Waar denk je op dit moment aan? [4]

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10454
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Orchidee »

helma schreef:
helma schreef:Ik ben doorgestuurd naar reumatoloog. Bloed was goed, maar heb wel alle klachten die bij reuma horen. Dus ben benieuwd.
Ik kreeg vanmorgen de uitslag; fibromyalgie.
Heftig @Helma, veel sterkte in het (ver) dragen!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9289
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door parsifal »

Sterkte Helma
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1181
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Anselmus »

Sterkte Helma! Fijn dat er duidelijkheid is en je een arts hebt die deze diagnose geeft. Volgens mij is niet elke arts overtuigt over het bestaan van fibromyalgie. Hopelijk krijg je goede begeleiding en pijnstilling.
Fides Quaerens Intellectum
Job
Berichten: 3054
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Job »

Helma, goed dat je dit met ons deelt. Moed en sterkte gewenst voor het leren omgaan met deze pijn en vermoeidheid.
Met zoveel selectiviteit en vooringenomenheid houdt het voor mij wel zo'n beetje op hier. Groetjes, ik ben weer lekker weg. ::bye
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1544
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Bourdon16 »

Sterkte Helma.
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1544
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Bourdon16 »

Ik zie op Geenstijl wat filmpjes van dat pro Palestina tuig en hoe ze zich gedragen tegen de politie.
Waar is dat waterkanon denk ik dan.

Ze zijn wel laat begonnen met demonstreren overigens. De oorlog is al een tijdje bezig.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door helma »

Dank voor jullie meeleven en goede wensen. Voor mij zijn veel puzzelstukjes op z'n plek gevallen.
Al zijn er de laatste weken ook wel onverwachts dingen naar boven gekomen die mijn leven behoorlijk overhoop halen.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 4011
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Terri »

Bourdon16 schreef: 07 mei 2024, 18:42 Ik zie op Geenstijl wat filmpjes van dat pro Palestina tuig en hoe ze zich gedragen tegen de politie.
Waar is dat waterkanon denk ik dan.

Ze zijn wel laat begonnen met demonstreren overigens. De oorlog is al een tijdje bezig.
Ik vind het ongelofelijk, begrijp het niet meer. Vrouwen arresteren die een folder uitdelen en dit.... :ouin
Wat een akelig beeld geeft Nederland.
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5471
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door pierre27 »

Terri schreef: 07 mei 2024, 19:18
Bourdon16 schreef: 07 mei 2024, 18:42 Ik zie op Geenstijl wat filmpjes van dat pro Palestina tuig en hoe ze zich gedragen tegen de politie.
Waar is dat waterkanon denk ik dan.

Ze zijn wel laat begonnen met demonstreren overigens. De oorlog is al een tijdje bezig.
Ik vind het ongelofelijk, begrijp het niet meer. Vrouwen arresteren die een folder uitdelen en dit.... :ouin
Wat een akelig beeld geeft Nederland.
Heel bijzonder ja, voor mij weer een teken van de eindtijd.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12160
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door Herman »

helma schreef: 07 mei 2024, 19:03 Dank voor jullie meeleven en goede wensen. Voor mij zijn veel puzzelstukjes op z'n plek gevallen.
Al zijn er de laatste weken ook wel onverwachts dingen naar boven gekomen die mijn leven behoorlijk overhoop halen.
Hopelijk kan je het allemaal verwerken. Ik beveel je bij de Heere aan. Hij weet raad in alles.
merel
Berichten: 9994
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door merel »

Anselmus schreef: 07 mei 2024, 14:09 Sterkte Helma! Fijn dat er duidelijkheid is en je een arts hebt die deze diagnose geeft. Volgens mij is niet elke arts overtuigt over het bestaan van fibromyalgie. Hopelijk krijg je goede begeleiding en pijnstilling.
Hier sluit ik mij bij aan.
KDD
Berichten: 1550
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]

Bericht door KDD »

helma schreef: 06 mei 2024, 22:36
helma schreef:Ik ben doorgestuurd naar reumatoloog. Bloed was goed, maar heb wel alle klachten die bij reuma horen. Dus ben benieuwd.
Ik kreeg vanmorgen de uitslag; fibromyalgie.
Sterkte Helma!
Plaats reactie