Geytenbeekje schreef:In het uiterst noord-oosten ?
Bij pekela in de buurt ?
In het schakeltje staat: "Motivatie br.o.nr. 83266 RD".
Wat let je om het daar te vragen?
Geytenbeekje schreef:In het uiterst noord-oosten ?
Bij pekela in de buurt ?
Het weiland is groen voor de Haas.Vrije gemeente in wording schreef:Motivatie br.o.nr. 83266 RD
Ik heb dit gemist. Maar ik zou wel graag uitleg krijgen over deze post. Want het is voor mij niet duidelijk.Mona Lisa schreef:Het weiland is groen voor de Haas.Vrije gemeente in wording schreef:Motivatie br.o.nr. 83266 RD
ff voor het geval ze meelezen . . .
Jantje schreef:Ik heb dit gemist. Maar ik zou wel graag uitleg krijgen over deze post. Want het is voor mij niet duidelijk.Mona Lisa schreef:Het weiland is groen voor de Haas.Vrije gemeente in wording schreef:Motivatie br.o.nr. 83266 RD
ff voor het geval ze meelezen . . .
J.C. Philpot schreef:Het word voor mij niet duidelijker met deze raadsels.
Bruna schreef:J.C. Philpot schreef:Het word voor mij niet duidelijker met deze raadsels.
Inderdaad. Lijkt de rubriek raadsels wel.
Jan Holleeder, het weiland is groen zegt de haas??
Bruna schreef:J.C. Philpot schreef:Het word voor mij niet duidelijker met deze raadsels.
Inderdaad. Lijkt de rubriek raadsels wel.
Jan Holleeder, het weiland is groen zegt de haas??
pierre27 schreef:De kool op het land is klaar om te oogsten, ik herhaal, de kool op het land is klaar om te oogsten...
Mara schreef:pierre27 schreef:De kool op het land is klaar om te oogsten, ik herhaal, de kool op het land is klaar om te oogsten...
Wat een apekool.
De ontvoerders eisten 35 miljoen gulden dat gebracht zou worden door een enkele politieagent. De eisen werden twee uur na de ontvoering bij de politie afgeleverd. Als de politie besloot akkoord te gaan met de eisen moesten ze een advertentie plaatsen in "De Telegraaf" onder de rubriek "Felicitaties" met het bericht "Het weiland is groen voor de Haas". Waarna er door de ontvoerders contact op zou worden genomen met de politie.
Terug naar “Kerk en Cultuur - Nieuws”
Gebruikers op dit forum: DDD en 2 gasten