Arafat een terrorist

Jelle

Arafat een terrorist

Bericht door Jelle »

Israël wil niet hebben dat de VN zich bemoeid met het Arafat beleid dat Israël nu uitvoerd.

Arafat is volgens Israël (en daar sta ik volledig achter) een grote terrorist en dan nog een terrorist die op een bijzonder sluwe wijzen het hele vredesproces blijft dwarsbomen.
De man heeft zoveel levens op zijn kerfstok staan en zoveel slachtoffers gemaakt dat ik altijd versteld heb gestaan dat ze hem later nog weer met alle eerbetoon hebben ontvangen.
Deze man had nooit en te nimmer ergens ontvangen mogen worden. Ook Nederland heeft meegedaan met de verheerlijking van deze man.

De enigste oplossing voor deze terrorist is verbannen of elimineren hij is en blijft een gevaar voor de wereld vrede.
Kena

Bericht door Kena »

Goeie postng Jelle!!!

Ik heb laatst 3 uur naar de minister van Terisme, rabbijn B. Elon, mogen luisteren en ik schreef hieromtrent het volgende artikel. Ik denk dat dit en verrijking voor onze gebeden voor Israël is:

een ontmoeting met de Israëlische minister van Toerisme
Er staan ook dingen vanuit de eerste hand die je misschien niet eens wist. Het is gruwelijker dan je zou denken.

Groetjes,
Kena:?

[Aangepast op 20/9/03 door Kena]
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik heb het gelezen Kena het versterkt alleen maar mijn warme gevoelens voor Israël.
Er kan voor Israel niet genoeg gebeden worden, we worden er in Psalm 122 toe opgeroepen:
Bidt, met een algemene stem,
Om vrede voor Jeruzalem
Het ga hun wel, die u beminnen.

Een vijand van Israel is ook een vijand van mij maar vooral een vijand van de Heere Jezus, het diepste gaat het erom om Zijn volk geheel uit te roeien dat is het werk van de duivel.

Bidt voor een volk in nood, bidt voor Gods volk.
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Mooi artikel Kena, hoe wordt nou exact het land ingevuld?

Groeten,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Kena

Bericht door Kena »

Hoi Jelle en NDonselaar,

Ndonselaar,
Het zal naar minister Elons hart gaan, maar als de Palestijnen stoppen met de aanslagen, zal Sharon de Routeplan weer hervatten en voor gaan dat de 2e staat Palestina wordt opgericht, midden is Israël. Dit inruil voor ´vrede´. Zoals de wapens voor PLO de grootste fout was, zal dit het einde van een nieuw beginnen. Ik denk nl dat het onmogelijk is dat WOIII uiteindelijk níet uit te sluiten is.
Dus ALS de wereld hun zin krijgt, zal Israël ´de bezette gebeiden´ off. aan de Palestijnen moeten overhandigen. Dat het zal gebeuren... kun we gif op nemen. Hierdoor zal er een levensbedreigende situatie voor Israël ontstaan en zal de eerste aanzetten hen de zee indrijven beginnen.

Ik zit dan gelijk te denken aan de volgende Bijbeltekst:
Joël 3:2-3 Want zie, in die dagen en te dien tijde, wanneer Ik een keer zal brengen in het lot van Juda en van Jeruzalem, zal Ik alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen in het gericht treden ter oorzaak van Mijn volk en van Mijn erfdeel Israël, dat zij onder de volken verstrooid hebben, terwijl zij Mijn land verdeelden, en over Mijn volk het lot wierpen, en een jongen gaven voor een hoer en een meisje verkochten voor wijn, opdat zij konden drinken.

Jelle,
Absoluut dat de vijanden van Israël onze en voor Yeshua HaAdons vijanden zijn. HaSjem zei niet voor niets wie Zijn volk vervloekt of zegent... ik voel echte ontroering wanneer ik jouw postings dan lees en voel me vreselijk gesterkt om dit volk te gaan steunen. Ik ben bezig een netwerkje te aan te maken in Israël om zo ook directe hulp te gaan bieden in de nabije toekomst. Nu ik dit heb mogen horen, ben ik strijdvaardiger dan ooit :D

Ik denk dat minister rabbijn Elon alles goed in de smiezen heeft, omdat zijn lijntje met HaSjem erg kort is. In alles betrekt hij Hem erbij.

Dank voor jullie bemoedigende woorden :)


[Aangepast op 23/9/03 door Kena]
limosa

Bericht door limosa »

Kena!

Mooi artikel! Israel verdient onze steun en hulp. Maar bij alles wat er gebeurt is het gebed van groot belang. Laten we in onze gebeden steeds Zijn volk gedenken!

limosa
Kena

Bericht door Kena »

Ahhh tnx Limosa!
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik weet niet meer achter wie ik moet staan in de langdurende crisis. Gevoelsmatig heb ik meer sympathie voor Israel, maar die doen ook dingen waarvan ik denk, moet dat nou.

Ben er wel voor om die Arafat te elimineren. Het is gebleken dat hij het grote brein is.


tukker
nursje

Bericht door nursje »

Elimineren lijkt me nooit de goede oplossing, want dan neem je daadwerkelijk deel aan een langlopende en slepende affaire. Dit lijkt anders een beetje op het aloude oog om oog tand om tand maar dat lijkt me neit de bedoeling. Kwaad met kwaad vergelden is nooit Gods bedoeling geweest. Ik kan me voorstellen dat als arafat ge elimineerd is dat je dan denk dat de haat tegen Israel af zal nemen maar er zal dan wel weer een adnere leider opstaan en verder gaan in de strijd tegen Israel.
We leven in de eindtijd en ook dit alles is deel van Gods plan voor de voleinding der wereld. Het is een vervulling van de profetien en geen mens zal daar wat aan kunnen veranderen!
Lijkt mij beter om Israel te steunen in ieder geval in ons gebed en misshien ook door daadwerkelijk wat te gaan doen. Dit zou kunnen door gaven te geven maar ook door daadwerkelijk pastorale hulp te gaan bieden onder de slachtoffers van de Intifada
Jelle

Bericht door Jelle »

Arafat is in elk geval wel de grote sta in de weg die werkelijk het hele vredesproces torpedeert en beslist niet van plan is om voor vrede te zorgen.
De man is een bandiet en dat blijft hij, zolang hij er is kunnen we vrede zeker op onze buik schrijven. deze man heeft zelf teveel onschuldig bloed aan zijn vingers.
Een terrorist is het, een met de rest van de andere terrorsten die daar zitten.
En wil je van terroristen af? Dan is, hoe erg het ook is, de enige weg van elimineren, zolang dat niet gebeurd zal de rust er zeker nooit komen.

(trouwens terroristen zijn geen mensen, het is de duivel in mensen gedaante)

[Aangepast op 24/9/03 door Jelle]
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Arafat heeft kansen genoeg gekregen om het tegendeel te bewijzen. Maar keer op keer verwerpt hij die.

Het is een wolf in schaapskleren.

Hij valt voor mij in de categorie: Bin Laden, SaddamMoesijn
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9205
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Jelle

(trouwens terroristen zijn geen mensen, het is de duivel in mensen gedaante)

[Aangepast op 24/9/03 door Jelle]
Ook deze mensen zijn "some mothers children." Dat blijven ze, ook al laten ze zich in hun daden door de duivel leiden. Deze uitspraak word ik echt kwaad om. Misschien goed om vanavond te danken dat wij tenminste niet zijn zoals die terroristen.

[Aangepast op 24/9/03 door parsifal]
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Oorspronkelijk gepost door Jelle

(trouwens terroristen zijn geen mensen, het is de duivel in mensen gedaante)

[Aangepast op 24/9/03 door Jelle]
Ook deze mensen zijn "some mothers children." Dat blijven ze, ook al laten ze zich in hun daden door de duivel leiden. Deze uitspraak wordt ik echt kwaad om. Misschien goed om vanavond te danken dat wij tenminste niet zijn zoals die terroristen.
Juist Parsifal!

"Geneigd tot al wat kwaad is", weten we nog?


Een 'breekje' van Breekijzertje
nursje

Bericht door nursje »

Ben en blijf elke keer verbaasd als ik Christenen zie roepen dat mensen maar ge elimineer dmoeten worden.Mijn inziens is dat tochecht niet Bijbels maar ik kan het verkeerd zien.
Heeft Jezus ooit iemand dood willen hebben?
Verachte Hij zijn vijanden?????? Staat er niet ergens in de Bijbvel en zinegn we dat misschien wel in de kerk:
Ik wens te zijn als Jezus zo nedereig en zo klein??
Laten we ons daar dan ook alsjeblieft naar gedragen want iemand dood wensne is wel niet zoooo makkelijk nee van diegene houden of ten minste "normaal" over hem of haar praten is wel het minste wat we kunnen doen.
En ik blijf er van overtuigd dat dit vervulling is van de schriften dus dat er na Arafat wel een adner zal komen.
Ik leef in de Maranatha tijd maar misschien ben ik daarmee iets te evangelisch???
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Met elimineeren bedoel ik niet persee iemand doden. Hij kan ook opgepakt worden, of verbannen worden. Zo kun je ook iemand buiten spel zetten.

Neemt niet weg dat Arafat veel onschuldig bloed aan zijn vingers heeft, net als Saddam en andere terroristenleiders.


tukker
Plaats reactie