Tijdens werk op het RF.

Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17367
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Tijdens werk op het RF.

Bericht door huisman »

Het valt mij op dat het werkende deel op dit forum ook overdag regelmatig meedoet aan discussies. Ik had daar nooit tijd en gelegenheid voor op mijn werk. Nu ik ‘in ruste’ ben wel natuurlijk. Dat ‘in ruste’ gaat binnenkort trouwens over nu ik gevraagd ben weer wat voor mijn oude werkgever te doen. Max 2 dagen in de week maar liever 1 ( of geen :huhu )

Vraag aan de werkenden. Hoe lukt het jullie om tijdens je werk te posten op het RF?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Bertiel
Berichten: 4620
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Bertiel »

onliners lukt aardig tijdens teams meetings....
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Evangelist
Berichten: 512
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:41

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Evangelist »

Sorry, kan nu niet reageren. Ben aan het werk.
Hartelijke groet,
Evangelist
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17367
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door huisman »

Evangelist schreef: 16 mei 2023, 11:23 Sorry, kan nu niet reageren. Ben aan het werk.
:)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Thea
Berichten: 1086
Lid geworden op: 03 jan 2019, 14:54

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Thea »

Ik werk onregelmatig ;)
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Bezorgd »

Paar schermen open en reageren als er wat leuks of interessants langskomt.
Bij de meeste kantoorbanen prima te doen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Tiberius »

huisman schreef: 16 mei 2023, 11:07 Het valt mij op dat het werkende deel op dit forum ook overdag regelmatig meedoet aan discussies. Ik had daar nooit tijd en gelegenheid voor op mijn werk. Nu ik ‘in ruste’ ben wel natuurlijk. Dat ‘in ruste’ gaat binnenkort trouwens over nu ik gevraagd ben weer wat voor mijn oude werkgever te doen. Max 2 dagen in de week maar liever 1 ( of geen :huhu )

Vraag aan de werkenden. Hoe lukt het jullie om tijdens je werk te posten op het RF?
Refoforum IS ons werk. Waar dacht je anders dat die gulle donaties van jou heengaan?
Piet Puk
Berichten: 5459
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Piet Puk »

Mijn werkgever is bewust van het feit dat het werk is, wat veel focus vraagt. Hij heeft er dan tot op bepaalde hoogte geen moeite mee dat je even een momentje tussendoor pakt om de focus te hervinden. En dat kan dus ook Refoforum zijn.
Online
Zeeuw
Berichten: 11626
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Zeeuw »

Praten en breien tegelijk. Privé en werk lopen in elkaar over.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door FlyingEagle »

Ik heb nooit heel veel tijd om me in discussies te mengen, maar lees best veel mee. Dat kan prima onder werktijd als ik door het kantoorpand heen loop of als ik even ergens een wachtenstijd voor heb. En als ik mijn collega moet geloven bestaat het werk van een IT'er voor 90% uit wachten.. :D
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door GerefGemeente-lid »

Bezorgd schreef: 16 mei 2023, 11:38 Paar schermen open en reageren als er wat leuks of interessants langskomt.
Bij de meeste kantoorbanen prima te doen.
Idem dito. ;)
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
CvdW
Berichten: 2951
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door CvdW »

Er zijn ook mensen die in de baas z'n tijd naar de kapper gaan. Of even naar de winkel gaan om gebak te halen vanwege tracteren op het werk.
In het verleden heb ik zoveel voorbij zien komen wat gedaan wordt onder werktijd, dus tijdens werk op RF zal ook voorkomen.

Ik weet nog van een collega die een preek las op het werk, omdat hij deze de zondag erop moest voorlezen. :)
Laatst gewijzigd door CvdW op 16 mei 2023, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Christen
Berichten: 772
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Christen »

Alleen in de pauze, ff na whatsapp, rd, ad, libelle etc.

En anders op mijn vrije dag.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Online
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door Maanenschijn »

Ik lees vooral, soms reageer ik. dat kan prima tijdens het werk. Tenminste, als ik op kantoor ben/zit en niet in ingewikkelde overleggen. Ik heb vaak mijn iPad met Tapatalk open om even de nieuwe berichten langs te scrollen.

De dagen dat ik veel onderweg ben is het lastiger.

Mijn werkgever verwacht van mij dat ik de afgesproken uren in de week werk. Met daarvan twee op kantoor voor overleg en aansturing. Verder maakt het niet zo veel uit. Daar hou ik mij in ruime mate aan. Even RF tussendoor gaat dan ook prima.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tijdens werk op het RF.

Bericht door DDD »

Ik kijk en reageer wel op het werk, maar reken dat niet als werktijd. Als dat wel zou gebeuren, zou ik daar wat van zeggen. Een praatje met een collega is prima, maar tussendoor een kwartier iets anders gaan doen en dat wel als werktijd rekenen, vind ik echt niet kunnen.

Andersom werk ik ook thuis. Ik kom op die manier aan tussen de 40 en 50 uur per week dus ik vind het niet erg om soms even pauze te nemen.
Plaats reactie