Bruna schreef:Tsja. Nieuwe hhk kerk in Ouddorp is toch ook niet zo klein.
Heeft hij zelf gestaan, dr op 't Hoff
En toen ds op ‘t Hof in Ouddorp stond was de gemeente nog dubbel zo groot
Bruna schreef:Tsja. Nieuwe hhk kerk in Ouddorp is toch ook niet zo klein.
Heeft hij zelf gestaan, dr op 't Hoff
Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
pierre27 schreef:Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Meen je dit?
lagenb schreef:Ik zou hier eerder vertrekken omdat de forum reacties hier meer een soort rechtzinnige variatie op GTST zijn.
Wandelende schreef:pierre27 schreef:Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Meen je dit?
Nee, maar GTST staat voor het programma Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik vermoed dat @Jantje waar wel de vervangende woorden ook op zou loslaten.
Wandelende schreef:pierre27 schreef:Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Meen je dit?
Nee, maar GTST staat voor het programma Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik vermoed dat @Jantje waar wel de vervangende woorden ook op zou loslaten.
liz boer schreef:Wandelende schreef:pierre27 schreef:Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Meen je dit?
Wat is dat dan voor programma? Iets van geschiedenis?
pierre27 schreef:Jantje schreef:Het is een Godonterende, tomeloze, slechte tijdsverdrijving.
Meen je dit?
wandelende schreef: Google even. Ik vind het niks om op RF een programma uit te leggen. Eentje die ikzelf ook nog eens niet heb gekeken of volg.
liz boer schreef:wandelende schreef: Google even. Ik vind het niks om op RF een programma uit te leggen. Eentje die ikzelf ook nog eens niet heb gekeken of volg.
oke nou ik hoef het niet te weten hoor.
Jantje schreef:liz boer schreef:wandelende schreef: Google even. Ik vind het niks om op RF een programma uit te leggen. Eentje die ikzelf ook nog eens niet heb gekeken of volg.
oke nou ik hoef het niet te weten hoor.
Laten we het er maar op houden dat het een heel goed teken is dat je de afkorting niet wist.
Terug naar “Kerk en Cultuur - Nieuws”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten