Tweede Kamerverkiezingen 2021

DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door DDD »

Het zou mij niet verbazen als juist mensen die net iets minder ver gaan eerder op zulke posten terecht komen.
Online
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door merel »

Zita schreef: 21 jun 2023, 20:17 Het lijkt erop dat we minister Wiersma kunnen uitzwaaien ::bye
Hoe verzint die man het: een laatste waarschuwing hebben gehad en je dan op een congres opnieuw misdragen... Ik vraag me werkelijk af hoe een man die zijn woede zo slecht onder controle heeft nog zo'n carrière heeft kunnen maken.
Ik vraag mij alleen af of hij zich daadwerkelijk misdragen heeft. Hij heeft nu natuurlijk altijd de schijn tegen.
deschpin
Berichten: 394
Lid geworden op: 25 jul 2019, 14:25

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door deschpin »

Zita schreef: 21 jun 2023, 20:17 Het lijkt erop dat we minister Wiersma kunnen uitzwaaien ::bye
Hoe verzint die man het: een laatste waarschuwing hebben gehad en je dan op een congres opnieuw misdragen... Ik vraag me werkelijk af hoe een man die zijn woede zo slecht onder controle heeft nog zo'n carrière heeft kunnen maken.
Het gaat niet om wat je kunt, maar om wie je kent. Zo rollen we tegenwoordig. imago i.p.v. inhoud. En we weten dat Rutte selecteert op braafheid van zijn vertrouwelingen, kritische denkers zijn lastig in je fractie/regering.
Huichelaar, haal eerst de balk uit uw oog en dan zult u goed kunnen zien om de splinter uit het oog van uw broeder te halen.
Evangelist
Berichten: 512
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:41

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door Evangelist »

deschpin schreef: 22 jun 2023, 10:45
Zita schreef: 21 jun 2023, 20:17 Het lijkt erop dat we minister Wiersma kunnen uitzwaaien ::bye
Hoe verzint die man het: een laatste waarschuwing hebben gehad en je dan op een congres opnieuw misdragen... Ik vraag me werkelijk af hoe een man die zijn woede zo slecht onder controle heeft nog zo'n carrière heeft kunnen maken.
Het gaat niet om wat je kunt, maar om wie je kent. Zo rollen we tegenwoordig. imago i.p.v. inhoud. En we weten dat Rutte selecteert op braafheid van zijn vertrouwelingen, kritische denkers zijn lastig in je fractie/regering.
Klopt het dat deze bijdrage in strijd is met je onderschrift?
Hartelijke groet,
Evangelist
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door Mannetje »

En kijk: https://www.nu.nl/politiek/6260370/onde ... edrag.html

Hoorde vanmiddag ook nog een stukje op radio 1 over hem. Dat was zo vernietigend dat deze stap voor mij niet onverwachts komt.
Onder andere adviseerde zijn eigen ministerie om zijn naam niet te gebruiken in stukken over sociale veiligheid op school.

Dat lees ik nu ook hier: https://www.nu.nl/politiek/6269206/mini ... gheid.html
-
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door DDD »

Dat zou natuurlijk ook heel goed suggestief kunnen zijn.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door refo »

Evangelist schreef: 22 jun 2023, 11:18
deschpin schreef: 22 jun 2023, 10:45
Zita schreef: 21 jun 2023, 20:17 Het lijkt erop dat we minister Wiersma kunnen uitzwaaien ::bye
Hoe verzint die man het: een laatste waarschuwing hebben gehad en je dan op een congres opnieuw misdragen... Ik vraag me werkelijk af hoe een man die zijn woede zo slecht onder controle heeft nog zo'n carrière heeft kunnen maken.
Het gaat niet om wat je kunt, maar om wie je kent. Zo rollen we tegenwoordig. imago i.p.v. inhoud. En we weten dat Rutte selecteert op braafheid van zijn vertrouwelingen, kritische denkers zijn lastig in je fractie/regering.
Klopt het dat deze bijdrage in strijd is met je onderschrift?
Ik vraag me meer af waarom iemand zo'n onderschrift neemt. Wat bedoel je dan?
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door Mannetje »

DDD schreef: 22 jun 2023, 18:46 Dat zou natuurlijk ook heel goed suggestief kunnen zijn.
Hoe bedoel je dit precies?
-
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door DDD »

Dat de mededeling bedoeld was om zijn eigen profetie te zijn. En zo is het ook uitgekomen, inmiddels.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door Mannetje »

DDD schreef: 22 jun 2023, 20:34 Dat de mededeling bedoeld was om zijn eigen profetie te zijn. En zo is het ook uitgekomen, inmiddels.
Aha, men hield al rekening met zijn val. Zou ook kunnen.
Het kwam op mij over dat men het vooral geen goede combi vond, sociale veiligheid en zijn naam in één stuk...
-
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door DDD »

Nee. De bedoeling was om de minister onder een schijn van zorgvuldigheid alvast wat verder uit het zadel te helpen. Hij was te ambitieus en kritisch.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door Mannetje »

DDD schreef: 22 jun 2023, 20:39 Nee. De bedoeling was om de minister onder een schijn van zorgvuldigheid alvast wat verder uit het zadel te helpen. Hij was te ambitieus en kritisch.
Is dit je vermoeden of is dit wat je waar hebt genomen?
-
DDD
Berichten: 28735
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door DDD »

Het is een vermoeden, een uitleg van wat ik schreef. Gebaseerd op hier en daar wat informatie. Maar ik had het beter wat minder sterk op kunnen schrijven, want een misverstand is er zo.
Ambtenaar
Berichten: 9203
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef: 22 jun 2023, 20:39 Nee. De bedoeling was om de minister onder een schijn van zorgvuldigheid alvast wat verder uit het zadel te helpen. Hij was te ambitieus en kritisch.
Nou, die man heeft gewoon een agressieprobleem. Ik ken mensen bij OCW zijn gedrag hebben ervaren. Zo ga je niet met mensen om. Goed dat hij weg is, totaal ongeloofwaardig.
Online
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door merel »

Ambtenaar schreef: 22 jun 2023, 22:50
DDD schreef: 22 jun 2023, 20:39 Nee. De bedoeling was om de minister onder een schijn van zorgvuldigheid alvast wat verder uit het zadel te helpen. Hij was te ambitieus en kritisch.
Nou, die man heeft gewoon een agressieprobleem. Ik ken mensen bij OCW zijn gedrag hebben ervaren. Zo ga je niet met mensen om. Goed dat hij weg is, totaal ongeloofwaardig.
Ik heb ook wel eens zo'n leidinggevende gehad die als het hem uitkwam iedereen uitkafferde. De eerste keer dat het mij gebeurde was ik, hoogzwanger en labiel, daarvan onder de indruk en heb twee nachten wakker gelegen. Daarna ben ik binnen gelopen en heb aangegeven dat hij dit bij mij nooit meer hoefde te doen. Hij heeft het daarna nog een paar maal geprobeerd en heb ik hem mijn werkkamer uitgebonjourd. Dat heeft zich nog wel een keer tegen mij gekeerd na mijn 4e zwangerschap. Hij weigerde mij te beoordelen, omdat ik te vaak zwanger was. Op mijn reactie dat ik recht had op een beoordeling, kreeg ik terug dat het dan een onvoldoende zou worden. Ik was blij dat hij vervolgens vertrok.
Plaats reactie