KABINET VALT

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

KABINET VALT

Bericht door Billy »

DINSDAG 16 APRIL 2002 14.49 UUR

na een dag van geruchten:

premier Kok heeft zojuist in een perstalk gezegt dat hij naar de koningin gaat om het ontslag van het gehele kabinet in te dienen.

opmerkelijk: eerst kenbaar meken aan het volk , dan pas koningin en tweede kamer.


THE END OF PAARS II:bou::bou::bou::bou:

[Veranderd op 16/4/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Wij hebben vanavond gebak, jullie snappen wel waarom;)
Aapje

Bericht door Aapje »

Het is gevallen.

ik vind dit echt leuk.
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Paars is weg!!!

Wie mag ik voordragen als nieuwe premier...????
Aapje

Bericht door Aapje »

Van den Berg

Heeft die ook nog wat leuks voor die weg gaat.
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Mooi en gelukkig. :D

Eindelijk na zoveel jaren werken om de christelijke waarden en normen omver te werpen.

We zullen maar zegge: Boontje komt om zijn loontje! :%
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ben echt gelukkig met de val van paars, dit had al veel eerder moeten gebeuren. 8 jaar paars heeft al heel wat ellende over ons land gebracht.
Maar wat nu? Nu is het toch zeker de taak van christelijk nederland om zijn stem te laten horen en niet verloren laten gaan.
Het zou zo moeten zijn dat werkelijk alle christen zouden gaan stemmen zodat we een grotere partij zouden kunnen vormen en dat een rechtse regering mogelijk zou zijn.
Dus wee blij dat paars gevallen is maar weet nu je verantwoording te nemen en ga stemmen op 15 mei.
Mirror

Bericht door Mirror »

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teks ... enica.html

Een citaat: "Premier Kok is het afgelopen weekeinde zelf tot de conclusie gekomen dat hij moest aftreden vanwege het NIOD-rapport over Srebrenica. Het voorgenomen aftreden van minister Pronk heeft daarop geen invloed gehad, zei hij dinsdag op een persconferentie."

Natuurlijk is Wim Kok zelf tot deze conclusie gekomen. ;) Hoezo de eer aan je eigen houden? Marijnissen is sportief: "Marijnissen noemt zich "sportief genoeg" om Kok op zijn woord te geloven dat de premier zelf tot het inzicht is gekomen om af te treden. "

De Paarse partijen pakken het tot nu toe handig aan, ik denk niet dat het grote schade oplevert bij de verkiezingen. De val van het kabinet is een wassen neus, normaal gesproken worden in de laatste maand praktisch geen besluiten genomen, het demissionaire kabinet doet dus eigenlijk niets meer of minder dan anders. De oppositie is nu nu een stok uit handen genomen, Paars draagt immers haar verantwoordelijkheid?
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

ik weet niet wie van jullie vanmiddag het debat hebben gehoord op radio 1 maar Kok die had het echt helemaal gehad. Om een uur of zes dacht ik ze moeten hem straks nog gaan reanimeren man man man wat had die vent het zwaar. De eeh ehh ehh's waren niet meer te tellen op het laatst.

Afijn kabinet KOK is ten einde en komt niet meer terug. Wat krijgen we nu? Kabinet Balkenende, Fortuyn of Dijkstal of misschien wel Wiegel.??
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

I hoorde dat zelfs de generaal is opgestapt.
Maar net wat je opmerkt Billy, wat nu.
Wordt het nieuwe kabinet beter, dat moeten we natuurlijk toch maar weer afwachten.
En soms zeg ik wel eens of je nu doord de hond of de kat gebeten wordt, gebeten wordt je toch.
Maar ik zeg wel dat we de laatste 8 jaren in Nederland hard achteruit gegaan zijn. Paars heeft heel wat christelijke normen en waarden omver gegooid. En ik denk dat ons land nog nooit zo ver van de Heere heeft afgestaan.
Laten we dan ook in gebed dit alles nog voor de Heere brengen want Hij kan uitkomst geven waar wij geen uitkomst meer zien.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

inderdaad Jelle, wat krijgen we er voor terug.

En nu paars weg is gevallen wil het zeker niet zeggen dat het volgende kabinet beter zal zijn.

Het blijft waarschijnlijk wel een zootje ambtenaren bij elkaar ;) ;)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Kunnen mensen als Dijkstal en Melkert wel geloofwaardig zijn als premier? Zij zaten ook in het kabinet in 1995. (even afgezien van de vraag of het voor een politicus mogelijk is geloofwaardig te zijn).
Jelle

Bericht door Jelle »

Het zou beter zijnals beiden niet terug komen als minister. Ik vind dat ze dan toch wel heel erg ongeloofwardig overkomen. En ze hebben met dit alles toch wel hun positie verspeelt.

Maar misschien krijgen we nu minister president Balkenende.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

dat hele kabinetzootje van nu wil ik NIET MEER zien!!douw ze maar in de kabinetkast van een oud en stoffig huis.!

melkert, dijkstal, kok, borst, boxtel, graaff, herfkens ,BRINKHORST etc. etc

al dabn niet minister OPZOUTEN met die badgasten:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?



ik zou hopen dat er eens veel ""oude"" en nieuwe gezichten komen in den haag na 15 mei:

3 ouwe die terug moeten komen cq blijven wat mij betreft:

Wiegel/ Bolkesteijn van VVD ( maar dat zal wel niet)

blijven moet: Leen van Dijke van CU

nieuwe die ook moeten komen:

Balkenende als Premier!! ( CDA)

Elbert Dijkgraaf SGP

Fred Teeven ( leefbaar nederland)
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie