strandvakanties???

Jootje

Bericht door Jootje »

Heerlijk, een strandvakantie! maar dan wel afgewisseld met wat cultuur ofzo. 1 dag strand, 1 dag iets bezichtigen. Zo om en om een ideale combinatie vind ik zelf! En dan het liefst een mooi land waar ik nog niet eerder ben geweest...
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Zo ! Billy is ook weer terug van een heerlijke vakantie heeeeeeeeeeeeeeeeel dicht bij het strand.

NL op TEXEL!!!!

lekker weer gehad, veel zon, lekker zeebriesje , gevliegerd, gewandeld , gezwommen, zandkastelen gebouwd met m'n dochters, gefietst.

kortom heerlijk genoten!

what's WRONG? with a BEACH holiday??

zelfs op texel hebben ze nog rustig strand waar heel wat refo's komen ( nl. de Jan Ayeslag tussen den Hoorn en den Burg in).

kleine Kinderen maak je in de vakantie niet blijer dan met water zand een emmertje en een schep.

Volgend jaar b.l.e.w. weer.


NB heel veel refo's hebben een verkeerd beeld van een strandvakantie , die denken nl. alleen aan bloot/ drukte en bakken in de zon.



.....overigens wel een lekker kleurtje gekregen allemaal op TEXEL!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Jelle

Bericht door Jelle »

Een lekker kleurtje zonder bakken Billy?
Wel veel strand daar, ik heb gehoor aan alle vier de kanten van texel hebben ze strand.

Het vliegeren ging daar zeker wel goed of is het strand te smal. Pas ben ik nog in Rensse geweest een enorm breed strand en daar waren er heel wat bezig die behoorlijk hard over het strand heen gingen.

Nog een week en we vertrekken zelf met vakantie, ik ben al bezig om de taal eigen te maken, maar bij het uitspreken heb ik meer last dat ik struikel over mijn eigen tong.

Maar het zal hopelijk wel lukken.

En nu zeker weer aan de gang Billy?
kridje
Berichten: 1193
Lid geworden op: 07 mar 2002, 22:59
Locatie: Moerkapelle
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door Billy
zelfs op texel hebben ze nog rustig strand waar heel wat refo's komen ( nl. de Jan Ayeslag tussen den Hoorn en den Burg in).
Je ben zeker een Danielkamp tegen gekomen? :,:in
Jelle

Bericht door Jelle »

[quote]Oorspronkelijk gepost door Billy

NB heel veel refo's hebben een verkeerd beeld van een strandvakantie , die denken nl. alleen aan bloot/ drukte en bakken in de zon.

Volgens mij denken refo's daar helemaal niet aan
Kan het me tenminste niet indenken:ha
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Wie van de strandgangers onder jullie is het opgevallen dat je dit jaar minder dames topless ziet zonnen dan andere jaren?
Mij wel.


Een 'breekje' van Breekijzertje
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie van de strandgangers onder jullie is het opgevallen dat je dit jaar minder dames topless ziet zonnen dan andere jaren?
Mij wel.


Een 'breekje' van Breekijzertje
Je had toch wel je donkere zonnebril op he, toen je dat 'onderzocht'?
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie van de strandgangers onder jullie is het opgevallen dat je dit jaar minder dames topless ziet zonnen dan andere jaren?
Mij wel.


Een 'breekje' van Breekijzertje
billy zou het niet weten of kunnen bevestigen

wij komen altijd op gedeeltes strand waar misschien 1 op de 100 dames zonder bovenstukje loopt.

als je op het vuurtorenstrand in Ouddorp bent zie je meer "with extra top" dan "Top-less".
Gewoon erg gezellig zo'n refostrand !

maar hoe het in ordinaire badplaatsen als renesse, scheveningen , zandvoort e.d. is zou ik niet weten

misschien dat door de aanhoudende hitte de dames bang zijn voor het verschroeien van edele delen:!:!:cool::cool::cool:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie van de strandgangers onder jullie is het opgevallen dat je dit jaar minder dames topless ziet zonnen dan andere jaren?
Mij wel.


Een 'breekje' van Breekijzertje
Je had toch wel je donkere zonnebril op he, toen je dat 'onderzocht'?
Ter voorkoming van lasogen bedoel je?


Een 'breekje' van Breekijzertje
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie van de strandgangers onder jullie is het opgevallen dat je dit jaar minder dames topless ziet zonnen dan andere jaren?
Mij wel.


Een 'breekje' van Breekijzertje
Je had toch wel je donkere zonnebril op he, toen je dat 'onderzocht'?
Ter voorkoming van lasogen bedoel je?


Een 'breekje' van Breekijzertje
Je moest eens weten hoe slecht het voor je ogen is, die weerkaatsende zon op die witte lichamen.
MirjamS

Bericht door MirjamS »

hé gaan er ook wel mensen naar het 'buitenlandse strand' of alleen Nederlandse?:pu
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Annelies21
Heerlijk aan het strand.....waarom zou het niet goed zijn? Geef mij maar zon zee en strand!!
- - - knip - - -


Een 'breekje' van Breekijzertje
Weet je wat voor vakantie wij gaan boeken?

[Aangepast op 22/6/04 door OSW Moderator]
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Annelies21
Heerlijk aan het strand.....waarom zou het niet goed zijn? Geef mij maar zon zee en strand!!
- - - knip - - -


Een 'breekje' van Breekijzertje
Weet je wat voor vakantie wij gaan boeken?
Nou? vertel, vertel...............:bu
Een heerlijke lui lekker strandvakantie. Straks ga ik eerst een weekje campingwerk doen. En dan ben ik wel toe aan luieren. Misschien nog een stedentripje er achter en dan is t wel goed.

[Aangepast op 22/6/04 door OSW Moderator]
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Plaats reactie