De begrafenis van Pim Fortuyn

Brubo

Bericht door Brubo »

WIE ZONDER ZONDE IS WERPE DE EERSTE STEEN!!!!

HAAL EERST DE BALK UIT JE EIGEN OOG, EN DAN PAS DE SPLINTER BIJ EEN ANDER!!!!

HEBT U NAASTEN LIEF

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kijk eerst naar jullie zelf, en ga niet eerst oordelen over anderen, en jezelf te verhogen.

Ieder mens in uniek en door God geschapen. Ook Pim Fortuyn is door God geschapen. En hij heeft dingen gedaan in zijn leven die hij nu moet verantwoorden.
dat is iets tussen hem en God. En daar staan wij helemaal buiten. De moordenaar aan het kruis is door God binnengehaald........ wie weet.........

Kan ik al voor God verschijnen?
Kunnen jullie dat?

Laten we ons daar mee bezig houden, nu het zo raar loopt in de wereld.

En niet gaan oordelen over wat anderen doen, hoe ze het doen, maar laten we naar onszelf kijken, of wij wel zo goed zijn.


Ik en u, we zijn geen haar beter als alle andere Nederlanders. En niemand is iets meer christelijker dan de anderen.

Het gaat er om, kunnen wij ons met God verzoenen?

Vriendelijke Groeten Brubo



[Veranderd op 22/7/02 door Brubo]

[Veranderd op 22/7/02 door Brubo]
Adje

Bericht door Adje »

Volgens mij werd het nooit echt heel grof, Brubo... Je mag zoiets als massahysterie toch wel bekritiseren? En als ik bijvoorbeeld een post lees als die van Rens: toch zeer respectvol, nietwaar?

By the way: heb je zelf LPF gestemd? ;)
Brubo

Bericht door Brubo »

Ik heb ook nooit beweerd dat het grof was of werd. Ik wil hier alleen maar mee aangeven, dat je niet mag en kan oordelen over anderen, hoe zij alles doen.

Mensen hier hebben commentaar hoe de begrafenis was, en hoe slecht en zondig, bla bla bla.

Tuurlijk mag je een mening hebben, kijk naar mij, die heb ik ook. en ik uit hem ook.net zoals als alle anderen.

Maar soms gaat het iets te ver, en dan moet je leren om ook eens naar je zelf te kijken.

Ik doe dat ook niet altijd, denk je dat ik nooit eens oordeel over anderen, echt wel, want ik ben ook een zondaar.


En wat betreft het stemmen? nee ik heb niet gestemd op LPF, maar op de Christen Unie, omdat ik vind, dat de kleine christelijke partijen, mijn stem hard nodig hebben.

Vr.Gr.Brubo
david

Bericht door david »

Ik heb het nieuws op tv gezien enzo. Het was zelfs wel grappig!
In Italië hadden ze eten en drinken in huis gehaald voor de duizenden Hollanders die zouden verschijnen. Nou, dat is inmiddels wel verzuurd, denk ik.

Maar toch is het wel vreemd, vinden jullie niet? Krap twee maanden na het ophouden van je bestaan al haast niet meer herdacht worden... Nou, ik hoop dat ik tegen die tijd iets langer in de gedachten van mijn nabestaanden blijf! :+
de Paus

Bericht door de Paus »

Dat graf in Italie zal wel een leuke attractie worden voor Nederlanders die daar in de buurt op vakantie gaan. Ik hoop echter dat de rol die hij nu nog steeds speelt, gauw gemarginaliseerd wordt. Daar bedoel ik mee dat uitspraken als 'zo heeft Pim het gewild' moeten verdwijnen.
secret boy
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2002, 19:43

Bericht door secret boy »

Wie heeft er eigenlijk gekeken naar het opgraven van de kist? (door SBS6)
Plaats reactie