Breekijzertje weten dat jij een tijd niet gekeken had op het forum?!

Zo te zien zijn er geen zinvolle reacties gekomen op je vraag, dat lijkt me duidelijk.
Oke duidelijk, mijn excuss voor mijn reactie!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Breekijzertje schreef:
mayflower schreef:Waar zijn die vorige reacties gebleven ?
Zat je daar op te wachten dan?
Wees blij dat de moderators ingegrepen hebben.
Mijn posting was wel serieus bedoelt, alleen niet handig omdat ik niet in veenendaal woon.

(k ben ook iemand met een verstandelijke beperking, nee niet met een geestelijke beperking in het Geloof).
Petrus

Re: Instellingen in Veenendaal: mensen verstandelijke beperk

Bericht door Petrus »

mayflower schreef:Ik heb deze vraag ook weleens eens gesteld voor de omgeving in Ede en Benekom. Maar nu heb ik informatie nodig voor instellingen (woongroepen) in Veenendaal voor mensen verstandelijke beperking.

Wie werkt in Veenendaal met deze doelgroep, en weet met ik het beste contact kan opnemen ?
Misschien kun je eens contact opnemen met "de Gelderse Roos" in Ede (Willy Brandtlaan) en daarvan "de Riethorst", dat is het GGZ-deel van de Gelderse Roos, en werkt ook voor de regio Veenendaal

Petrus
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Heej,

Ik heb even via de stichting Philadelphia gezocht, dit is een christelijke stichting die zich bezig houdt met zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Via de site kwam op deze regio-pagina (Utrecht) terecht, waar het telefoonnummer van het regiohoofd, en een link naar een aantal woongroepen en projecten in Veenendaal en omstreken.

http://www.philadelphia.nl/utrecht/index.htm

Hier kan je een hoop informatie vinden, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes!

Marnix
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Re: Instellingen in Veenendaal: mensen verstandelijke beperk

Bericht door mayflower »

Petrus schreef:
mayflower schreef:Ik heb deze vraag ook weleens eens gesteld voor de omgeving in Ede en Benekom. Maar nu heb ik informatie nodig voor instellingen (woongroepen) in Veenendaal voor mensen verstandelijke beperking.

Wie werkt in Veenendaal met deze doelgroep, en weet met ik het beste contact kan opnemen ?
Misschien kun je eens contact opnemen met "de Gelderse Roos" in Ede (Willy Brandtlaan) en daarvan "de Riethorst", dat is het GGZ-deel van de Gelderse Roos, en werkt ook voor de regio Veenendaal

Petrus
Beste Petrus,

Hartelijk dank voor je informatie. Waar staat GGZ voor ? En heb mischien een website of wat andere informatie m.b.t Gelderse Roos ?
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

Marnix schreef:Heej,

Ik heb even via de stichting Philadelphia gezocht, dit is een christelijke stichting die zich bezig houdt met zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Via de site kwam op deze regio-pagina (Utrecht) terecht, waar het telefoonnummer van het regiohoofd, en een link naar een aantal woongroepen en projecten in Veenendaal en omstreken.

http://www.philadelphia.nl/utrecht/index.htm

Hier kan je een hoop informatie vinden, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes!

Hartelijk bedankt Marnix, ik zal er zeker naar kijken. Hoe waren jou ervaringen daar ?

Marnix
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Ik heb er geen ervaring mee.... mijn broertje gaat overigens wel eens naar een logeerhuis van Philadelphia (in Ede) en dat bevalt hem en mijn ouders (en mij ook wel) goed :)

Philadelphia heeft in ieder geval wel een positieve naam.
Corydoras
Berichten: 965
Lid geworden op: 01 jun 2005, 13:59

Re: Instellingen in Veenendaal: mensen verstandelijke beperk

Bericht door Corydoras »

mayflower schreef:
Petrus schreef: Misschien kun je eens contact opnemen met "de Gelderse Roos" in Ede (Willy Brandtlaan) en daarvan "de Riethorst", dat is het GGZ-deel van de Gelderse Roos, en werkt ook voor de regio Veenendaal

Petrus
Waar staat GGZ voor ? En heb mischien een website of wat andere informatie m.b.t Gelderse Roos ?
Geestelijke Gezondheids Zorg

De Gelderse Roos
Afbeelding
Dianne
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 jun 2004, 14:46
Locatie: Veen

Bericht door Dianne »

Hoi Mayflower, ik weet niet of je nog op zoek bent en hoe oud je bent, maar hier heb ik wel enkele instellingen:

DC De Schelp, dagcentrum voor volwassenen
Stichting Philadelphia heeft enkele Gezinsvervangende Tehuizen: De Groenvink, Heermoes, Kaardenbol, De Wending
Dc De ontmoeting
DC De Schoof
Het Palet
Plaats reactie