gezinscamping

samaritaan

gezinscamping

Bericht door samaritaan »

Wiekan mij helpen aan het adres voor een gezinscamping (deze campings waar een aantal maanden terug zo over geschreven is)
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

bedoel jij gezinsKAMPEN of niet ? samaritaan?

daar was tijdje terug wel het een en ander over in discussie.


wat betreft de hint van Admin:

goei aanrader!!!!:-:-:bou::bou:
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
samaritaan

Bericht door samaritaan »

Jullie hadden gelijk, een gezinsKAMP, het is wel eens moelijk om te onthouden wanneer het de engelse of de nederlandsche variant is
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door Admin
de camping heet schoolzicht. in zeeland
adres
Camping Schoolzicht, Brouwerijweg 5, 4363 NL Aagtekerke
tel.0118-583333, fax 0118-583295. Geen aankomst of vertrek op zondag.
Mannen te allen tijde in stemmig driedelig en vrouwen in een frisse bloemetjesjurk tot op de enkels. (ook tijdens het zwemmen.)
Refopaspoort tonen bij de slagboom......;):D


The Critical Brother (niet van vakantie hoor!)
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Mannen te allen tijde in stemmig driedelig en vrouwen in een frisse bloemetjesjurk tot op de enkels. (ook tijdens het zwemmen.)
Refopaspoort tonen bij de slagboom......
Is dat zo? Zulk een camping heb ik nog nooit gezien! Is er ook toeristenkorting, zodat ik die camping als "toerist", omwille van de bezienswaardigheid :P, kan bezoeken?

Volgens mij is The Critical Brother zo'n vijftig jaar geleden voor het laatst op dit type camping geweest, want in het RD stond vorige week ook een kampeerbijlage en daarin zag ik geenszins stemmige pakken en lange jurken. Zo maar even een kritische reflectie.

En, Samaritaan, in kranten als het ND en het RD staan ook altijd goede advertenties van christelijke vakantieadresjes. TIP???
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

The Critical Brother overdrijft wel eens een beetje, om The Critical Discussion scherp te houden begrijp je!?;)
The Critical Brother is nog nooit op "dit type camping" geweest.
10 Jaar geleden wel eens een weekendje bij zijn vader op "De Hofstee" in Nunspeet. The Critical Brother houdt niet zo van de misplaatste sociale controle die hij toen ervaarde.........
Van "Schoolzicht" hoorde hij eens toen hij "de omloop van Walcheren" skeelerde, (The Critical Brother is nogal een sportfanaat) van een ploegmaat dat mannen daar niet in korte broek mogen lopen.
Of dat zo is, heb ik dus niet uit de eerste hand.
Als het zo is, wordt The Critical Brother héél Critical, want je kan toch je naaste niet òpleggen wat hij/zij voor kleding aan moet hebben!? Dan heeft The Critical Brother het niet over uitwassen natuurlijk!
Hij weet ook wel wat netjes is.........


The Critical Brother (niet van andermans/vrouws kleding hoor!)
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Origineel geplaatst door The Critical Brother
Origineel geplaatst door Admin
de camping heet schoolzicht. in zeeland
adres
Camping Schoolzicht, Brouwerijweg 5, 4363 NL Aagtekerke
tel.0118-583333, fax 0118-583295. Geen aankomst of vertrek op zondag.
Mannen te allen tijde in stemmig driedelig en vrouwen in een frisse bloemetjesjurk tot op de enkels. (ook tijdens het zwemmen.)
Refopaspoort tonen bij de slagboom......;):D


The Critical Brother (niet van vakantie hoor!)


Over een week of 6,7 hoopt Billy op bovengenoemde camping te zitten.

Ik nodig crtical brother bij deze uit een bakkie of pintje te komen halen bijn de caravan waar Billy ( & family) in zitten om met eigen ogen te aanschouwen of zijn voororrdelen juist zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Critical brother:: allemaal ONZIN!!!!!

en als je problemen hebt met het feit dat de vrouwen inderdaad geen broeken aan hebben dan kom je daar toch gewoon niet???? NO PROBLEM hoor!!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lecram

Bericht door Lecram »

Wij hebben 1 keer op een christelijke camping in Gees gestaan en dat beviel op zich best goed. Het was een 'beperkt' refocamping, dus als je als vrouw je wilde vertonen in broek (lang of kort) was dat geen probleem. Op zondag was het zwembad dicht en met z'n allen zingen op het veld met een keyboard die het zanggeluid nauwelijks overstemde.

Dat was overigens de eerste en wellicht laatste keer (zeg nooit nooit) dat we in Nederland een camping bezochten. We geven toch een voorkeur aan het buitenland. En we voelen ons prima op een niet refocamping. Als je maar niet zo'n jongerencamping uitzoekt, waar je iedere dag je tent uit geblert wordt.
Zondags gewoon een bandje met een ds. naar wens.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

dat is het probleem ook niet Marcel want Billy's vrouw en al die andere vrouwen op die camping hebben ook geen behoefte om ( in de vakantie) een lange of korte broek te dragen.
Dus interesseert het me geen ene ****dat dat niet mag!

LANG LEVE DE REFO CAMPINGS!!!

[Veranderd op 31/5/02 door Admin]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Deze topic stond eerder bij 2e hands en aangeboden maar past m.i. beter in deze rubriek.

Billy
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Billy
dat is het probleem ook niet Marcel want Billy's vrouw en al die andere vrouwen op die camping hebben ook geen behoefte om ( in de vakantie) een lange of korte broek te dragen.
Dus interesseert het me geen ene ****dat dat niet mag!

LANG LEVE DE REFO CAMPINGS!!!
Uhm, het was van mij geen pleidooi ofzo om broeken te mogen dragen op campings (vrouwen dan, andere broeken dan de onderbroek wel te verstaan :D ).
Ik schreef het alleen om aan te geven dat de camping wat minder refo is dan bijv. Schoolzicht.

Wanneer je naar zo'n camping gaat, dan weet je nu eenmaal dat je dat als vrouw niet moet doen. Heb je daar moeite mee, dan moet je daar niet naartoe gaan en ook niet zeuren.
Dat geldt ook zo voor de kerk waar je lid bent, gewoon aanpassen, anders ergens anders lid worden.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: gezinscamping

Bericht door henriët »

leuke titel om zo tegen de vakantie weer eens omhoog te halen!!!
ik weet wel een hele leuke trouwens..............
:slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Re: gezinscamping

Bericht door jan03 »

henriët schreef:leuke titel om zo tegen de vakantie weer eens omhoog te halen!!!
ik weet wel een hele leuke trouwens..............
:slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo
Ik denk dat ik wel weet welke dat is.....

Je zou me alleen geld moeten toegeven voordat ik daar heen zou gaan :pan :pan
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: gezinscamping

Bericht door henriët »

jan03 schreef:
henriët schreef:leuke titel om zo tegen de vakantie weer eens omhoog te halen!!!
ik weet wel een hele leuke trouwens..............
:slurp :slurp :slurp :slurp :slurp :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo :yahoo
Ik denk dat ik wel weet welke dat is.....

Je zou me alleen geld moeten toegeven voordat ik daar heen zou gaan :pan :pan
ja snoes bij elke camping moet je betalen toch???
jie bin un echte zuunegu zieeuw!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie