Kerken in Rijssen

-DIA-
Berichten: 32751
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Kerken in Rijssen

Bericht door -DIA- »

Ik quote bewust hier niemand. Hierboven zien we hoe mensen over zichzelf denken en anderen. Wat dus getuigt van weinig kennis van de wegen die God met Zijn volk houdt. Als het goed is weten we dat niet elke weg dezelfde is, maar de de hoofdlijnen wel naar voren komen. Ik heb verder niet de fiducie dat dit voor degen op wie ik doel (ze weten dat zelf wel) veel zal veranderen. Hooguit zullen diegenen juist meer wantrouwend worden. Hier kunnen we ook een klein stukje psychologie toepassen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Christen
Berichten: 773
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Kerken in Rijssen

Bericht door Christen »

Ik hoop dat de zon schijnt als Huisman er is... en dat de koster dan de gordijnen dicht doet.. ik vond dat een belevenis.. zulke lange gordijnen. Het orgel vind ik ook prachtig.. qua kleur dat diepe bruin en ik vond dat ze best wat mochten spelen.. natuurlijk iets anders dan Schildkerk maar daar kies je voor. (Noord.)

Mijn laatste hoed komt ook weer uit Rijssen in de buurt van de Schildkerk en onze trouwring is ontworpen door Bomedo naast de Schildkerk, vakwerk ;) vinden ze hier. Leuke zaak als je meer van je vrouw houdt dan van je financiele adviseur zouden ze bij de naaste buren zeggen.

Iets minder refo dat ze ook excelsioren in Rijssen hebben al zijn die natuurlijk anders dan de westerse excelsioren vind ik.. ha, ha. Hoewel niet kletsen maar poetsen toch ook echt past bij de Rijssenaar...
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Plaats reactie