Koninginnedag

pingpongbal

Koninginnedag

Bericht door pingpongbal »

Wat gaan jullie doen op Koninginnedag?

Ik ga morgenavond in ieder geval zingen in de Grote Kerk te Dordrecht. Nog forumleden die van plan waren daar heen te gaan? Er komen een stuk of 4 koren en het gaat vast een prachtige avond worden, net als vorig jaar!

:o
anne

Bericht door anne »

Morgen hoop ik naar Deventer te gaan om de koningin te zien...

Wie gaat er ook?

:-:bou::-
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Neuh ikke niet. Veels te druk in Deventer. 's Morgens ga ik eerst traditioneel vogelschieten. Na de huldiging ff bakkie koffie drinken ergens. 's Midddags ff met de kleinen naar het volkspark. Daar zijn allerlij activiteiten.

tukker
Jelle

Bericht door Jelle »

Ikke ga vandaag met mijn kleinkinderen op pad, die vannacht al hebben gelogeerd.
Uiteraard vanmorgen lekker vroeg wakkergemaakt door die luitjes en als het mooi weer wordt moeten we achter ons huis gaan roeien met de kids en naar de kinderboerderij.
Dus onze dag is al vol vandaag

:t
lebaoth
Berichten: 583
Lid geworden op: 09 jul 2002, 15:18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Heb vanmorgen met ons orkest in een bejaardenhuis gespeeld, allemaal vaderlandse liedjes. Al die mensen zingen 'op de grote stille heide' uit volle borst mee, en omdat ze alleen het eerste couplet kennen zingen ze dat maar vier keer achter elkaar. :,

Vanmiddag hebben we een of andere oude ambachtenmarkt op het korfbalveld hier op het dorp en vanavond ga ik met m'n vader naar een oranjeuitvoering van verschillende orkesten. Welke koren komen er in Dordt, Pingpongbal?

Iedereen veel plezier toegewenst vandaag!

:bou:

[Aangepast op 30/4/03 door lebaoth]
anne

Bericht door anne »

Mijn koninginnedag was een echte koninginnedag!!
Al heb ik dan twee en een half uur gewacht, helemaal nat doorweekt. Ik heb de koningin en haar familie op een halve meter afstand gezien. Voor ze gezongen, gejuicht... Het was weer fantastisch!!

LEVE DE KONINGIN!!
:-:bou::-
wpv

Bericht door wpv »

Kheb gisteren een heerlijke koninginnedag gehad. 'S Morgens eerst naar de aubade(kheb weleens begrepen dat Krimpen nog een van de weinge gemeenten in den lande is die dat nog doet), begeleidt door de plaatselijke fanfare. Na de aubade het shantykoor uit Dalen. Ik heb daar met volle teugen zitten genieten. Heerlijk meezingen en meedeinen. Daarna de koffie met oranjegebak. 'S Middags weer het shantykoor, daarna naar de chinees en 's avonds het oranjeconcert van ons koor. In een bomvolle kerk.

Zingt trouwens niet echt lekker met een volle maag:du:D

[Aangepast op 1/5/03 door wpv]
Hans van Gemerden

Bericht door Hans van Gemerden »

Zeg Lolo!

Wie is Jan? Vind jij die zo leuk dan?

Groet, JW
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Haha, kwam ik me daar ineens een forumlid tegen! Dát had ik helemaal niet verwacht. :,:,:,

Lolo, ik vond dat Hallelujah nou juist het enige van heel de avond dat nog een beetje goed ging! Al zat ik achter jullie.
Oja en die King of Kings ging heerlijk! Al was het voor alletwee onze koren de eerste keer dat we hem zongen.
Verder vond ik het vorig jaar een veel mooiere avond. Toen had ik de CD besteld, daar had ik nu geen behoefte aan... :sni

Hans, Jan is mijn vriend en Lolo had hem nog nooit in levende lijve gezien. Dus ik zei, kijk daar zit hij, geef maar een handje... En oh wat moest ze lachen :,:,:,
Jootje

Bericht door Jootje »

inmiddels al weer 3 dagen geleden...

maar goed, ik ben naar apenheul geweest. op familiebezoek (standaard grapje, maar blijft leuk).:,:,:,
was leuk, alleen erg nat!

Jootje:thu:-
anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door wpv
Kheb gisteren een heerlijke koninginnedag gehad. 'S Morgens eerst naar de aubade(kheb weleens begrepen dat Krimpen nog een van de weinge gemeenten in den lande is die dat nog doet), begeleidt door de plaatselijke fanfare. Na de aubade het shantykoor uit Dalen. Ik heb daar met volle teugen zitten genieten. Heerlijk meezingen en meedeinen. Daarna de koffie met oranjegebak. 'S Middags weer het shantykoor, daarna naar de chinees en 's avonds het oranjeconcert van ons koor. In een bomvolle kerk.

Zingt trouwens niet echt lekker met een volle maag:du:D

[Aangepast op 1/5/03 door wpv]

Bij ons gebeurd het ook nog steeds.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Koninginnedag

Bericht door henriët »

30 april..
hebben jullie al plannen?
de koningin komt in Zeeland dit jaar!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie