Waar denk je op dit moment aan? [4]

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door helma »

Bertiel schreef:Aan Helma.
Ik is ze op het forum maar kan me herinneren dat ze naar de overkant van de oceaan ging?
Nee, ik ben gewoon aan deze kant van de oceaan Afbeelding
Het is niet altijd feest. Geen plannen in die richting...

Ben wel keidruk. En slaap slecht vanwege PHPD.
Bertiel
Berichten: 4620
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Bertiel »

sterkte in alles, begrijpelijk dat we je hier wat missen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mannetje »

helma schreef: 23 mar 2024, 17:18 Ben wel keidruk. En slaap slecht vanwege PHPD.
Meestal heeft keidruk ook geen goede invloed op PHPD...

Sterkte!
-
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door helma »

Ik ben doorgestuurd naar reumatoloog. Bloed was goed, maar heb wel alle klachten die bij reuma horen. Dus ben benieuwd.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mannetje »

helma schreef: 25 mar 2024, 10:38 Ik ben doorgestuurd naar reumatoloog. Bloed was goed, maar heb wel alle klachten die bij reuma horen. Dus ben benieuwd.
Herkenbaar...
-
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3982
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Terri »

Hier heeft manlief ook van dit soort klachten. Veel (soort van) spierpijn waar hij juist 's nachts zoveel last van heeft dat hij erg slecht slaapt en wat met heel stevige pijnstillers niet er onder te krijgen is. Kan wel bewegen en dan verminderd de pijn. Best plotseling gekomen. Ook bloed was goed, maar nu dus doorgestuurd naar de reumatoloog. Heb deze klachten al van meer mensen gehoord.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18727
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door helma »

Ik denk dat het bij mij echt mijn gewrichten zijn. Houd ook vocht vast in knokkels en 1 knie.
Handen, vingers, polsen, knie, bekken, heup; alles doet mee. En mijn schouderklachten van na de aanrijding in 2016 zijn flink verergerd.
Gebruik nu weer amitrtriptyline en dan gaat het wat beter, maar dan ben ik overdag nog slaperiger.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Maanenschijn »


helma schreef:Ik denk dat het bij mij echt mijn gewrichten zijn. Houd ook vocht vast in knokkels en 1 knie.
Handen, vingers, polsen, knie, bekken, heup; alles doet mee. En mijn schouderklachten van na de aanrijding in 2016 zijn flink verergerd.
Gebruik nu weer amitrtriptyline en dan gaat het wat beter, maar dan ben ik overdag nog slaperiger.
Ik spuit MTX. En voor de nacht ook amitrtriptyline. Maar mijn bloed is meestal keurig.

Ik heb een heel lastig half haar gehad, maar met een prednison stoot lijkt mijn reuma weer in remise. Je kunt er oud mee worden, maar het is niet altijd makkelijk en vreet energie.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3982
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Terri »

helma schreef: 25 mar 2024, 16:55 Ik denk dat het bij mij echt mijn gewrichten zijn. Houd ook vocht vast in knokkels en 1 knie.
Handen, vingers, polsen, knie, bekken, heup; alles doet mee. En mijn schouderklachten van na de aanrijding in 2016 zijn flink verergerd.
Gebruik nu weer amitrtriptyline en dan gaat het wat beter, maar dan ben ik overdag nog slaperiger.
Ik heb zelf ook een vorm van reuma, maar bij mij gaf juist de amitriptyline vocht in m'n knieën, waardoor het middel erger was dan de kwaal, helaas.
Online
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door merel »

Wat vervelend dat jullie allemaal pijnklachten hebben, sterkte! Van PHPD had ik nog niet eerder gehoord.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mannetje »

merel schreef: 27 mar 2024, 10:49 Wat vervelend dat jullie allemaal pijnklachten hebben, sterkte! Van PHPD had ik nog niet eerder gehoord.
Je weet inmiddels waar de afkorting voor staat?
-
Online
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door merel »

Mannetje schreef: 27 mar 2024, 12:41
merel schreef: 27 mar 2024, 10:49 Wat vervelend dat jullie allemaal pijnklachten hebben, sterkte! Van PHPD had ik nog niet eerder gehoord.
Je weet inmiddels waar de afkorting voor staat?
Zeker, daarom schreef ik ook HAD en niet HEB.
Mannetje
Berichten: 7772
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Mannetje »

Dat is prima, maar voor het zelfde geld had je het geplaatst in de rij van reumavarianten. ;)
-
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3056
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Lilian1975 »

https://nos.nl/artikel/2514460-dijk ... wijs-meer

Eh opleidingen zijn gelijkwaardig? Uiteraard is een vuilnisman als mens gelijkwaardig aan een doctorandus in de letterkunde en nog wat. Maar om opleidingen gelijkwaardig te noemen? :bobo Een universitaire studie is gelijkwaardig aan HBO?
En dan wel een meestertitel voor bijvoorbeeld een monteur te herdenken, alsof dat geen verschil brengt?
En denkt deze minister nu echt dat een MBO student niet weet dat HBO hoger gewaardeerd wordt, ook al gebruik je alleen afkortingen? :jongle . Volgens mij onderwaardert hij nu zelf de MBO student . Maar goed daar moet je zeker minister voor zijn om daar de logica van te snappen :bobo
Online
merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door merel »

Tja, deze tendens is al jaren gaande. Tegenwoordig studeert iemand voor kapster in plaats van dat hij/ zij leert voor kapster. Alsof het erg is dat daar onderscheid in is.
Plaats reactie