www.jbgg.nl

limosa

www.jbgg.nl

Bericht door limosa »

Interessante ontwikkeling! De JBGG heeft een eigen website.

link naar bericht in RD

website JBGG
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Zeker interessant. Je was me net voor. Ik las het ook in het RD.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Lecram

Bericht door Lecram »

Goede ontwikkeling. Nu nog http://www.GG.nl
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Goede ontwikkeling. Nu nog http://www.GG.nl
Mmmm,

Er zijn er al een hoop geregistreerd, een paar staan te koop. Je weet natuurlijk niet in wiens opdracht ze geregistreerd zijn . . .

Deze zijn bijvoorbeeld al geregistreerd:
gg.nl
ggin.nl
gergem.nl
ogg.nl
oggin.nl
gereformeerdegemeenten.nl
gereformeerd.nl

Tip: www.blazwasra.nl is nog vrij!
limosa

Bericht door limosa »

ff serieus:

www.gereformeerde-gemeenten.nl is ook nog vrij
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Super!

Ik wist dat het in aantocht en probeerde afgelopen weken enkele keren op de site te komen, maar was nog niet geactiveerd.

Nu kan het dus eindelijk!
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Ik moet jullie helaas teleurstellen. Deze site is jaren geleden al eens in de lucht geweest, maar ivm. de vragen die er toen leefden en evt. synode uitspraken is toentertijd de ontwikkeling stilgezet.

Even met het oog op het toekomstige samengaan van GGiN en OGG zal de site ook weer spoedig worden opgeheven vrees ik.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Jammer dat kerken zo tegen zijn op internet. Tenminste, de "behoudende" kerken.

Wij hebben al jaren een site. Niks op tegen toch? Het is gewoon een moderne vorm van een kerkblad. Ik snap die behoudendheid niet.

Ik wil zeker niet tegen jullie synode in gaan. Maar ik heb wel het idee... dat de mensen daarzo niet echt op de hoogte zijn, van het "internet"

Site van onze kerk
GKV algemeen
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Ik moet jullie helaas teleurstellen. Deze site is jaren geleden al eens in de lucht geweest, maar ivm. de vragen die er toen leefden en evt. synode uitspraken is toentertijd de ontwikkeling stilgezet.

Even met het oog op het toekomstige samengaan van GGiN en OGG zal de site ook weer spoedig worden opgeheven vrees ik.
Nee hoor, niet iedereen zal meegaan! Denk zeker een flink deel van de personen/gemeentes die de Jeugdbond steunen.
gerrit de 2e
Berichten: 754
Lid geworden op: 15 dec 2003, 22:38
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Wow,

Misschien krijgen we wel een ger gem forum.....(?)
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Misschien krijgen we wel een ger gem forum.....(?)
Lijkt me niet verstandig, sommige GG-ers zouden zich er flink aan ergeren als er meningen gepost zouden worden zoals die hier ook wel voorkomen. En dat zou wel eens de aanleiding kunnen worden tot opheffing van de site. Een forum: niet doen...
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door memento
Misschien krijgen we wel een ger gem forum.....(?)
Lijkt me niet verstandig, sommige GG-ers zouden zich er flink aan ergeren als er meningen gepost zouden worden zoals die hier ook wel voorkomen. En dat zou wel eens de aanleiding kunnen worden tot opheffing van de site. Een forum: niet doen...
Ja, want stel je voor dat er een discussie zou ontstaan. kMoet er niet aan denken.....
gerrit de 2e
Berichten: 754
Lid geworden op: 15 dec 2003, 22:38
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door memento
Misschien krijgen we wel een ger gem forum.....(?)
Lijkt me niet verstandig, sommige GG-ers zouden zich er flink aan ergeren als er meningen gepost zouden worden zoals die hier ook wel voorkomen. En dat zou wel eens de aanleiding kunnen worden tot opheffing van de site. Een forum: niet doen...
Ja, want stel je voor dat er een discussie zou ontstaan. kMoet er niet aan denken.....
Discussie op een forum, stel je voor...
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Laatste 4 heren niet te sarcastisch! Ik kan best begrijpen dat er reserves tegen internet bestonden. Nu deze in onze GG kringen is weggenomen gaan we er natuurlijk wel volop tegenaan en zullen eens laten zien wat wij als GG wel niet kunne.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie