Route naar jelle

Jelle

Route naar jelle

Bericht door Jelle »

Route naar Jelle:D

Route beschrijving naar

Eerst dan even het adres:
Ridder van Catsweg 693
Gouda.
Tel. 0182 – 532158


Degenen die komen vanaf Rotterdam rijden door tot de afslag Gouda onder het Gouwe aquaduct door. (dus niet gouda west nemen) maar de volgende afslag.
Vanaf den Haag zelfde afslag onder het gouwe aquaduct door.

Vanaf Richting Utrecht afslag Gouda nemen.

Jelle, vanaf Utrecht is het anders!

Afslag Gouda, bij de stoplichten (uiteraard) richting Gouda. Volgende stoplichten rechtdoor. Links gaan rijden! Bij de volgende stoplichten zie je dan de VW garage. (klopt Refo) even het eerste stoplicht vergeten.



Voor allen geld dat wanneer je de eerste stoplichten na de afrit bent gepasseerd dat je op een grote kruising komt waar je bij die stoplichten links af gaat. (dus gelijk links voorsorteren bij deze kruising)
Aan de overkant van deze kruising zie je de Volkswagengarage) dus voor deze garage linksaf gaan. Dan bij de volgende stoplichten weer linksaf.
Deze weg blijf je volgen totdat je een oversteek krijgt (van een landweggetje) waar de fietsers voorrang hebben, tevens een verkeersdrempeltje.
Hier steek je over en ziet dan aan je rechterhand huizen staan.
Eerst een blok van twee en daarna een blok van 6 woningen en dan een blok van drie. Op nummer 693 de hoekwoning moet je zijn.
Op de oprit staat, als het goed is een rode Citroen Berlingo bestelwagen.
Aan de overkant van de straat is een klein parkeer terrein waar men zijn auto kan neerzetten. Het is wel privé terrein van de gehandicapten sportvereniging, want die hebben daar een sportzaal, maar die zal woensdagavond niet in gebruik zijn en mogen we daar wel staan.
Mocht het onverhoopt niet kunnen dan zal ik ter plaatse wel andere parkeer gelegenheid ook kunnen wijzen.

Voor hen die op het station aankomen kan er voor vervoer gezorgd worden, door mij even te bellen dan wordt men opgehaald.

[Aangepast op 23/8/04 door Jelle]
takkie

Bericht door takkie »

Als ik het zo een beetje inschat is het voorbij dat winkelcentrum of niet?
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Als ik het zo een beetje inschat is het voorbij dat winkelcentrum of niet?
Vanaf de richting waar je vandaan komt nog voor het winkelcentrum, welk vlakbij (± 300 mtr.
takkie

Bericht door takkie »

ok, dan weet ik waar het is ja.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Jelle, vanaf Utrecht is het anders!

Afslag Gouda, bij de stoplichten (uiteraard) richting Gouda. Volgende stoplichten rechtdoor. Links gaan rijden! Bij de volgende stoplichten zie je dan de VW garage.

Afslag Gouda Boskoop even doorrijden tot verkeerslichten, rechtsaf richting Gouda. Links gaan rijden en bij de volgende stoplichten de VW garage.

Dus uit Utrecht een stoplicht meer.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Heeeeee, parkeren is voor mij geen probleem............desnoods op de stoep bij Jelle voor de deur!! Geen oom agent die daar wat tegen kan doen hihihihihi.
Hoelang ga je er over doen?! :)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Vanaf Waddinxveen, Boskoop en Alphen:
Bij MacDonalds linksaf. Dan zie je eerst de BMW garage en daarna de VW. Bij VW dus rechtsaf. Verder als beschreven.
Adorote

Bericht door Adorote »

En nette kleding is de norm in Gouda aan komende woensdag ;dames jurk en vest ondoorzichtige kousen laag hakje van zwarte schoenen,hoed of sluier,en voor de avonduren een gekleede jas:pu

De heren in driedelig pak met horlogeketting een frivole bloem van eigen keuze in het knoopsgat; als hoofddeksel een Duits hoedje met veer of Hollandsche donkeren gleufhoed,zwarte schoenen of kokette rijlaarzen,zo ook wandelstok naar eigen keuze:bu:pu


:D:D:D:P
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
En nette kleding is de norm in Gouda aan komende woensdag ;dames jurk en vest ondoorzichtige kousen laag hakje van zwarte schoenen,hoed of sluier,en voor de avonduren een gekleede jas:pu

De heren in driedelig pak met horlogeketting een frivole bloem van eigen keuze in het knoopsgat; als hoofddeksel een Duits hoedje met veer of Hollandsche donkeren gleufhoed,zwarte schoenen of kokette rijlaarzen,zo ook wandelstok naar eigen keuze:bu:pu


:D:D:D:P

Deze mensen worden dus woensdag niet toegelaten:,:,:,:,:,

gewoon lekker vrijetijdskleding, doe ik ook, zorg dat je een jasje of een vest of trui meeneemt voor het geval het wat fris mocht zijn.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Jelle

gewoon lekker vrijetijdskleding, doe ik ook, zorg dat je een jasje of een vest of trui meeneemt voor het geval het wat fris mocht zijn.
Aha iets van een Bikini mag ook dus?! :t
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Adorote
En nette kleding is de norm in Gouda aan komende woensdag ;dames jurk en vest ondoorzichtige kousen laag hakje van zwarte schoenen,hoed of sluier,en voor de avonduren een gekleede jas:pu

De heren in driedelig pak met horlogeketting een frivole bloem van eigen keuze in het knoopsgat; als hoofddeksel een Duits hoedje met veer of Hollandsche donkeren gleufhoed,zwarte schoenen of kokette rijlaarzen,zo ook wandelstok naar eigen keuze:bu:pu


:D:D:D:P

Deze mensen worden dus woensdag niet toegelaten:,:,:,:,:,

gewoon lekker vrijetijdskleding, doe ik ook, zorg dat je een jasje of een vest of trui meeneemt voor het geval het wat fris mocht zijn.
Mag een p*n*sk*ker ook?

:D
Kevertje

Bericht door Kevertje »

en voor de avonturen (:P) een gekleede jas:pu


Avonturen??
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
en voor de avonturen (:P) een gekleede jas:pu


Avonturen??
Ik heb andere associaties bij kleding en avonturen :t:t:t:t:t
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Kevertje
en voor de avonturen (:P) een gekleede jas:pu


Avonturen??
Ik heb andere associaties bij kleding en avonturen :t:t:t:t:t

?
Plaats reactie