Nieuwjaarswens 2019

Piet Puk

Nieuwjaarswens 2019

Berichtdoor Piet Puk » 31 Dec 2018, 13:36

Bij deze het topic om uw of jouw nieuwjaarswens te doen aan medeforummers.

J.C. Philpot

Re: Nieuwjaarswens 2019

Berichtdoor J.C. Philpot » 31 Dec 2018, 14:10

In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.

Gelukkig voor mij en mijn lotgenoten volstaat op een forum een enkel bericht in het daartoe bestemde topic.
William Booth schreef:Consider that the chief dangers which confront the coming century will be religion without the Holy Ghost, Christianity without Christ, forgiveness without repentance, salvation without regeneration, politics without God, and heaven without hell.

Orchidee

Re: RE: Re: Nieuwjaarswens 2019

Berichtdoor Orchidee » 31 Dec 2018, 14:14

J.C. Philpot schreef:In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.

Gelukkig voor mij en mijn lotgenoten volstaat op een forum een enkel bericht in het daartoe bestemde topic.
Ik "schud" u de hand!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

J.C. Philpot

Re: RE: Re: Nieuwjaarswens 2019

Berichtdoor J.C. Philpot » 31 Dec 2018, 14:15

Orchidee schreef:
J.C. Philpot schreef:In real life duik ik de eerste week van januari altijd het liefst onder. Ik begrijp dat velen het heerlijk vinden om zoveel mogelijk handen omhoog en omlaag te zwengelen in een ferme of een rustigere beweging, en gelegen of ongelegen prachtige literaire volzinnen met beste wensen te verspreiden. Ik gun een ieder deze vreugde, maar heb persoonlijk geen affiniteit met al die plichtplegingen.

Ik "schud" u de hand!

:D
William Booth schreef:Consider that the chief dangers which confront the coming century will be religion without the Holy Ghost, Christianity without Christ, forgiveness without repentance, salvation without regeneration, politics without God, and heaven without hell.

Thuisvrouw

Berichtdoor Thuisvrouw » 31 Dec 2018, 14:20

Ik wens een ieder een gezegend Nieuwjaar.

En voor mijzelf en iedereen wat geschreven staat in Jesaja 29:24.

Hartelijke groet,

Thuisvrouw

Habitat

Berichtdoor Habitat » 31 Dec 2018, 14:49

Prettig om te vernemen dat ik niet de enige ben die geen affiniteit heeft met al die nieuwjaarswensen. Ik zou ook het liefst onderduiken tot Driekoningen.

Mara

Berichtdoor Mara » 31 Dec 2018, 14:50

Ik vind het ook vreselijk. En dan die 3 zoenen :banghead
Stop daar eens mee.
Twijfel nooit in het donker aan wat God je in het licht liet zien.

Herman

Berichtdoor Herman » 31 Dec 2018, 14:57

Allen aan God bevolen voor het nieuwe jaar.

Jantje

Berichtdoor Jantje » 31 Dec 2018, 15:13

Iedereen die dit leest een Gezegend Nieuwjaar toegewenst.

Ik ben benieuwd welke forummer het lukt om als eerste in het nieuwe jaar hier een post te plaatsen. :nananere
Psalm 39 vers 8: En nu, wat verwacht ik, o Heere? Mijn hoop, die is op U.

Lilian1975

Berichtdoor Lilian1975 » 31 Dec 2018, 15:41

Habitat schreef:

Prettig om te vernemen dat ik niet de enige ben die geen affiniteit heeft met al die nieuwjaarswensen. Ik zou ook het liefst onderduiken tot Driekoningen.

:yahoo en dan al het gezoen erbij....

Maar zonder dat wens ik ieder een gezegend nieuwjaar met de Heere toe.
(Maar dat deed ik eerder ook al ;) )

Piet Puk

Berichtdoor Piet Puk » 31 Dec 2018, 15:44

Jantje schreef:Iedereen die dit leest een Gezegend Nieuwjaar toegewenst.

Ik ben benieuwd welke forummer het lukt om als eerste in het nieuwe jaar hier een post te plaatsen. :nananere

Dat ben jij :barbare

Geytenbeekje

Berichtdoor Geytenbeekje » 31 Dec 2018, 15:46

Iedereen een gezegend nieuwjaar gewenst !

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » 31 Dec 2018, 15:53

Geytenbeekje schreef:Iedereen een gezegend nieuwjaar gewenst !

Insgelijks! Iedereen, ook mijn bestrijderen, het Allerbeste gewenst!
© DIA - Hebreeën 13:7

Bezorgd

Berichtdoor Bezorgd » 31 Dec 2018, 16:17

Het zal allemaal goed bedoeld zijn hoor, maar ergens vind ik het ook allemaal maar onzin.
Ik wens iedereen altijd het beste toe. Maar al die handen en zoenen zo aan het begin van een nieuw jaar, van mij hoeft het niet.
En wat het rare is, als je doorvraagt lijkt het opeens vaak dat er velen het met je eens zijn en het liever ook niet doen. :humhihi

Jantje

Berichtdoor Jantje » 31 Dec 2018, 16:27

Bezorgd schreef:Het zal allemaal goed bedoeld zijn hoor, maar ergens vind ik het ook allemaal maar onzin.
Ik wens iedereen altijd het beste toe. Maar al die handen en zoenen zo aan het begin van een nieuw jaar, van mij hoeft het niet.
En wat het rare is, als je doorvraagt lijkt het opeens vaak dat er velen het met je eens zijn en het liever ook niet doen. :humhihi

Nou, ik zou zeggen: "Wat let je?"

Probeer het maar eens uit om de komende 2 weken niemand een Gelukkig Nieuwjaar te wensen. Ik weet zeker dat ze je toch wat vreemd zullen aankijken. :hum
Psalm 39 vers 8: En nu, wat verwacht ik, o Heere? Mijn hoop, die is op U.

Terug naar “Overige”