Goed bezig, Newton! Die optie kende ik nog niet.newton schreef: ↑14 jan 2025, 14:07Als moderators hebben we de mogelijkheid om expliciet een reden te geven voor het wijzigen van een bericht. Deze optie: "Reden voor het wijzigen van dit bericht" zit wat verstopt. De verstuurknop zit ruim boven de optie, dus zal snel gebruikt worden. Iets verder doorscrollen geeft deze optie voor de moderators. Mbt transparant handelen lijkt het mij verstandig dat de moderators doorscrollen en de reden voor wijziging wel invullen.newton schreef: ↑14 jan 2025, 14:01TestTiberius schreef: ↑14 jan 2025, 11:43Als een 'gewone' forummer iets wijzigt, komt er onder het bericht te staan:refo schreef: ↑13 jan 2025, 08:02 Als je een reactie wilt plaatsen en intussen heeft iemand anders dat ook al gedaan, zie je die reactie (van iemand anders dus) eerst nog even. Dat zal zijn omdat mogelijk die reactie precies of ongeveer gelijk is aan die van jou. Daarna moet je voor de tweede keer de plaatsknop klikken.
Afgelopen tijd gebeurde het tweemaal dat ik niet zo'n melding kreeg en er toch een bericht tussen stond. Beide keren was het een moderator.
Laatst gewijzigd door ... op ..., .. keer totaal gewijzigd.
Bij moderators gebeurt dat niet. Dat vind ik wel eens lastig, maar goed, dat is nu eenmaal zoals het werkt.
Volgens mij heeft de door jou beschreven situatie daar ook mee te maken.
(Ook geen antwoord op je vraag, maar het zit volgens mij wel in dezelfde hoek).
Misschien kan @newton er nog iets aan toevoegen.
Een een aanpassing
Alleen is Refo's probleem daarmee nog niet opgelost.