Stemming/Peiling

Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Stemming/Peiling

Bericht door Piet Puk »

En zijn jullie er al uit wat je op D.V. 22 november 2023 gaan stemmen?

Ik wilde een peiling aanmaken, maar dat is vanwege het groot aantal partijen een lastige(of je moet partijen gaan samenvoegen of 2 topics aanmaken).
Bruna
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Bruna »

Zeker, wellicht de grootste 10 partijen inclusief de christelijke partijen in de poll.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Mannetje »

Met een toch wat bezwaard gemoed (meer op gevoel dan op harde feiten gebaseerd) ga ik stemmen op de partij waar ik lid van ben.
-
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Stemming/Peiling

Bericht door merel »

Mannetje schreef: 20 nov 2023, 10:38 Met een toch wat bezwaard gemoed (meer op gevoel dan op harde feiten gebaseerd) ga ik stemmen op de partij waar ik lid van ben.
waarom met een bezwaard gemoed?
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Stemming/Peiling

Bericht door merel »

Piet Puk schreef: 20 nov 2023, 10:03 En zijn jullie er al uit wat je op D.V. 22 november 2023 gaan stemmen?

Ik wilde een peiling aanmaken, maar dat is vanwege het groot aantal partijen een lastige(of je moet partijen gaan samenvoegen of 2 topics aanmaken).
Nee, ik ben er nog niet uit.
MGG
Berichten: 3553
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Stemming/Peiling

Bericht door MGG »

Piet Puk schreef: 20 nov 2023, 10:03 En zijn jullie er al uit wat je op D.V. 22 november 2023 gaan stemmen?

Ik wilde een peiling aanmaken, maar dat is vanwege het groot aantal partijen een lastige(of je moet partijen gaan samenvoegen of 2 topics aanmaken).
Ik weet het ook al voor de komende verkiezingen.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Mannetje »

merel schreef: 20 nov 2023, 10:44
Mannetje schreef: 20 nov 2023, 10:38 Met een toch wat bezwaard gemoed (meer op gevoel dan op harde feiten gebaseerd) ga ik stemmen op de partij waar ik lid van ben.
waarom met een bezwaard gemoed?
Wat ik meekrijg van de sfeer van de campagne staat wat verder van mij af. Het getuigenis mag van mij meer de boventoon voeren. De reclamespot ging over de partij voor het gezin (heel belangrijk), maar iedere verwijzing naar het christelijk geloof ontbrak.
-
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Maanenschijn »

Ja, SGP.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Hoopvol
Berichten: 1306
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Hoopvol »

Ik ga bij leven en welzijn op SGP stemmen.
Hebben jullie ook voorkeurskandidaten?
Ik twijfel over Harry van de Maas, Johnny Lukasse of Gert Van Leeuwen.
Bertiel
Berichten: 4620
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Bertiel »

ik ga SGP stemmen zoals ik altijd (landelijk) doe, en kies dan zoals altijd voor de eerste vrouw op de lijst :D
ik kies altijd de nr 1
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9201
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Stemming/Peiling

Bericht door parsifal »

ChristenUnie, waarschijnlijk nummer 2. Geen motie van wantrouwen tegen Mirjam Bikker (die ik ook waardeer), maar zonder Grinwis is er te weinig "gecijferd" talent hoog op de lijst bij CU.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Stemming/Peiling

Bericht door FlyingEagle »

Altijd overal SGP. Hoe de campagne verloopt kan me niet veel interesseren. Belangrijk blijft dat het christelijk geluid te horen blijft in de tweede kamer en dat is bij de SGP in goede handen
HHR
Berichten: 988
Lid geworden op: 15 jun 2023, 09:02

Re: Stemming/Peiling

Bericht door HHR »

Piet Puk schreef: 20 nov 2023, 10:03 En zijn jullie er al uit wat je op D.V. 22 november 2023 gaan stemmen?

Ik wilde een peiling aanmaken, maar dat is vanwege het groot aantal partijen een lastige(of je moet partijen gaan samenvoegen of 2 topics aanmaken).
Dat is niet zo moeilijk.
De peiling zal bestaan uit:
SGP, er zal een minderheid zijn hier die CU stemt, en een enkeling misschien die tegen beterweten in denkt dat bij CDA de C nog actueel is.
Verder is er geen partij waar een christen op kan stemmen.
Online
Henk J
Berichten: 2599
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:34
Locatie: henkjrefoforum@gmail.com

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Henk J »

Hoop ook op de SGP te stemmen maar ik voelde ook wat vervreemding deze campagne. Al die flauwe woordspelingen op de naam van Chris Stoffer en in de Banier stond ook een kinderachtig en slap stuk over Chris Stoffer vond ik. Staat tegenover dat Stoffer een aantal jaar geleden op een PKV-avond was en ik hem daar een goede indruk vond maken. Ook zijn eerste APB deed hij goed, misschien wat kleinburgerlijk en dorps ingekleed maar dat mag ook gezien zijn afkomst en dat kan een volgende keer weer anders. Inhoudelijk dus eens, qua vorm kan het beter. Maar het draait om de inhoud.
Verder overweeg ik om op Henk van der Wind te stemmen om het boerengeluid in de SGP wat te benadrukken.
Geytenbeekje
Berichten: 8297
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Stemming/Peiling

Bericht door Geytenbeekje »

HHR schreef: 20 nov 2023, 11:28
Piet Puk schreef: 20 nov 2023, 10:03 En zijn jullie er al uit wat je op D.V. 22 november 2023 gaan stemmen?

Ik wilde een peiling aanmaken, maar dat is vanwege het groot aantal partijen een lastige(of je moet partijen gaan samenvoegen of 2 topics aanmaken).
Dat is niet zo moeilijk.
De peiling zal bestaan uit:
SGP, er zal een minderheid zijn hier die CU stemt, en een enkeling misschien die tegen beterweten in denkt dat bij CDA de C nog actueel is.
Verder is er geen partij waar een christen op kan stemmen.
Ligt ook wel aan de verkiezingen.
Bij de waterschappen heb ik bijv zelf op een seculiere partij gestemd.
Plaats reactie