Vakantie

Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Vakantie

Bericht door MarthaMartha »

wow!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Vakantie

Bericht door Marnix »

@ Mister, het hangt dus even van een aantal zaken af. We willen sowieso nog een keer naar Scandinavie hoor. Maar als het kan gaan we liever naar Argentinie / Chili omdat we er nu een goede reden voor hebben en er de vrijheid voor hebben. Naar Scandinavie kan altijd nog. Het is dus optie 3 voor als Argentinie en Chili niet doorgaan en vrienden al andere plannen hebben. (in 2009 zijn we met 2 vrienden en 2 vriendinnen naar Karinhie geweest, dat was ook wel erg leuk. Als je met wat meer mensen bent kan je ook wel eens splitsen, als er bijvoorbeeld 3 mensen willen sporten en 3 willen wat anders doen kan je gewoon opsplitsen)

En als het Scandinavie wordt en we zijn in de buurt van Stockholm komen we langs, Parsifal :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Vakantie

Bericht door Joannah »

foto uploaden lukt me nooit . wie helpt?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Vakantie

Bericht door Mister »

Marnix schreef:@ Mister, het hangt dus even van een aantal zaken af. We willen sowieso nog een keer naar Scandinavie hoor. Maar als het kan gaan we liever naar Argentinie / Chili omdat we er nu een goede reden voor hebben en er de vrijheid voor hebben. Naar Scandinavie kan altijd nog. Het is dus optie 3 voor als Argentinie en Chili niet doorgaan en vrienden al andere plannen hebben. (in 2009 zijn we met 2 vrienden en 2 vriendinnen naar Karinhie geweest, dat was ook wel erg leuk. Als je met wat meer mensen bent kan je ook wel eens splitsen, als er bijvoorbeeld 3 mensen willen sporten en 3 willen wat anders doen kan je gewoon opsplitsen)

En als het Scandinavie wordt en we zijn in de buurt van Stockholm komen we langs, Parsifal :)
Ik was je alleen maar even lekker aan het maken;)
Overigens is Noorwegen een goede vervanger voor Chili, gezien de aanwezigheid van fjorden!
Verkijk je niet op de afstand hoor, het is een aardig stukje rijden. Of vliegen ;)
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Vakantie

Bericht door Mariavt »

Joannah schreef:foto uploaden lukt me nooit . wie helpt?
Ik wil je wel helpen, zie pb
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Vakantie

Bericht door Joannah »

ik blijf proberen
Laatst gewijzigd door Joannah op 19 jan 2011, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Vakantie

Bericht door JolandaOudshoorn »

....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Re: Vakantie

Bericht door Mariavt »

Joannah schreef:ik blijf proberen
Hoezo eigenwijs?........ :quoi :slurp :barbare
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Vakantie

Bericht door Joannah »

...
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Vakantie

Bericht door Mister »

Joannah schreef:...
Bijna, eerste en laatste [img] weglaten was voldoende geweest...
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Vakantie

Bericht door Joannah »

haha, je zit er wel bovenop he, mister ;)
Afbeelding
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Vakantie

Bericht door Joannah »

Mister schreef:
Joannah schreef:...
Bijna, eerste en laatste [img] weglaten was voldoende geweest...
maar mijn dank is groot, het was de juiste raad:-) Ook dank aan Maria, natuurlijk :-)
je ziet eigenwijsheid helpt wel een beetje soms...
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Vakantie

Bericht door helma »

ah; Namibië :hum
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Vakantie

Bericht door Joannah »

helma schreef:ah; Namibië :hum
yep, het perfecte land.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Joannah op 19 jan 2011, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Vakantie

Bericht door Auto »

:oO zo zeg, wat mooi
Plaats reactie