Kerk / blad ......??

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Wie kan mij het adres geven van "de Saambinder"??

Wil daar even wat navragen.................
http://www.saambinder.nl

Of kijk op http://www.adrianus.nl voor alle achtergronden bij de Saambinder.
lebaoth
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 jul 2002, 15:18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
Oorspronkelijk gepost door lindadekok
De Stem is een christelijk blaadje, niet gebonden aan een bepaalde stroming.
Het adres is: Postbus 3605, 6019 ZG Wessem.
Je betaalt geen vast bedrag aan abonnement, maar kunt elk jaar een gift overmaken.
Welk hokje moet ik denken? :!
Wat boeit dat nou? Je kunt toch aan de hand van de inhoud wel bepalen of iets 'verantwoord' is.

Als je het heel graag wilt weten moet je kijken met hoeveel e's 'Heere' (Here/Heer) geschreven wordt, en als dat er maar twee zijn is het evangelisch en dus fout. Als het er drie zijn is het misschien verantwoord, maar het zou ook te licht kunnen zijn, om daar achter te komen moet je kijken naar het aantal tweede naamvallen. Heel simpele methode om teksten te beoordelen. :#

Hokjesdenken.. :(
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Mijn omaatje had altijd ''de vriend van oud en jong''
Bestaat dat nog?
' kWilde net een zelfde posting plaatsen ;) Mijn oma dus ook..
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Oorspronkelijk gepost door Kislev
Oorspronkelijk gepost door lindadekok
De Stem is een christelijk blaadje, niet gebonden aan een bepaalde stroming.
Het adres is: Postbus 3605, 6019 ZG Wessem.
Je betaalt geen vast bedrag aan abonnement, maar kunt elk jaar een gift overmaken.
Welk hokje moet ik denken? :!
Wat boeit dat nou? Je kunt toch aan de hand van de inhoud wel bepalen of iets 'verantwoord' is.

Als je het heel graag wilt weten moet je kijken met hoeveel e's 'Heere' (Here/Heer) geschreven wordt, en als dat er maar twee zijn is het evangelisch en dus fout. Als het er drie zijn is het misschien verantwoord, maar het zou ook te licht kunnen zijn, om daar achter te komen moet je kijken naar het aantal tweede naamvallen. Heel simpele methode om teksten te beoordelen. :#

Hokjesdenken.. :(
HAP! :D

Zet ik er nog wel zo'n schijnheilig koppie bij ga je nog happen :,

kZal het uitleggen. Die man zat een eindje voor me in de trein dat blad te lezen. Nou ken ik alle refo-kerkbladen qua naam wel. Maar 'DE STEM' zei me dus echt ff niks. Omdat die man een eindje weg zat kon ik alleen de koppen maar lezen. Dat maakte qua taalgebruik een nogal refomatorische indruk. Dus vroeg me af waar dat blad vandaan kwam.

Maar nou ben ik nog niets wijzer. :!
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Oorspronkelijk gepost door Kislev
Oorspronkelijk gepost door lindadekok
De Stem is een christelijk blaadje, niet gebonden aan een bepaalde stroming.
Het adres is: Postbus 3605, 6019 ZG Wessem.
Je betaalt geen vast bedrag aan abonnement, maar kunt elk jaar een gift overmaken.
Welk hokje moet ik denken? :!
Wat boeit dat nou? Je kunt toch aan de hand van de inhoud wel bepalen of iets 'verantwoord' is.

Als je het heel graag wilt weten moet je kijken met hoeveel e's 'Heere' (Here/Heer) geschreven wordt, en als dat er maar twee zijn is het evangelisch en dus fout. Als het er drie zijn is het misschien verantwoord, maar het zou ook te licht kunnen zijn, om daar achter te komen moet je kijken naar het aantal tweede naamvallen. Heel simpele methode om teksten te beoordelen. :#

Hokjesdenken.. :(
HAP! :D

Zet ik er nog wel zo'n schijnheilig koppie bij ga je nog happen :,

kZal het uitleggen. Die man zat een eindje voor me in de trein dat blad te lezen. Nou ken ik alle refo-kerkbladen qua naam wel. Maar 'DE STEM' zei me dus echt ff niks. Omdat die man een eindje weg zat kon ik alleen de koppen maar lezen. Dat maakte qua taalgebruik een nogal refomatorische indruk. Dus vroeg me af waar dat blad vandaan kwam.

Maar nou ben ik nog niets wijzer. :!
Zie: http://www.herold-schriftenmission.de/nl/index.phtml. Een leeszaam blaadje!
Plaats reactie