Laffe houding PVDA

Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

Wit schaap

je mening over tukkertje del imk absoluut niet !!

Saddam moet opgeruimd worden enn doe je middels een bom (het liefst een grote)
al je niet begrijpt waarom ie weg moet dan ben ik bang dat je de politieke en humane situatie in irak niet helemaal begrijpt

Vwb die tv programma´s en dan met name die van bnn Hoe zou jij hetvinden als je inderen naar dergelijke rotzooi kijken terwijl jij er ff niet bent Moet je ze dan maar eng vroeg rijp laten worden kom op zeg !! die troep moet dus ook weg net als saddam

PS ik ben geen dictator maar gelovig mens die elke vorm van geweld afschuwelijk vind maar soms moet er wel eens een correctie klap uitgedeeld worden
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

wit schaap
Wat jij voorstaat is ook dictatuur, maar dan van het westers geïnterpreteerde christelijk geloof
dictatuur ???? heb jij ze wel alle zeven op eeen rijtje ? Wil je beweren dat het westerse christelijk geloof een dictatuur is ????
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Wit Schaap,

Laat ik een ding voorop stellen. Vind jou mening heel vaag.

Leg jij mij eens uit waarom die programma's wel op televisie moeten.

Nee, je moet alles maar toelaten en gedogen. Hebben we wel gezien wat er van terecht komt.

Mijn mening heeft niets te maken met dictatuur.

Saddam is een dictator, en een grote ook.


tukkert
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

wit schaap

als de meerderheid van de bevolking gelovig is en er politieke partijen worden opgericht die duidelijk hun christelijk geloof naar voren brengen dan mag dat

Als zij vervolgens door hetvolk gekozen worden dan mogen zij wetten maken

(ik heb het ff niet over 500 jaar geleden maar meer in de periode 1900 1960 )

Noem mij ff de namen van de christelijke dictators die nederland volgens jou gehad hebben

En 500 jaar geleden was ongeveer de periode waarin de reformatie begon dus dat is een ander onderwerp en dus beperk im me op de laatste 100 jaar

Oh en nog wat vertel me dan ook ff welek afschuwelijke praktijken onze dictators dan gedaan hebben (als je ze toch wilt vergelijken met saddam)

groetjes
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

wit schaap
ik vergat nog wat je had hetover de niet gelovige minderheid destijds.

Nu zitten wij in de minderheid en zie dit echt niet als een probleem (het is wel jammer)

kan ik dan nu zeggen dat wij nu onder dictatoriaal bewind zit van de grote groep niet gelovigen)

nee wit schaap je dictator verhaal in dit land klopt niet
Quazzy

Bericht door Quazzy »

wit schaap, je praat poep. Of houdt je mond dicht, of ga geschiedenis studeren. Nederland staat sinds mensenheugenis bekend als één van de meest vrije landen ter wereld. Deze vrijheid kent haar oorsprong in de christelijke basis van Nederland.
Is het jou nooit opgevallen dat juist de meeste democratische landen een christelijke basis kennen?

[Aangepast op 3-26-2003 door Quazzy]
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Je praat als een kip zonder kop. Ga buiten spelen.:,:,
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Open even een nieuw topic, dit gaat niet meer over de PVDA geloof ik.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

wit schaap

bij deze mijn laatste posting binnen deze topic

ga eens een jaar in noord korea wonen en kom dan maar terug met je dictator verhaal

mazzel
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

We leven in 2003, waarin we een volk zijn dat hoogopgeleid is, en weet wat goed voor hen is.
Dat is mischien ook wel ons grootste probleem. Er zijn teveel mensen die denk te weten hoe het allemaal moet. Er komt een gebrek aan mensen met een nuchter verstand die nuchter tegen dingen aankijken.

Mijn vader heeft vaak gezegd: er komt nog eens een tijd dat er gebrek is aan "domme" mensen. Hij bedoelde daar mensen mee die niet zo'n hoge opleiding gehad hebben, vakmensen, die hun handen laten spreken.

Alles moet toto in de puntjes uit gediscussieerd worden. Dit zijn vaak mensen die het theoretisch vaak menen te weten hoe het moet (uit het boekje), maar de praktijk missen.



tukker
Plaats reactie