Paard rijden.................

madelief

Bericht door madelief »

Ik ben weer bij mn paard geweest maar hij wilde niet zo luisteren. Hij moet geloof ik nog worden opgevoed. Want ik ging er op rijden en zwiepte ie me er van af.
Tja dat zijn dieren he.............
:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Je moet hem gewoon wat strakker tussen je knien houden Madelief, zodat hij je er niet kan afgooien og misschien het je wel een veiligheidsgordel nodig tegen het eraf vallen.:,:,:,
madelief

Bericht door madelief »

Bedankt voor je tip. Ik heb nooit rijles gehad, alleen van een vriendin.
madelief

Bericht door madelief »

Dat paard waar ik het over had moet daar weg. Er mogen maar twee paarden staan en de eigenares heeft er geen tijd voor. Dus gaat ie in de verkoop. Zielig.....................mijn paard.
Heb je interesse ( kijk ook ff op tweedehands spullen...........)
Laat het me weten.
1750 euro voor een haflinger.................
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door madelief
Bedankt voor je tip. Ik heb nooit rijles gehad, alleen van een vriendin.
Om op een onervaren paard te rijden, moet je een aantal jaren rijlessen gehad hebben van een instructeur ;-)

Baruch Yeshua HaAdon

Kena
madelief

Bericht door madelief »

Tjah..................:-:in:in:in
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Origineel geplaatst door madelief
1750 euro voor een haflinger.................
Ha, ha, ha, een wandelende vreetschuur. :)

Jij zult wel O-benen hebben, madelief! :,

[Veranderd op 27/8/02 door Kislev]
madelief

Bericht door madelief »

Nou hij is hartstikke lief al heeft hij een eigen willetje.
Vandaag nog op gereden...............
En een paar tikken met de zweep doet wonderen.
:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou Madelief klappies met een zweep, lijkt me niet prettig voor dat paardje, ik doe altijd een bemoedigend klopje op zijn breje nekkie geven en dan luisterd hij ook.
Ben je er nog afgevallen? :,:,
madelief

Bericht door madelief »

Ik moet Nicky toch laten merken wie er de baas is. Anders rijd hij met mij in plaats van anderom. Vandaag wilde hij de stal in maar ik niet ( ik zat achterop). Maar dat beest liep gewoon door en luisterde niet.
So bijna mn hoofd eraf want de staldeur is nl laag..................
En dat heeft hij geweten hoor. De hele middag met strakke teugels gereden en de zweep in de hand. Maar hij luisterde wel.........................
Word vervolgd...............:,:,:,
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Egbert
Kom even een negatieve vraag, hoe denken de dames en heren over het dragen van een paardrijbroek door dames. Gezien de kerkenraad bij ons van mening is dat dames geen paard mogen rijden omdat ze hierbij dus een broek moeten dragen. Mannen mogen gelukkig wel, wij mogen nu eenmaal meer dan dames.:#
Dat was ook al zo op een Danielkamp, meisjes mochten niet roken en jongens wel. Ik weet niet of het nog zo is, maar vreselijk belachelijk is het wel (wijkt een beetje van onderwerp af, maar wellicht goed voor een nieuwe discussie)
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik ben blij dat mijn vrouw geen paardenliefhebber is. Ten eerste kom je dan als man (of vriend) altijd op de tweede plaats en ten tweede heb je altijd een naar paardepoep stinkende vriendin (vrouw).
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Jelle
Je moet hem gewoon wat strakker tussen je knien houden Madelief, zodat hij je er niet kan afgooien og misschien het je wel een veiligheidsgordel nodig tegen het eraf vallen.:,:,:,
Heb je al van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van veiligheid van paardrijden betreft gehoord? Front- en zij airbags en niet te vergeten ABS

:,:,:,:,
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Origineel geplaatst door madelief
Nou zij is hartstikke lief al heeft zij een eigen willetje.

En een paar tikken met de zweep doet wonderen.
:,
bij het lezen van dit stukje moest ik aan mijn vrouw denken en in gedachten heb ik iets veranderd, zou het werken bij mij?:(
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jelle

Bericht door Jelle »

Gewoon proberen Egbert, of het werkt of je krijgt en klap voor je hooffie.:,
Plaats reactie