SGP-Jongerendag

Aapje

Bericht door Aapje »

Hoi allemaal,

Ik ben dus geweest.
Kwam helemaal onder de indruk thuis.
Het was echt een geweldige dag.
s'morgens drie sprekers waarvan ik de meeste lof heb voor de SP'er.
Hij vertelde eerlijk zijn standpunten en die van zijn partij.
Ik vond van der Vlies echt een beetje tegen vallen. Hij had vrij veel commentaar op de SP. Die man staat daar maar lekker in zijn eentje tegen duizend man die van de SGP zijn.
Iedereen die daar zit is waarschijnlijk SGP'er anders zit je daar niet van mij hoef je dan niet commentaar te gaan leveren op andere partijen.

Voor de rest was het echt schitterend, het aanvegen van de vloer die bezaaid was met paarse stukken papier werden weggeveegd met een oranje bezem.

Het schitterende spel, de bewonderingswaardige intermezzo en het orginele afscheidskado voor Van den Berg.

Al met al, ik vond het ontzettend mooi en ga zeker weten bij leven en welzijn volgend jaar weer.
Mirror

Bericht door Mirror »

Ik ben ook op SGP-jongerendag geweest en vond leuk.

De sprekers deden het goed, ieder vanuit zijn eigen visie.

Het commentaar op de SP-er is terecht, als je het niet eens bent met zijn standpunten moet je dat gewoon eerlijk zeggen. Van der Vlies is goed in het scheiden van personen en standpunten, hij liet daarom duidelijk merken waardering voor de persoon "Van Bommel" te hebben. Dat is goed, maar natuurlijk mag je afstand nemen van zijn standpunten.

Aapje, ik begrijp jou niet. Wat deed volgens jou Van der Vlies fout?

Het referaat van Ds. van der Herik was mooi, de verwijzing naar het goede paars vond ik treffend. Rood en blauw maken paars, rood symboliseert het bloed en lijden van Christus en blauw Zijn Koningsschap.

Het verkiezingsspel vond ik goed bedacht. Eerst paars afbreken, maar daarna een nieuwe toekomst opbouwen. Helaas is het niet zo'n realistische toekomst. ;) De stembriefjes waren niet slim gekozen, grijs en wit liggen qua kleurstelling te dicht bij elkaar.

Iets minder vond ik het applaus dat iedere weer opnieuw gegeven werd. Dat is blijkbaar nodig...
de orthodoxer

Bericht door de orthodoxer »

Origineel geplaatst door Aapje
Al met al, ik vond het ontzettend mooi en ga zeker weten bij leven en welzijn volgend jaar weer.
Dan heb je wel pech, want het wordt een keer in de 2 jaar gehouden....:+:+:(:(
Aapje

Bericht door Aapje »

Wist je dat ze in Amerika ook overal voor klappen, het was echt niet nodig.

Ik vond het jammer dat die man van de SP een berg commentaar over zich kreeg want dat deed hij zelf ook niet over ons.

Ik vond het afscheidskado schitterend en het spel heel leuk alleen slechte kleuren. Dat vond ik ook Mirror.
Plaats reactie