Canada

Jelle

Bericht door Jelle »

Ik vraag me af of Lieneke wel genoeg te eten krijgt thuis, ik vind ze namelijk wel erg happerig:,:,:,
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Jelle
Ik vraag me af of Lieneke wel genoeg te eten krijgt thuis, ik vind ze namelijk wel erg happerig:,:,:,
Hahaha, tja...., dat is de vraag nog...
(Laat ma Luiten dat maar niet horen, anders moet ik nog meer naar binnen zien te werken van haar)!

(Je moet maar gewoon denken dat ik chagarijnig was vanmiddag...!)

Groetjes van
Lieneke ;)

[Veranderd op 19/6/02 door Lieneke]
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Als jullie iets mee willen maken dan ben je volgende week vrijdag 28juni op Schiphol.

Volgens vrienden die ik ken is het bluf dat ik met de klompen aan het vliegtuig in stap. Mijn 2 kameraden die mee gaan trekken hun cowboy laarzen aan. Maar ik zal de canadezen laten zien dat ik een echte hollander ben.

Is dat al geen reden om te komen vrijdag 28 juni.

See You,

Matt;)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door matthijs019
Als jullie iets mee willen maken dan ben je volgende week vrijdag 28juni op Schiphol.

Volgens vrienden die ik ken is het bluf dat ik met de klompen aan het vliegtuig in stap. Mijn 2 kameraden die mee gaan trekken hun cowboy laarzen aan. Maar ik zal de canadezen laten zien dat ik een echte hollander ben.

Is dat al geen reden om te komen vrijdag 28 juni.

See You,

Matt;)
HA! Daar zijn de Canadezen blij mee! Ik heb een vriend in Ontario wonen, hij is helemaal Holland-fan. Loopt elke dag op Hollandse klompen, in oranje shirts. Niet leuk meer (voor een Belg).

Peet
Jelle

Bericht door Jelle »

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover, dan gaat Matthijs vanaf startbaan 5 (de bulderbaan) ik noem maar wat, de lucht in op weg naar Canada.
We zullen hem missen en het zal leeg worden in Nederland nu veel van onze forummers met vakantie gaan.
:cool::#:%:thu:)
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Origineel geplaatst door Jelle
Ja voor dat jullie het vergeten Matthijs gaat D.V. vrijdag 28 juni a.s. met vakantie naar Canada, ik dacht van drie weken.
Ja wat dacht je anders, opa gaat maar twee weken meer kan hij niet bekostigen maar Matthijs gaat daar overheen met drie weken.
Ik denk dat we hem allemaal moeten gaan uitzwaaien op Schiphol en we kunnen hem dan gelijk een bundeltje vragen meegeven voor ds Pieters zodat hij ze even kan langs brengen, kost mij in elk geval dan geen portokosten.
En luitjes we verwachten natuurlijk dat hij regelmatig even iets van zich laat horen he, al was het alleen maar om te melden hoe koud het daar is.:,:,
Beste allemaal,

Eindelijk is het vrijdag zo ver dat ik na lang wachten van bijna een half jaar naar Canada mag. Maar helaas voor slechts 3 weken. 28 juni vrijdagmorgen hoop ik samen met 2 kameraden van mij om met de trein van kwart over 6 naar Schiphol te gaan om daar rond een uur of 12 met een boeing 767 van Air Canada naar Toronto te gaan waar wij hopen om 14.20 Canadese en 20.20 Nederlandse tijd te landen. De vlucht zal ongeveer 7 uur vliegen zijn. We verblijven daar bij familie. We hopen op maandag naar de Niagara Falls te gaan wat mij heel erg gaaf lijkt. Op Dinsdag avond hopen wij op bezoek te gaan bij Ds. W.Pieters. Dus Jelle als je nog een bundeltje vragen hebt voor de Dominee, ik neem het graag voor je mee.
3juli woensdagmorgen om 10 uur hopen we nog 4 uurtjes in de vliegmachine in te zitten om naar Calgary te gaan in Alberta waar wij om 12.08 landen.
We gaan daar naar familie en vrienden in de buurt van Lethbridge, waar wij vrijdag 5 juli een trouwerij hopen bij te wonen van een kameraad die het helemaal niet weet dat als wij komen.

In de tweede week hopen wij misschien naar het wereldberoemde Yellowstone park te gaan in de USA of naar de grote oceaan. Het liefst ga ik naar de Oceaan omdat ik al een keer in Yellowstone ben geweest.

In de derde week hopen we nog wat te doen op de Keho Lake Game Farm van vrienden en we gaan nog wat bezoekjes afleggen bij kennissen en vrienden van ons. Op donderdag hopen we om 13.15 Canadese tijd en 21.15 Nederlandse tijd weer via Toronto naar Nederland te vliegen. Dit word een hele lange akelige nachtvlucht. Maar ik hoop die nacht de scheidingslijn tussen donker en licht te zien.
En dan zullen wij ongeveer rond een uur of 10 weer nederlands grond onder ons hebben

Voor de forummers die niks te doen of die het leuk het leuk vinden kunnen de vlucht volgen via het internet.

Ga naar
http://www.flightarrivals.com druk op arrivals vervolgens op Airline & Airport pair .

Klik bij Airline name op Air Canada.
Klik bij Departing from op Amsterdam.
Klik bij Arriving in op Toronto.
En dan druk je op GO.
Hier vindt je dan de vluchtinformatie. Druk op refresh voor nieuwe informatie.
Bij het laatste uur zie je zelfs de snelheid en hoogte van het vliegtuig.

Groetjes,
Matthijs

Vluchtnr 28 juni naar Toronto 893L
3juli naar Calgary 119L
18 juli naar Toronto 128L
18/19 juli naar Amsterdam 892L
Jelle

Bericht door Jelle »

Matthijs neem je ook nog wel een notitieboekje mee waarin je de gegevens kunt noteren van de dingen die je die dag gedaan hebt. Want we verwachten natuurlijk ook wel een reisverslag van je.

En de brieven van Pieters zijn inmiddels al via Email bij hem aangekomen, gaat namelijk sneller als vliegen. Maar nog bedankt en doe hem de groeten van mij.
Ik zal je waarschijnlijk nog wel zien hier van de week maar mocht het niet zo zijn dan wens ik je een goede reis toe en een behouden thuiskomst.
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Hoera ik heb vankantie!!!!!!!

Ja Jelle ik ga vanmiddag even een notitieboekje kopen. Ik hoop een verslag te maken van de vakantie en als het even lukt zal ik zelfs foto's gaan plaatsen.

Ik zal Pieters de groeten doen.

Morgen vroeg tussen 6 en half 7 hoop ik hier nog even te kijken en een foto te plaatsen in mijn fotoalbum bij webshots waar ik op sta met de koffer in de hand.
Maar dat zien jullie dan wel.

Ik ben alweer druk aan voorbereiden op mijn engelse taal die al weer minder is geworden sinds vorig jaar.
Jelle

Bericht door Jelle »

Lekker he Matthijs Vakantie?
Ik kan er tenminste altijd erg van genieten.
Ja doe ds.Pieters maar de groeten van mij. en ik hoop dat je een mooie leerzame vakantie mag hebben. veel zien en uiteraard mooi weer toegewenst in elk geval droog weer zodat je overal heen kunt.
En b.l.e.w. tot ziens
groet Jelle
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Eindelijk het is zover..
Nog even netjes hier afmelden.
Mensen tot ziens.
Helaas geen foto. Na de vakantie meer.

Doei
Jelle

Bericht door Jelle »

Zou Matthijs wel aangekomen zijn in Canada?Ik ben er altijd verbaasd van dat als je boven de wolken vliegt en er staan geen verkeersborden, je steeds toch weer op de goede plaats aankomt. Maar het kan zijn dat Matthijs misschien wel op een andere plaats terecht is gekomen omdat de navigatie misschien niet goed werkte en dan zit hij natuurlijk in Verweggistan.
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Nou, dat zal hem misschien niet eens slecht uitkomen, want in een ander topic las ik dat hij erg veel moeite had met westerlingen.
Wat-ie dan in Canada denkt aan te treffen...? :!
Jelle

Bericht door Jelle »

He Pied zou het soms in zijn famlie zitten want hij zag er bij de bijeenkomst toch echt wel uit als een westerling, maar hij zal wel die westerlingen bedoelen in zuid holland enz.
Misschien zoekt hij daar ginds wel naar Pieterianen? je wet maar nooit.
Maar we wachten wel af of hij daar nog een internetcafe-tje weet te vinden
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Nou Jelle, tja, ik weet het nog niet zo precies hoor. Die zonnebril he... Had hij die op die bijeenkomst soms ook op?
Maar wat dat Zuid-Holland betreft, hebben ze daar in Canada nou ook niet een Holland? 't Zou natuurlijk best kunnen dat-ie dat een beetje door elkaar gehaald heeft, dan zit Matthijs gewoon hier in Holland. En hij maar denken dat 't Canada is. De Pieterskerk in Leiden bezoeken enzo.
Intussen zijn wij hem kwijt. We kunnen hem nog wel als vermist opgeven in deze rubriek, maar dat zal wel niet veel helpen. Want denk jij dan echt dat-ie een internetcafeetje opzoekt? Welnee joh, uit het oog, uit het hart. Zo gaat dat. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, die het zelfs in Mexico nog niet kunnen laten; maar ja, dat zijn de echte verslaafden - beetje zielige ouwe mannetjes.
Zou hij het wel redden, zo helemaal alleen op klompen met twee vrienden in cowboylaarzen?
Nou ja, we zullen wel zien, Jelle. Laten we maar hopen dat het goed gaat met hem. :bu
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha die Pied, ja dat ouwe mannetje in Mexico was natuurlijk door de warmte bevangen en dan ga je rare dingen doen. Ik heb wel gehoord datje dan in oude gewoonten gaat terugvallen.
Ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om zijn vlucht te volgen en alleen zag ik wel een oproep van iemand gezocht en dat was een foto van een persoon met een donkere zonnebril op en lopend op klompen. ik weet natuurlijk niet of dat nu onze Matthijs was.
Blijkt later wel als ze hem oppakken in Canada.
Toch verdenk ik hem er wel van dat hij een internetcafe-tje op gaat zoeken, we merken wel tot in hoeverre hij ook al verslaafd is.
Plaats reactie