HersteldHervormd schreef:refo schreef:Mijn auto heeft 3 cilinders.
Ben je er verdrietig over?
Blij aan de pomp, lijkt me?
HersteldHervormd schreef:refo schreef:Mijn auto heeft 3 cilinders.
Zeker, ik ookZWP schreef:HersteldHervormd schreef:refo schreef:Mijn auto heeft 3 cilinders.
Blij aan de pomp, lijkt me?
-DIA- schreef:Orchidee schreef:Mag ik dat vinden?HersteldHervormd schreef:Orchidee schreef:Wat een decadent materialisme allemaal
Doe niet zo overdreven.
Wees blij dat je een vervoermiddel hebt dat je veilig, gemakkelijk en droog van a naar b brengt.
Mijn ouders hadden pas een auto toen ik 12 jaar was en er zijn diverse vrienden en familieleden die nog steeds geen eigen auto hebben dus het gemak, veiligheid en comfort van een auto waardeer ik zéér maar hoe het eruitziet doet er echt niet toe!
Mijn ouders hebben nooit een automobile gehad. Het vervoer van ons dorp naar de kerk in R. ging per luxe touringcar, ofwel in gewoon Nederlands, per koets. Hij was wel niet van goud, maar wel netjes en luxe afgewerkt en ingericht, en zonder beelden uit ons slavernijverleden. Ik kan me het ding als kind nog herinneren.
HersteldHervormd schreef:
Hoeveel pk hadden die paarden?
Als kind dacht ik dat vroeger toen mijn ouders jong waren de hele wereld zwart-wit was, van de dia’s en foto’s die ik zag.
ik ben grote fan van de poetsmiddelen van eenzet. https://eenzet.nl/winkel/extra-lakreiniger/HersteldHervormd schreef:Ik heb wat ingevreten vuil op de lak van mijn auto. Kleidoek erover helpt niet echt krijg ik het idee. Nog iemand goede tips?
HersteldHervormd schreef:Ik heb wat ingevreten vuil op de lak van mijn auto. Kleidoek erover helpt niet echt krijg ik het idee. Nog iemand goede tips?
Zeeuw schreef:Mijn redelijk nieuwe auto stond afgelopen week keurig bij kantoor geparkeerd, toen een jonge, druzige, kerel, soepel achteruit wilde rijden. Alleen, de bocht te kort nam. Ik vond het een stuk vervelender voor hem als voor mijn leaseauto. Na een bak gezamenlijke koffie ging het wel weer, maar zuur geld voor hem.
Mooi. Het kan best in goed overleg gaan. Nu scheelt het wellicht wel dat de schuldvraag hier zo overduidelijk naar 1 kant uitviel, dat er weinig discussie was. Ik heb ook wel eens een discussie met een Duitser gevoerd. Dat was nog niet eenvoudig.-DIA- schreef:Zeeuw schreef:Mijn redelijk nieuwe auto stond afgelopen week keurig bij kantoor geparkeerd, toen een jonge, druzige, kerel, soepel achteruit wilde rijden. Alleen, de bocht te kort nam. Ik vond het een stuk vervelender voor hem als voor mijn leaseauto. Na een bak gezamenlijke koffie ging het wel weer, maar zuur geld voor hem.
Ik kan wel vertellen, mits er geen ruzie over komt, dat mijn broer in grote lijnen hetzelfde is overkomen... Geen boze of zure gezichten, maar alles in goede harmonie afgewikkeld.
Mannetje schreef:HersteldHervormd schreef:Ik heb wat ingevreten vuil op de lak van mijn auto. Kleidoek erover helpt niet echt krijg ik het idee. Nog iemand goede tips?
Je er niet druk om maken. Het kan geen kwaad.
Mannetje schreef:HersteldHervormd schreef:Ik heb wat ingevreten vuil op de lak van mijn auto. Kleidoek erover helpt niet echt krijg ik het idee. Nog iemand goede tips?
Je er niet druk om maken. Het kan geen kwaad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten