Zin in Ommetje?

Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door FlyingEagle »

Mijn ommetje met de hond vanmorgen

Afbeelding
DDD
Berichten: 28736
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door DDD »

Wonderlijk. Is het voor je hersenen beter om vóór negen uur 's morgens te lopen? Ik loop liever 's avonds om half een. Maar goed.

De achterstand is een van de redenen waarom ik nog niet begonnen ben. Maar als ik zo'n plaatje zie, dan denk ik wel dat het werkt, zeker voor mensen die een klein beetje competitief zijn ingesteld. Al die extra punten als kleine vreugden in de vroege morgen;-)

Geldt een wandeling na 12 uur 's avonds trouwens ook als een wandeling vóór negen uur? :)
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door FlyingEagle »

Haha dat weer ik niet. Na 21:00 kun je mij opvegen dus zal dat niet snel proberen. Ben een echt ochtendmens dus dat scheelt wel.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5648
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Dodo »

Nee hoor, ik app de resultaten aan een van de kinderen die nooit op zijn mobiel kijkt. Ik krijg de punten, en hij heeft er geen last van. Ik ben erg benieuwd wanneer hij dit ontdekt.
En volgens mij kun je drie ommetjes per dag doen, die beloond worden. Voor de tweede had ik vandaag drie punten, en de derde geeft geloof ik maar één punt.
Locatievoorzieningen aan helpt ook. Ik heb die normaal niet aanstaan, maar alles voor de punten, dus die gaat nu ook twee of drie keer per dag even aan.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3056
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

FlyingEagle schreef:Mijn ommetje met de hond vanmorgen

Afbeelding
Lekker he? Die vroege rondjes zitten er voor mij alleen in het weekeinde in. Door de week is er een andere kaper op de kust. Dus dan zijn de avondrondjes voor mij. De enige die je nu tegenkomt zijn andere hondenbezitters.

Wlleen was het vandaag echt heel koud. Zo vanuit je warme bed maar de hond bleef maar lopen. Dus werd vanzelf warm :haha


@DDD je zou het eens uit kunnen proberen? Ja 00.00 uur lopen?
DDD
Berichten: 28736
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door DDD »

Ik zag dit draadje te laat. Nu heb ik een niet in te halen achterstand. En ik heb veel aan mijn hoofd momenteel.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door FlyingEagle »

Lilian1975 schreef:
FlyingEagle schreef:Mijn ommetje met de hond vanmorgen

[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/202101 ... b7928e.jpg[/img]
Lekker he? Die vroege rondjes zitten er voor mij alleen in het weekeinde in. Door de week is er een andere kaper op de kust. Dus dan zijn de avondrondjes voor mij. De enige die je nu tegenkomt zijn andere hondenbezitters.

Wlleen was het vandaag echt heel koud. Zo vanuit je warme bed maar de hond bleef maar lopen. Dus werd vanzelf warm :haha


@DDD je zou het eens uit kunnen proberen? Ja 00.00 uur lopen?
Mijn ega is een avondmens dus we hebben het goed verdeeld. Ik doe de ochtenden Afbeelding
Online
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18729
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door helma »

Voor mij zijn vroege rondjes doordeweeks het makkelijkst, voor half 8 stapt onze jongste al in de taxi. Dan stap ik meteen de deur uit met de hond.
Vanmorgen was ik op tijd wakker maar ben ik toch echt in bed gebleven tot 9 uur...

Vanaf vandaag kan ik ook mijn ommetjes 'delen'

Aangezien mijn vader aan een nog tamelijk onbekende hersenziekte is overleden; vind ik het wel belangrijk om te doneren.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2884
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door FlyingEagle »

Wat ik wel vreemd vind is dat is vanmiddag een tweede ommetje heb gemaakt en daar maar 2 punten voor heb gekregen. Verschil met vanmorgen is best groot
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23856
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door refo »

FlyingEagle schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat is vanmiddag een tweede ommetje heb gemaakt en daar maar 2 punten voor heb gekregen. Verschil met vanmorgen is best groot
Het tweede ommetje van donderdag rond vijf uur leverde 10 punten op.
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

FlyingEagle schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat is vanmiddag een tweede ommetje heb gemaakt en daar maar 2 punten voor heb gekregen. Verschil met vanmorgen is best groot
Klopt. Je eerste is altijd het meeste. Maar ik haal meestal, als ik deel, wel meer dan 2 punten.
Vanmorgen op de mtb bij @jvw in de buurt :)
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3056
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Lilian1975 »

refo schreef:
FlyingEagle schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat is vanmiddag een tweede ommetje heb gemaakt en daar maar 2 punten voor heb gekregen. Verschil met vanmorgen is best groot
Het tweede ommetje van donderdag rond vijf uur leverde 10 punten op.
Ik heb ook wel eens dat ik geen weetje krijg. E nog gekker. Dan weet ik zeker dat ik op delen heb geklikt, deelt hij hem niet. E dus geen punten. Gisteren had ik echt een lekker rondje gemaakt. 4g aan. En zie je niet de route op de kaart terug. Af en toe hapert er wat aan.
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door John Galt »

DDD schreef:
De achterstand is een van de redenen waarom ik nog niet begonnen ben.
Je hoeft toch niet persé bovenaan te staan? Om het met sport te vergelijken: Ajax of PSV wordt doorgaans kampioen, maar PEC Zwolle en Vitesse doen ook niet voor spek en bonen mee.
Who is John Galt? :quoi
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door JvW »

Zeeuw schreef:
FlyingEagle schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat is vanmiddag een tweede ommetje heb gemaakt en daar maar 2 punten voor heb gekregen. Verschil met vanmorgen is best groot
Klopt. Je eerste is altijd het meeste. Maar ik haal meestal, als ik deel, wel meer dan 2 punten.
Vanmorgen op de mtb bij @jvw in de buurt :)
Bij mij in de buurt? Dat plekje is ongeveer net zo ver weg als waar jij woont hoor...
Ik doe nog steeds braaf m’n ommetjes, maar ik deel ze niet op social media. Was wel erg koud vandaag, maar dat zal op de fiets niet veel minder zijn geweest!
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Zeeuw »

JvW schreef:
Zeeuw schreef:
FlyingEagle schreef:Wat ik wel vreemd vind is dat is vanmiddag een tweede ommetje heb gemaakt en daar maar 2 punten voor heb gekregen. Verschil met vanmorgen is best groot
Klopt. Je eerste is altijd het meeste. Maar ik haal meestal, als ik deel, wel meer dan 2 punten.
Vanmorgen op de mtb bij @jvw in de buurt :)
Bij mij in de buurt? Dat plekje is ongeveer net zo ver weg als waar jij woont hoor...
Ik doe nog steeds braaf m’n ommetjes, maar ik deel ze niet op social media. Was wel erg koud vandaag, maar dat zal op de fiets niet veel minder zijn geweest!
Dat zou idd wel kunnen qua afstand ja :-). Het was in eerste instantie vrij koud, maar ging uiteindelijk erg goed. Het parcours lag er, zeker ivm Heinkenszand en Kalthout, heel goed bij.
Plaats reactie