Zaterdagvoetbal

Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Eigenlijk was het meer een kaartspel dan een balspel:

Gele kaarten: Barneveld 8 Apeldoorn 4
Rode kaarten: Barneveld 2 Apeldoorn 2

Dat noemen ze dan "christelijk voetbal" :oops:
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Unionist schreef:Eigenlijk was het meer een kaartspel dan een balspel:

Gele kaarten: Barneveld 8 Apeldoorn 4
Rode kaarten: Barneveld 2 Apeldoorn 2

Dat noemen ze dan "christelijk voetbal" :oops:
http://www.voetbalopzaterdag.com
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23911
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Wat klopt er nu niet? Ik zie 5 gele kaarten, 2 aan dezelfde persoon = rood. Maar geen 8+4+2+2. Of is de berichtgeving onjuist?
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Misschien waren de overtredingen vermanend en tuchtigend, doch liefdevol bedoeld?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Mijn bron was de clubsite:
csvapeldoorn.nl schreef: Het eerste wist vanavond het uitduel tegen sdvBarneveld niet te winnen. Het werd uiteindelijk 4-2. Doelpunten waren er van Jaap de Brouwer en Grivo Bya. Opmerkelijk was dat de leidsman maar liefst 12 keer de gele kaart trok en 4 keer de rode. De schade aan de kant van csv Apeldoorn hierdoor was in gele kaarten: Joey Koopman (2x geel), Peter Röttger, Grivo Bya, Gouke Bokma en Marc Hoekstra. Lars Veeneman kreeg direct de rode kaart.
Ik heb de dubbele gele kaart als één rode geteld omdat ik niet wist hoe de Barneveldse rode kaarten getrokken waren. Maat hoe 't ook zit: 16 kaarten per 90 minuten is absurd veel.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Marnix schreef:Misschien waren de overtredingen vermanend en tuchtigend, doch liefdevol bedoeld?
:mrgreen: De gele en rode kaarten vast wel...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door BJD »

Fc Lisse kampioen..!
:super
'k mag zelf ook graag voetballen, doe het dan alleen in de zaal. Voor m'n trouwen ging ik altijd kijken bij de FC. Met kinderen heb je andere prioriteiten op je vrije zaterdag...

Opvallend wel dat christelijke dorpen zoals Spakenburg (en Ijselmeervogels), Katwijk (en Quick Boys), Urk, Rijnsburg, Nunspeet, (en zo kan ik nog wel even doorgaan) grote voetbal verenigingen hebben waarbij het eerste elftal op het hoogste amateur niveau voetbalt en altijd veel publiek trekt.

Voor degene die dit niet interesseert (en dat zijn de meeste volgens mij, schat ik zo in , snel terugklikken :haha
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16767
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Hendrikus »

BJD schreef:Voor degene die dit niet interesseert (en dat zijn de meeste volgens mij, schat ik zo in , snel terugklikken :haha
Nu komt Tukkertje weer in beeld, wedden?
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Gijs83 »

BJD schreef:Fc Lisse kampioen..!
:super
'k mag zelf ook graag voetballen, doe het dan alleen in de zaal. Voor m'n trouwen ging ik altijd kijken bij de FC. Met kinderen heb je andere prioriteiten op je vrije zaterdag...

Opvallend wel dat christelijke dorpen zoals Spakenburg (en Ijselmeervogels), Katwijk (en Quick Boys), Urk, Rijnsburg, Nunspeet, (en zo kan ik nog wel even doorgaan) grote voetbal verenigingen hebben waarbij het eerste elftal op het hoogste amateur niveau voetbalt en altijd veel publiek trekt.

Voor degene die dit niet interesseert (en dat zijn de meeste volgens mij, schat ik zo in , snel terugklikken :haha
En Rijssen niet te vergeten met Excelsior '31(ook hoofdklasse)! Het is idd een grote voetbalvereniging! Vandaag was er(iets anders) hier ook de start en finish van de Ronde van Overijssel(wielrennen).
Zo'n groot sportevenement in een plaats als Rijssen, maar ja er woon ook zat niet-refo's(om een verkeerd van Rijssen weg te nemen).
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door tukkertje »

Hendrikus schreef:
BJD schreef:Voor degene die dit niet interesseert (en dat zijn de meeste volgens mij, schat ik zo in , snel terugklikken :haha
Nu komt Tukkertje weer in beeld, wedden?

Ahum, ahum. Hoor ik hier mijn naam misbruikt worden :super :huhu :huhu

Tukkertje was zaterdagmiddag in Wezep alwaar hij de Rijssense trots zag winnen met 2-1 van de plaatselijke WHC.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door wim »

Gijs83 schreef: hier ook de start en finish van de Ronde van Overijssel(wielrennen).
Ja, dat hebben we gemerkt. Op een gegeven moment maar de auto aan de kant gezet en te voet verder gegaan. Laat ze lekker in Frankrijk zo'n ronde gaan doen ofzo.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door tukkertje »

wim schreef:
Gijs83 schreef: hier ook de start en finish van de Ronde van Overijssel(wielrennen).
Ja, dat hebben we gemerkt. Op een gegeven moment maar de auto aan de kant gezet en te voet verder gegaan. Laat ze lekker in Frankrijk zo'n ronde gaan doen ofzo.
Niet zo klagen. wees blij dat zoiets nog georganiseerd wordt in Rijssen. :super :super
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door wim »

tukkertje schreef:
wim schreef:
Gijs83 schreef: hier ook de start en finish van de Ronde van Overijssel(wielrennen).
Ja, dat hebben we gemerkt. Op een gegeven moment maar de auto aan de kant gezet en te voet verder gegaan. Laat ze lekker in Frankrijk zo'n ronde gaan doen ofzo.
Niet zo klagen. wees blij dat zoiets nog georganiseerd wordt in Rijssen. :super :super
Hoezo? Valt er anders niet veel te beleven dan?
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16767
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Zaterdagvoetbal

Bericht door Hendrikus »

wim schreef:
tukkertje schreef:
wim schreef: Ja, dat hebben we gemerkt. Op een gegeven moment maar de auto aan de kant gezet en te voet verder gegaan. Laat ze lekker in Frankrijk zo'n ronde gaan doen ofzo.
Niet zo klagen. wees blij dat zoiets nog georganiseerd wordt in Rijssen. :super :super
Hoezo? Valt er anders niet veel te beleven dan?
Finkers zei het al: "Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen : in Almelo is altijd wat te doen" :jongle
Gesloten